معرفی بیش از 120 برنامه برتر اندرویدی برای دانلود در سال 2019

گوگل پلی بیش از 2.6 میلیون برنامه اندروید را در خود جای داده است که روزانه بر تعداد این برنامه ها افزوده خواهد شد ، همیشه یکی از بزرگترین دغدغه های کاربران ایران بوده که کدام برنامه ها را بر روی گوشی خود نصب کنند.
بسیاری برای حل این سوال بسیاری از برنامه ها را دانلود و نصب میکنند تا خودشان بهترین را انتخاب کنند اما این روش شامل هزینه اینترنت ، زمانگیر و ... است.
از این رو ما پس از بررسی های فراوان بیش از 100 برنامه برتر اندرویدی برای نصب در سال 2019 را پیشنهاد خواهیم کرد ، برخی از این برنامه ها چندین سال است که به عنوان بهترین وجود دارند و برخی جدیدا معرفی شده اند.

  • برای مطالعه مقالات نرم افزارهای تلفن همراه اینجا کلیک کنید.


ویدیو

ویدیو

Netflix : نتفلیکس یک فراهم کننده خدمات استریم ویدئو به شکل آنلاین و On-Demand مستقر در ایلات متحده است. این سرویس اکنون بیش از 100 هزار عنوان فیلم سینمایی و سریال را ارائه می کند و بیش از 70 میلیون کاربر دارد.
Hulu : این برنامه به شما فیلم ها و کلیپ های تصویری را ارائه میدهد ،و عملکردی همانند نتفلیکس دارد.
YouTube : یوتیوب نیازی به توضیح ندارد فقط در این حد توضیح میدهیم که بزرگترین سرویس ارائه دهنده ویدیو در جهان است.
HBO Go : شبکه HBO انواع سریال های خارجی را پخش میکند که شما میتوانید این سریال ها را در برنامه مخصوص این شبکه مشاهده کنید.
Movies Anywhere : در این برنامه تمامی فیلم های مورد علاقه خود را در یک مکان میتوانید مشاهده کنید.


موسقی و صدا

موسقی و صدا

Spotify : انواع موسیقی های مختلف را در اختیار شما قرار میدهد ، شما میتوانید هنرمندان ، سبک ها و... را دنبال کنید و به طور زنده موسیقی گوش دهید.
Bandcamp :در این برنامه میتوانید موسیقی را گوش دهید و با دیگران به اشتراک بگذارید.
Google Play Music : میتوان این برنامه را رقیب Spotify معرفی کرد که توسط گوگل معرفی و پشتیبانی میشود.
Apple Music : آهنگ های آیپد و مَک خود را بر روی اندروید گوش دهید.


اخبار

اخبار

NYTimes : تمامی اخبار بهترین نشریات ایالات متحده آمریکا را در قالبی مرتب نمایش میدهد.
Vice News : با اپلیکیشن Vice میتوانید از سبک روزنامه نگاری گانزو یا روزنامه نگاری راز آلود و بدون تکیه بر منابع لذت ببرید.
NPR News : در این برنامه میتاونید اخبار و مجلات رایگان را به صورت لاتین مطالعه کنید.
The Washington Post : از اخبار واشنگتن پست با خبر شوید. برنامه خبری برای اندروید که اخبار و نظرات در حوزه سیاست، ورزش، کسب و کار، سفر و تفریح و سرگرمی را همه جا در اختیار شما قرار می‌دهد.
Flipboard : تجربه فلیپ‌بورد به مردم اجازه می‌دهد تا همه‌چیز را در یک‌جا ببینند. با آوردن اخبار دنیا و اتفاقات مهم زندگی در یک‌جا، شما می‌توانید درباره چیزی که برایتان مهم است همیشه با خبر باشید. از اتفاقات شبکه‌های اجتماعی نظیر اینستاگرام گرفته تا اخبار شبکه‌های خبری همه در یک‌جا.
Nwsty : برنامه ای است که میتوانید اخبار روزارنه را سریعا مطالعه کنید.
Feedly : فیدلی بهترین ابزار برای اشتراک در خبرنامه سایت های مختلف است که به صورت کاملا رایگان عرضه شده است. اگر دوست دارید فیدها را در گوشی خود دنبال کنید می توانید این برنامه را نصب کرده و به اکانت فیدلی خود متصل شوید و از آخرین خوراک ها مطلع شوید.


