برنامه Android System Webview چیست و چگونه آنرا حذف کنیم؟

بی شک شما در هنگام بروزرسانی برنامه های خود در گوگل پلی برنامه ای با برنامه ای به نام Android System Webview برخورد کرده اید و احتمالا هیچ اطلاع و شناختی از این برنامه ندارید و سوالی که برایتان پیش می آید این است که آیا این برنامه را حذف کنم یا خیر؟
به نظر میرسد که Android System Webview برنامه ای که است که باید در سیستم عامل اندروید شما باشد مخصوصا اگر اندروید شما پاینتر از Nougat باشد.
اگر از یک گوشی اندرویدی استفاده میکنید که نسخه آن Nougat یا بالاتر است این برنامه را مشاهده نخواهید کرد ، گوگل این برنامه مفید را در این نسخه ها به شکلی دیگر مورد استفاده قرار داده است ولی هنوز بخشی از اندروید محسوب میشود.


Android System Webview چیست؟

Android System Webview یک نسخه کوچکتر از مروگر کروم (Chrome) است که به شما اجازه میدهد تا لینک هایی که در سایر برنامه ها باز میکنید را توسط این برنامه اجرا کنید ، بنابر این شما مجبور نیستید که برای مشاهده لینک از برنامه خارج شوید.

Android System Webview چیست؟

این به این معنی است که هنگامی که بر روی یک لینک در برنامه ضربه میزنید Android System Webview را مانند یک مرورگر مشاهده خواهید کرد.
یکی از مواردی که باید در نظر داشت این است که همه برنامه ها نمیتوانند از این مورد پشتیبانی کنند ، به همین دلیل است که برخی از پیوندها در مرورگر کروم باز خواهند شد.

آیا میتوان  Android System Webview را حذف کرد؟

اگر اندروید شما نسخه Nougat است و این برنامه را مشاهده میکنید ، چنانچه بر روی لینکی ضربه بزنید و در کروم اجرا شود باید بدانید که این برنامه قبلا غیرفعال شده است و هیچ مشکلی برای شما پیش نخواهد آمد.
اگر هنوز این برنامه را در گوگل پلی مشاهده میکنید و میخواهید آنرا حذف کنید مجدد به گوگل پلی رفته و بر روی منو (همبرگری) ضربه بزنید و گزینه My Apps & Games را انتخاب کنید، سپس به تب Installed بروید.
بر روی برنامه ضربه بزنید و سپس دکمه Uninstall را انتخاب کنید.

حذف برنامه Android System Webview

اگر برنامه کروم شما غیر فعال است برای مشاهده لینک ها بهتر است که برنامه  Android System Webview را در گوشی خود نگه دارید و اقدام به حذف آن نکنید.

نتیجه گیری

در این مقاله تلاش کردیم که برنامه Android System Webview را معرفی کنیم تا بدانید این برنامه چه کاربردی دارد ، اگر حساسیت زیادی برای نگه داری اینگونه برنامه ها ندارید برنامه Android System Webview را حذف نکنید.

0
کــارمـا :
59
برای پرسیدن سوالات خودتون فقط کافیه در سایت ثبت نام کنید و وارد حساب کاربری خودتون بشید. و از نوارمنو بالا بر روی "بپرس" با آیکون علامت سوال کلیک کنید، تا من و سایر کاربران پاسخگو باشیم.
بفرست

مشاهده نظرات بیشتر...
hanie