بهترین برنامه های ایجاد خودکار ویدیو از عکسهای شما در گوشی

1397/11/15 10:40

ویرایش و ایجاد ویدیو از تصاویر میتواند زمانگیر ، نیاز به تخصص و شامل هزینه باشد ، اما خوشبختانه تعدادی از برنامه ها وجود دارند که میتوانند به طور خودکار از تصاویر موجود در گوشی کلیپ های ویدیویی را سریع ، آسان و بدون دردسر ایجاد کنند. حتما بسیار جذاب خواهد بود که پس از اتمام سفر ویدیویی از تصاویر سفر خود را مشاهده کنید.


1) Google Photos

Google Photos

بسیاری از کاربران از برنامه فوق العاده خوب Google Photos استفاده میکنند که به آنها اجازه میدهد تا تصاویر خود را در یک فضای نامحدود ذخیره سازی ذخیره کنند همچنین این برنامه دارای قابلیتهای مدیریت تصاویر در تلفن همراه هم است.
علاوه بر این موارد که گفته شد Google Photos میتواند به صورت خودکار تصاویر شما را به شکل انیمیشنی و اسلایدی ایجاد کند ، این ویدیوها به طور خودکار از اطلاعاتی مانند موقعیت مکانی  شما ایجاد میشوند. همچنین کاربران میتوانند به صورت دستی تصاویر را برای ایجاد اسلاید ویدیویی اضافه کنند و پس از آن قالب یا تم مورد نظر خود را اعمال کنند. این برنامه از یک هوش مصنوعی قوی استفاده میکند تا بتواند بهترین تصاویر را گلچین کرده و به بهترین شکل ویدیو ها را با یک موزیک پس زمینه ایجاد کند.

دانلود نسخه اندروید

ios دانلود نسخه


2) Magisto

Magisto

Magisto برنامه ای دیگر است که بر روی سیستم عامل های اندروید و ios قابل نصب است.Magisto خود را به عنوان یک ویرایشگر هوشمند معرفی میکند البته کار با برنامه بسیار آسان است فقط کافی است سبک ویدیو را انتخاب و تصاویر را به برنامه اضافه کنید ، Magisto به کاربر کمک میکند مخاطبین در تصاویر را شناسایی کند.
برنامه Magisto بسیار برای افراد مبتدی ک هیچ تجربه ای از ساخت ویدیو ندارند مناسب و آسان است علاوه بر این میتوان به راحتی ویدیوهای خود را پس از ایجاد شدن در شبکه های اجتماعی با دیگران به اشتراک گذاشت.

دانلود نسخه اندروید

 ios دانلود نسخه


3) Storyo

Storyo

با ظهور اینترنت اشتراک گذاری تصاویر با سایرین بسیار راحت شده است و همه میتوانند با دوربین های دیجیتالی و گوشی های هوشمند خود به راحتی در هر زمان و مکانی تصاویر و فیلم های مختلفی را بگیرند ، اگر شما اهل سفر هستید و تصاویر چشم نواز و جالبی را شکار میکنید پیشنهاد میکنیم از Storyo استفاده کنید.
Storyo به طور خودکار ویدیوهای زیبایی از تصاویر و کلیپ های ویدیوی شما ایجاد میکند درست همانند سایر برنامه های موجود در این مقاله اما تفاوت Storyo با آنها این است که عکس ها و فیلم های شما توسط برنامه تجزیه و تحلیل میشود به طوری که موقعیت مکانی و توضیحات مربوط به تصاویر در ویدیو قابل رویت است.

دانلود نسخه اندروید

ios دانلود نسخه


4) Quik

Quik

Quik یک برنامه فوق العاده سریع برای ایجاد کلیپ های ویدیویی است ، تنها کاری که کاربران باید انجام دهند این است ک عکس ها و ویدیوهایی که قصد ایجاد کلیپ از آنها را دارند را در برنامه درج کنند. این برنامه میتواند به طور هوشمند تصاویر را بر اساس لبخدند ، چهره ، مکان و... دسته بندی کند.
Quik این امکان را میدهد تا فیلترهای مختلفی به همراه متن و استیکر و... را به ویدیو خود اضافه کنید. علاوه بر اینها Quik دارای یک کتابخانه از 100 موسیقی است که میتوان از آنها به در هنگام پخش ویدیو استفاده کرد ، Quik به شما این امکان را میدهد تا ویدیوهای ساخته شده خود را با سایرین در شبکه های اجتماعی به صورت HD به اشتراک بگذارید.

دانلود نسخه اندروید

ios دانلود نسخه


5) Adobe Premiere Clip

افرادی که میخواهند از یک ویرایشگر حرفه ای ویدیویی در گوشی خود استفاده کنند پیشنهاد میکنیم از برنامه Adobe Premiere Clip استفاده کنند ، Premiere  دارای ابزار ایجاد ویدیو به طور خودکار است که کاربران میتوانند با انتخاب تصاویر ، ویدیوها و موسیقی به سرعت کلیپ خود را ایجاد کنند. علاوه بر اینها پس از ایجاد ویدیو میتوانید آنها را در شبکه های اجتماعی با دوستان خود به اشتراک بگذارید.
Premiere دارای یک ویرایشگر دستی است که کاربران میتوانند انواع فعالیت های مختلف مانند برش ، تنظیمات بصری ، افکت ها و... را به ویدیوها اعمال کنند.
از نکات قابل توجه این برنامه این است که شما میتوانید ویدیوهایی که در گوشی ویرایش میکنید را در رایانه توسط برنامه قدرتمند Adobe Premiere Pro CC باز کنید و ادامه کار را در رایانه انجام دهید.

دانلود نسخه اندروید

 ios دانلود نسخه

0
کــارمـا :
87
برای پرسیدن سوالات خودتون فقط کافیه در سایت ثبت نام کنید و وارد حساب کاربری خودتون بشید. و از نوارمنو بالا بر روی "بپرس" با آیکون علامت سوال کلیک کنید، تا من و سایر کاربران پاسخگو باشیم.
بفرست

مشاهده نظرات بیشتر...
negin