ورزشی

ورزشی

theScore : نرم افزاری پرطرفدار و عالی با بیش از ده میلیون دریافت از گوگل پلی در زمینه ی دریافت آخرین نتایج مسابقات ورزشی (فوتبال، فوتسال، هاکی، بسکتبال و …) برای اندروید است.
ESPN : ESPN برنامه ای کاربردی و جالب برای علاقمندان به ورزش می باشد که شما را از نتایج لحظه ای مسابقات ورشی در سراسر جهان مطلع می کند.
CBS Sports : همه‌ی تیم‌های موردعلاقه‌ی شما در این برنامه هستند. از اخبار بازی‌ها و مسابقات آن‌ها مطلع شوید و با دوستان خود اخبار جالب را به اشتراک بگذارید. به آخرین آمار، رتبه‌بندی و اخبار دست پیدا کنید و اطلاعات ورزشی خود را به روز کنید.
Yahoo! Fantasy Sports : این برنامه در فوتبال و بیس بال و بسکتبال و هاکی و تورهای انتخابی و روزانه فانتزی بهترین است و شما را در هر روز و سال پوشش می دهد. ‏توسط انجمن تجارت ورزشی فانتزی به عنوان بهترین برنامه ورزشی گوشی در سال های ۲۰۱۳ و ۲۰۱۴ و ۲۰۱۵ و ۲۰۱۶ شناخته شده است.


شبکه های اجتماعی

شبکه های اجتماعی

Instagram : اینستاگرام را میتوان بزرگترین شبکه مجازی مبتنی بر تصویر معرفی کرد.
Facebook : فیسبوک بزرگترین شبکه اجتماعی دنیا است که شامل امکانات بسیاری است.
Twitter : تویتر بزرگترین پلت فرم میکروبلاگینگ دنیا است که میتوانید توسط آن با دوستان خود ارتباط برقرار کنید ، در واقع میتوانید پست هایی با تعداد کاراکترهای محدود منتشر کنید.
Pinterest : هر چیز زیبایی که روی وب پیدا می‌کنید را سازماندهی کنید. افراد در این برنامه از تابلوهای پونزی برای برنامه‌ریزی عروسی، تزئین خانه و مرتب‌سازی دستور پخت غذاهای مورد علاقه خود استفاده می‌کنند.
Reddit :  یکی از بهترین خبرخوان های جهان است که توسط آن میتوانید آخرین اخبار، روندها، و الگوهای رفتاری در اینترنت برای اولین بار را دریافت کنید .جامعه بزرگ خبری Reddit منتظر شماست، از هر موضوعی بخواهید خبرهایی برای خواندن وجود دارد.


پیامرسان

پیامرسان

Signal Private Messenger : سیگنال پیامرسانی است که به شما امکان میدهد تا با دوستان خود چت کنید ، تفاوت اصلی این برنامه با سایر رقبا این است که از لحاظ امینتی بسیار بالا عمل میکند.
Skype : اسکایپ متعلق به فیسبوک است که میتاونید با آن به تماس تصویری یا صوتی بپردازید.
Messenger : مسنجر متعلق به فیسبوک است که  در ایران طرفدارن زیادی ندارد ولی در جهان جز بهترین پیامرسان ها است.
WhatsApp : بهترین پیامرسان دنیا واتساپ است که سرعت و سبک بودن آن از مزیت های اصلی آن بشمار میرود.
Snapchat : در این برنامه میتوان تصاویر را برای هم به اشتراک بگذارید و فیلترهای مختلف را بر روی آنها اعمال کنید.
Messenger Kids : این پیامرسان برای کودکان ایجاد شده است تا والدین با خیال راحتتر از استفاده کودکشان اطمینان حاصل کنند ، این برنامه دارای استیکرهای جذاب و زیبایی است.
Google Message : پیامرسان رسمی گوگل است که برای پیام های کوتاه و چت ها ایجاد شده است.


دوستیابی

دوستیابی

Tinder : Tinder شبکه اجتماعی مخصوص برقراری ارتباط با افراد دیگر است. این شبکه اجتماعی به گونه ای طراحی شده است که با جستجو ای ساده افرادی که در نزدیکی شما قرار دارند را یافته و آنها را به شما نمایش خواهد داد.
OkCupid : اگر به دنبال فردی با خصوصیات خاص هستید، این برنامه را از دست ندهید. این برنامه یکی از بهترین برنامه‌ها در زمینه‌ی پیدا کردن دوست مناسب می‌باشد. در ابتدا لازم است حساب کاربری بسازید، سپس تعدادی سوال از شما پرسیده می‌شود که در پیدا کردن فرد مورد نظر کمک می‌کند.
Coffee Meets Bagel : این برنامه برای افرادی ایجاد شده است که بدنبال روابط واقعی و دائمی هستند.
Happn : ما می‌توانید از طریق این برنامه، افرادی را که قبلا پست‌ یا صفحه‌ی آن‌ها را لایک کرده‌اید را بیابید. شما افرادی را که قبلا با آن‌ها در ارتباط بوده‌اید را می‌توانید از طریق happn، به آسانی پیدا کنید.


