چگونگی تغییر برنامه پیشفرض پیامک (SMS) در اندروید

1397/11/10 14:43

بر خلاف سیستم عامل ios ، سیستم عامل اندروید به شما این اجازه را میدهد تا از برنامه های کاربردی به جای برخی از قسمت های سیستم عامل استفاده کنید به طور مثال شما میتوانید از یک برنامه کاربردی به جای Message بومی اندروید استفاده کنید ، تنها کاری که باید انجام دهید این است که برنامه کاربردی پیام کوتاه که زیاد هم هستند را پیدا کرده و نصب کنید.

پس از نصب برنامه دو راه برای تنظیم آن به عنوان برنامه پیشفرض پیامک ها وجود دارد ، یکی با استفاده از خود برنامه که در زمان اجرا میتوانید برنامه پیشفرض را مشخص کنید و دوم اینکه از طریق تنظیمات گوشی این کار را انجام دهید.
به طوری کلی استفاده از برنامه های کاربردی به جای قسمت های مختلف اندروید میتواند بسیار پرکاربردتر و پیشرفته تر باشد زیرا یک برنامه کاربردی تمام تمرکز خود را بر روی پیامک قرار میدهد و دستش برای کاری زیادتر باز است. در این مقاله میخواهیم تا یکی از محبوبترین برنامه های sms در اندروید که Textra SMS است را به جای Message بومی اندروید استفاده کنیم.

تنظیم به عنوان برنامه پیشفرض توسط برنامه

برنامه Textra SMS را از اینجا دانلود و نصب کنید.

نصب Textra SMS

سپس بر روی Start Using Textra ضربه بزنید.

Start Using Textra

پس از آن در هنگامی که وارد صفحه اصلی برنامه میشوید بر روی دکمه MAKE DEFAULT APP ضربه بزنید.

از شما سوالی پرسیده خواهد شد مبنی بر اینکه آیا قصد دارید تا برنامه Textra به عنوان برنامه پیشفرض پیامک گوشی انتخاب شود؟ شما باید بر روی Yes ضربه بزنید.

هم اکنون برنامه پیشفرض Textra انتخاب شده است ، کافی است به قسمت Message یا پیامک های خود وارد شوید خواهید دید که از این پس به جای باز شدن Message بومی اندروید برنامه Textra بازخواهد شد.

تنظیم به عنوان برنامه پیشفرض توسط اندروید

به تنظیمات گوشی خود وارد شوید.

تنظیمات گوشی

در قسمت جستجو تنظیمات Default apps را جستجو کنید و از نتایج وارد آن شوید.

تغییر برنامه های پیشفرض اندروید

از لیست SMS app را پیدا کرده و بر روی آن ضربه بزنید.

تغییر برنامه پیشفرض پیامک در گوشی

هم اکنون لیستی از برنامه هیای که از SMS پشتیبانی میکنند را مشاهده خواهید کرد ، برنامه مورد نظر خود را انتخاب کنید (در این مقاله مثال برنامه Textra است)

سپس بر روی OK ضربه بزنید.

در اینجا کار به پایان رسید و برنامه پیامرسانی شما به طور پیشفرض تغییر یافت.


بیشتر بخوانید :

0
کــارمـا :
59
برای پرسیدن سوالات خودتون فقط کافیه در سایت ثبت نام کنید و وارد حساب کاربری خودتون بشید. و از نوارمنو بالا بر روی "بپرس" با آیکون علامت سوال کلیک کنید، تا من و سایر کاربران پاسخگو باشیم.
بفرست

مشاهده نظرات بیشتر...
hanie