معرفی برترین برنامه های جایگزین ناحیه اعلانات (Notification) و اعمال تنظیمات سریع در اندروید

در قسمت اعلانات یا Notification گوشی های اندرویدی میتوان تمامی اعلان های اخیر دریافت شده را مشاده کنید و به برخی از تنظیمات مهم در گوشی دسترسی پیدا کرد ، با این حال میتوانیم ناحیه اعلانات را یکی از مهمترین قسمت های اندروید نام ببریم.

قسمت اعلانات یا Notification گوشی های اندرویدی

همانطور که گفتیم در این قسمت میتوانید اعلانات مختلف به همراه تنظیمات اندکی را مشاهده کنید، شما میتوانید توسط برنامه های کاربردی خوبی که در این زمینه وجود دارند این ناحیه را پیشرفته تر کنید و تنظیمات سفارشی تری را به آن اضافه کنید.
در ادامه برخی از این برنامه ها رامعرفی خواهیم کرد.


1) Quick Settings, Toggle & Control Panel

بسته به اینکه صفحه نمایش گوشی شما به چه میزان بزرگ است دسترسی به ناحیه اعلانات میتواند بسیار آزار دهنده باشد چون شما برای دسترسی به این ناحیه در حالت عادی باید صفحه را از بالاترین نقطه به پایین بکشید.
با استفاده از برنامه Quick Settings, Toggle & Control Panel میتوانید تنظیمات سریع را با طیف گسترده ای از سوئیچ ها به گوشه پایین سمت راست یا چپ اضافه کنید. برای دسترسی به این حالت تنها کاری که باید انجام دهید این است که در سمت چپ یا راست گوشی ضربه بزنید تا باز شود.

همچنین در این برنامه میتوانید به طور تخصصی تر نحوه باز شدن اعلانات ، تنظیمات و... را شخصی سازی کنید. این برنامه کاملا رایگان است و با آگهی های مختلف شما را آزار نخواهد داد.

دانلود نسخه اندروید


2) Bottom Quick Settings

برنامه Bottom Quick Settings

همانطور که از نام این برنامه مشخص است شما میتوانید تنظیمات سریع را در ناحیه پایینی گوشی به آن دسترسی پیدا کنید ، این برنامه بسیار مناسب برای گوشی هایی با صفحه نمایش بزرگ است زیرا شما مجبور نیستید تا انگشت خود را برای باز کردن اعلانات از بالا به پایین بکشید.
در این برنامه میتوانید بیش از چهل تنظیم سریع را سفارش سازی کنید  به غیر دسترسی به تنظیمات شما میتوانید انواع اعلان های دریافت شده را مشاهده کنید.
علاوه بر اینها شما میتوانید پنل های تنظیمات خود را با قالب های مختلف رنگی زیباتر کنید ، اگر گوشی شما روت شده باشد میتوانید در این برنامه تنظیمات امنیتی را نیز تغیر دهید.
این برنامه رایگان است ولی برای استفاده از برخی تنظیمات و ویژگی ها باید هزینه پرادخت کنید.

دانلود نسخه اندروید


3) Power Shade Notification Bar Changer

Power Shade یک برنامه ساده و بسیار جذاب است که پس از نصب آن نه تنها میتوانید به طیف گسترده ای از تنظیمات سریع دسترسی داشته باشید بلکه میتوانید تا تمامی اعلانات دریافتی در گوشی را مشاهده و با سلیقه خود با رنگ های مختلف سفارش سازی کنید.

برنامه Power Shade Notification Bar Changer

از آنجایی که این برنامه از اعلانات گوشی Android P الهام گرفته شده است به شما اجازه میدهد تا به طور مستقیم به پیام های خود در قسمت اعلانات برنامه پاسخ دهید و یا اعلانات مختلف را دسته بندی کنید. علاوه بر اینها شما میتوانید اعلان های مختلف را تنها با یک ضربه زدن به حالت خوانده شده (mark as read) تبدیل کنید.
این برنامه رایگان است اما برای دسترسی به برخی از گزینه ها نیاز به خرید درون برنامه ای دارید.

دانلود نسخه اندروید


4) Simone Quick Settings

برنامه Simone Quick Settings از TileService API پشتیبانی میکند و لذا در Rom های چینی کار نخواهد کرد. شما میتوانید انواع تنظیمات را به صورت کاشی وار در اعلانات مشاهده کنید.
در حال حاضر این برنامه بیش از 50 دسترسی سریع را پشتیبانی میکند.

برنامه Simone Quick Settings

اگر شما به دنبال ارتقا و پیشرفته تر کردن ناحیه اطلاع رسانی گوشی خود هستید Simone Quick Settings میتواند بهترین گزینه باشد.

دانلود نسخه اندروید

0
کــارمـا :
87
برای پرسیدن سوالات خودتون فقط کافیه در سایت ثبت نام کنید و وارد حساب کاربری خودتون بشید. و از نوارمنو بالا بر روی "بپرس" با آیکون علامت سوال کلیک کنید، تا من و سایر کاربران پاسخگو باشیم.
بفرست

مشاهده نظرات بیشتر...
negin