خواندن

خواندن

Kindle : دسترسی به هزاران کتاب Kindle بدون نیاز به داشتن دستگاه Kindle. امکان مطالعه راحت بیش از ۹۰۰ هزار کتاب موجود بر روی فروشگاه Kindle با امکانات ویژه تسهیل مطالعه بر روی دستگاه‌های مجهز به اندروید.
Comics :صدها کتاب در کمیک با شخصیت‌های مورد علاقه شما، شامل مرد آهنی، Thor، Captain America، مرد عنکبوتی، Wolverine و... .
Perfect Viewer : Perfect Viewer برنامه ای بسیار مفید برای نمایش عکس و داستان های مصور یا همان کمیک است که توانسته در گوگل پلی هم امتیاز عالی 4.5 را به دست آورد .
ReadEra : برنامه ای برای خواندن کتاب ها به صورت آنلاین و رایگان است ، این برنامه از فرمت های PDF, EPUB, DOCX, DOC, TXT, RTF, DJVU, MOBI, CHM, و FB2 پشتیبانی میکند.


وبلاگ نویسی

وبلاگ نویسی

Medium : برنامه‌ی Medium، امکان نوشتن سریع ایده‌ها و مطالب را برای کاربر فراهم می‌کند. برنامه‌ای با محیطی ساده و زیبا که استفاده از آن برای کاربر آسان است. شما می‌توانید در زمانی کوتاه مطالب جالب و علمی بسیاری بخوانید. فرصت را از دست ندهید.
Tumblr : تامبلر یک سرویس میکروبلاگینگ و ارائه دهنده خدمات شبکه اجتماعی است. ویژگی اصلی Tumblr آسانی در استفاده و داشتن امکانات متفاوت برای کاربران خود است تا بتوانند در قالب های مختلف، پست های کوتاه خود را بیان کنند. این وبلاگ ها اصطلاحا تامبلاگ نام دارند.
WordPress : نرم افزار WordPress همانند دیگر برنامه ها برروی دستگاه اندرویدی تان نصب میشود و پس از وارد کردن اطلاعات موردنیاز می توانید به پنل مدیریتی سایت خود دسترسی داشته باشید و در محیطی ساده و زیبا با دستگاه اندرویدی تان کارهای مختلف انتشار پست، مدیریت کامنت ها و … را انجام دهید.
Blogger : با این برنامه میتوانید پست هایتان را به سرعت به بلاگتان ارسال کنید.


بازی

بازی

Steam : اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که به بازی‌ها علاقه‌ی بسیاری دارید این برنامه قطعا برای شما آشناست! شما میتوانید به جامعه‌ی استیم بپیوندید٬ با کاربران گفت‌و‌گو کنید٬ نقد و بررسی بازی‌ها را بخوانید و از اخبار دنیای بازی باخبر شوید!
Playstation App : با برنامه پلی‌استیشن تجربه بازی با پلی‌استیشن خود را روی دستگاه‌های موبایل‌تان به همراه داشته باشید! همیشه با ویژگی‌هایی که شما را با دوستان گیمر خود و بازی‌هایی که عاشقشان هستید متصل نگه می‌دارد بازی کنید.
Xbox One Smartglass : Xbox One SmartGlass برنامه‌ای فوق‌العاده برای متحول کردن تجربه کار شما با Xbox One است. به Xbox One خود متصل شوید و کنترل آن را در دست گیرید. به بازی‌ها و بازیکنان مورد نظرتان متصل شوید. با موبایلی که در دست دارید بُعد جدیدی به سرگرمی‌های خود با Xbox One اضافه کنید.
Twitch.Tv : با استفاده از برنامه Twitch به جمع بیش از 45 میلیون گیمر در سراسر دنیا بپیوندید ، زمینه‌ی بازی مورد علاقه خود را از دسته‌بندی انتخاب کنید و با کاربران آن بازی چت کنید. نظرتان آن‌ها را بشنوید و با یکدیگر آشنا شوید.
theScore esports : این برنامه تلفیقی از اخبار ، نتایج زنده ، آمار ، ویدیو و.. از مسابقات ورزشی جهان است.


غذا

غذا

Zomato : برنامه‌ی Zomato، یکی از بهترین گزینه‌ها برای انتخاب رستوران مورد نظر است. این برنامه از کشور ایران پشتیبانی نمی‌کند ولی برای پیدا کردن بهترین محل‌ها برای خوردن غذاهای خوشمزه در کشورهای دیگر، این برنامه یکی از بهترین‌هاست.
Yummly : این برنامه را دانلود نمایید و به آرشیوی کامل از دستورهای غذایی متفاوت دست پیدا کنید! شما می‌توانید با استفاده از این برنامه به میلیون‌ها دستورغذایی خانگی و حرفه‌ای توسط سرآشپزهای معروف دست یابید. علاوه‌بر تصویر و دستورالعمل درست نمودن غذا، اطلاعاتی در مورد میزان کالری، ویتامین‌های موجود در غذا و... نیز وجود دارد.
Food Network : اگر به دنبال برنامه‌ای هستید که بتوانید در آن دستورهای غذایی جدید و متنوع به زبان انگلیسی پیدا کنید، برنامه‌ی In the Kitchen را از دست ندهید. این برنامه شامل دستورهای غذایی متنوع از سرآشپزان معروف و مطرح دنیاست. در این برنامه دستورهای غذایی متفاوتِ پیش‌غذا، دسر، غذای اصلی و... وجود دارد.


سلامتی و تناسب اندام

سلامتی و تناسب اندام

Simple Macro : این برنامه میتواند به شما در مورد موارد مصرفی و غذاها اطلاعات کامل و خوبی را بدهد.
MyFitnessPal Calorie Tracker : وزن خود را با این برنامه کاهش دهید و کالری مصرفی خود را اندازه بگیرید. با بزرگترین پایگاه داده کالری در بیش از ۷۵۰ هزار غذای مختلف. ما شما را در کاهش وزن اضافی یاری می‌کنیم.
Runtastic : این برنامه سرعت حرکت ، مسیر طی شده و مقدار انرژی مصرف شده در این مدت را برای شما محاسبه می کند و برای شما به نمایش می گذارد. این اپلیکیشن با ضبط دقیق حرکت های شما می تواند آمار های دقیقی از فعالیت های روزانه تان را در اختیارتان قرار دهد و با توجه به گزارش ها بتوانید به تناسب اندام دلخواه برسید!
Strava Running and Cycling GPS : عنوان برنامه ای بی نظیر اندروید برای ردیابی فعالیت های دوچرخه سواران و دوندگان می باشد که توسط استودیو برنامه سازی Strava Inc توسعه و منتشر شده است. این برنامه با پشتیبانی از سیستمی منحصر به فرد ورزشکاران دو زمینه دوندگی و دوچرخه سواری را قادر می سازد تا انواع فعالیت های خود را زیر نظر گرفته و با دسترسی به جی پی اسی هوشمند اطلاعاتی دقیق از اقدامات ورزشیشان را به ثبت برسانند.
Daily Yoga : برنامه ای فوق العاده عالی در زمینه ی مربیگیری یوگا برای تمامی افراد مبتدی، حرفه ای و متوسط مخصوص سیستم عامل اندروید است.
Runkeeper :  این برنامه از جی‌پی‌اس برای تعقیب فعالیت‌های شما استفاده می‌کند و فاصله، زمان، سرعت، کالری، ضربان قلب و مسیر حرکت شما بر روی نقشه را ثبت می‌کند.


مالی

مالی

Mint : تمامی اطلاعات مربوط به حساب ها، صورت حساب ها، کارت های اعتباری و … در یک مکان جامع جمع شده و خواهید توانست به سرعت و بدون نیاز به محاسبات پیچیده و تخصصی نیاز های حساب داری شخصی خود را بر طرف نمایید.
Acorns : این اپلیکیشن مالی فرآیند سرمایه‌گذاری را از طریق گرد کردن هزینه هر یک از خریدهای شما به سمت نزدیک‌ترین عدد صحیح بعدی و سرمایه‌گذاری خودکار بقیه پول در گزینه‌های سرمایه‌گذاری‌های متنوع، ساده می‌کند. این خدمات یک دلار در ماه هزینه دارد، اما شما می‌توانید در هر زمان سرمایه‌گذاری‌هایتان را به پول نقد تبدیل کنید.
Venmo : اپلیکیشن Venmo ، با خدمات رایگانش، با سرعت در حال تبدیل شدن به یکی از محبوب‌ترین اپلیکیشن‌های سرویس پرداخت پی پال است که در فضای پرداخت P2P صورت می‌پذیرد.
Square Cash : به کمک این برنامه میتوانید توسط ایمیل پول انتقال دهید.
Google Pay : شما با دانلود و نصب این برنامه به راحتی می توانید به هر کدام از دوستان خود که دوست دارید به راحتی در امریکا با یک ادرس ایمیل پول ارسال نمایید و به محض شروع کار با این برنامه شما این امکان را دارید که پول خود را به Gmail نیز ارسال نمایید.شما می توانید این برنامه را استفاده کرده و از کارت های پلاستیکی دیگر دوری کنید.


خرید کردن

خرید کردن

Wish : خرید هوشمند و با ارزش از طریق این اپ! این اپ را دانلود کرده و به بیش از 10 میلیون کاربر که با این اپ خرید می کنند و لذت می برند بپیوندید و جایزه دریافت کنید! لیست آرزوهای خود را ایجاد کرده و پیشنهادهای ویژه و کارتهای هدیه را برای موارد خود مستقیمأ از طریق شرکت های تجاری دریافت کنید.
Bring : با استفاده از این اپلیکیشن می‌توانید تمامی مواردی که در خانه به آن‌ها احتیاج دارید را مشخص کنید و آن‌را با هم‌خانه‌ای خود به صورت لحظه‌ای به اشتراک گذارید و به راحتی هر چه تمام‌تر خریدهای خود را مدیریت نمایید!
Depop : توسط این برنامه میتوانید معامله های تجاری خود را با اشتراک گذاری تصاویر در شبکه های اجتماعی انجام دهید.
eBay : اپلیکیشن اندرویدی یکی از بزرگترین فروشگاه های اینترنتی در جهان یعنی ای‌بی می باشد. شما در هر جایی که باشید براحتی و توسط این برنامه میتوانید خریدهای خود را از سایت معروف eBay خریداری کنید.
Amazon Prime Now : پرش از سفر و فروشگاه برای ده ها هزار نفر از ملزومات روزانه و اقلام هدیه از طریق برنامه آمازون نخست در حال حاضر. علاوه بر ملزومات روزانه موجود در Amazon Prime Now، می توانید از فروشگاه های محلی و رستوران ها در شهرهای انتخاب شده خریداری کنید.
Paypal : پی پال برنامه ای رایگان، پرطرفدار و کاربردی برای آن دسته از افرادی است که می خواهند به آسانی و سریع پول برای دوستان خود بفرستند و یا وام های خود را پرداخت کنند! این برنامه که برای سیستم عامل اندروید طراحی شده است، امکان مدیریت حساب پی پال را به شما می دهد و با آن می توانید از مانده حساب پی پال خود باخبر شوید


سفر و رویدادها

سفر و رویدادها

Google Maps : نقشه های گوگل یکی دیگر از بهترین و جالب ترین سرویس های کمپانی نام آشنا و معروف گوگل می باشد که به صورت آنلاین و از طریق اینترنت نقشه های کامل و کم نظیری از مکان های مختلف دنیا را در اختیار کاربران قرار میدهد!
Uber : Uber یک برنامه قدرتمند به منظور تشخیص درست مسیر در خیابان ها با استفاده از جی پی اس می باشد. شما توسط این برنامه می توانید تا براحتی مسیر خود را از میان هزاران مسیر پیش رو یافته و بتوانید تا به ذخیره زمان در زندگی روزمره خود کمک شایانی نمایید. این برنامه تا زمان تهیه این مقاله در ایران فعالیت نداشته است.
Lyft : در این برنامه مسیتوانید سرویسهای حمل و نقل خصوصی را درخواست کنید و از طریق برنامه به طور مستقیم کرایه آن را پرادخت کنید.
Air BNB : برنامه های سفرتان را با این اپلیکیشن تنظیم کنید. این برنامه دری را به سوی جذاب ترین مکان ها برای اقامت باز می کند و راحت ترین راه برای کسانی است که مکانی را برای اجاره دارند. با بیش از 450 هزار مکان که در 34 هزار شهر در این اپلیکیشن ثبت شده اند Airbnb شما را به یک تجربه جدید متصل می کند.
Google Translate : توسط این برنامه میتوانید 70 زبان زنده دنیا را به یک دیگر ترجمه کنید.


بیرون رفتن و گردشی

بیرون رفتن و گردشی

Yelp : Yelp برنامه ای کاربردی و مفید برای کسانی است که زیاد به سفر علاقه مند می باشند. این نرم افزار امکان پیدا کردن رستوران ها و کافه ها در اختیار کاربران می دهد و با استفاده از آن میتوانید به سادگی رستوران یا کافه هایی که غذای مورد نظر شما را سرو می کند پیدا کنید.
Stubhub : توسط این برنامه میتوانید بلیط کنسرت ، بازی ها و تئاتر را خریداری کنید.
Fandango : فهرست‌های فیلم‌های سینمایی و تئاترها را بیابید. امتیازدهی طرفداران و خلاصه فیلم‌ها را ببینید.  فروش بلیط و اطلاعات کامل در مورد زمان و نمایش فیلم‌ها به علاوه خلاصه فیلم‌ها و تئاترها از طریق این برنامه در آندروید در اختیار شماست.
Yellow Pages Local Search : مشاهده تمام تخفیفات، ارزان ترین بنزین محلی، جستجو فوق العاده آسان صوتی ، نقشه ها از جمله کارایی های این برنامه است.
Foursquare : دنیای پیرامونتان را بهتر بشناسید. در حرکت دوستان خود را از محل خود آگاه کنید، تصاویر آنجا را به اشتراک بگذارید و در مورد مسائل پیرامون آن نقطه جغرافیایی نظر دهید.


آنتی ویروس

آنتی ویروس

Sophos Mobile Security : با استفاده از تکنولوژی مخصوص آزمایشگاه‌های این برنامه، برنامه‌ها به‌طور خودکار بررسی می‌شوند. این برنامه به شما کمک می‌کند تا برنامه‌های نا‌مطلوب و کد‌های مخرب که باعث پاک شدن اطلاعات می‌شوند، روی سیستم نصب نشوند. اگر دستگاه شما گم شود با کمک این برنامه می‌توانید اطلاعات خود را از بین ببرید تا از چشم دزدان در امان بمانند.
Avast! : ضد ویروس و دزدگیری با امکانات کامل برای اندروید. از داده‌های شخصی خود در مقابل ویروس‌ها مراقبت کنید. هکرها را با استفاده از دیواره آتش از خود دور نگه دارید‌ (گوشی‌های روت شده). با ارسال پیام کوتاه اطلاعات گوشی را از راه دور پاک کنید تا به دست سارقان نیفتد. برنامه خود را پنهان می‌کند تا به راحتی از سوی سارقان قابل حذف نباشد.


مدیریت فایل

مدیریت فایل

Files Go by Google : عنوان یک فایل منیجر پر امکانات هوشمند می باشد که طبق توضیحات گذشته توسط شرکت معروف و معتبر گوگل برای سیستم عامل اندروید منتشر شده است.
ES File Explore : مدیریت پوشه‌ها و برنامه‌ها که قابلیت مرور گوشی‌ها و کامپیوترها را دارد.
Amaze :  یکی از زیباترین، کاربردی ترین و دوست داشتنی ترین برنامه های مدیریت فایل (فایل منیجر) برای دستگاه های هوشمند اندرویدی است که توسط استودیوی Team Amaze به صورت 100% رایگان در گوگل پلی عرضه شده است و با هزاران دریافت از محبوب ترین ها به شمار میرود.


مدیریت دستگاه

مدیریت دستگاه

Android Device Manager : به شما کمک کند تا موقعیت مکانی دستگاه اندروید گم شده خود را پیدا کنید و دستگاه و اطلاعات داخل آن را به صورت امن و مطمئن حفظ کنید.
Swift Keyboard : سوئیف کیبورد یکی از بهترین، محبوب ترین و زیباترین کیبوردهای موجود در مارکت گوگل پلی برای تبلت ها و گوشی های اندروید می باشد که به صورت رایگان عرضه شده تا به امروز حدود 500 میلیون بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان تنها از گوگل پلی دریافت شده است و نسبت به کیبوردهای رایگان و پولی دیگر در رده ی اول قرار دارد!

ویرایش عکس و مدیریت

ویرایش عکس و مدیریت

Snapseed : Snapseed تنها برنامه‌ای است که هر روز از آن استفاده خواهید کرد. از هر عکسی تجربه‌ای خوش و با کیفیت از آن‌ زیر انگشتان شما می‌سازد.
Lightroom : ادوبی فتوشاپ لایتروم عنوان اپلیکیشن محبوب و قدرتمند ویرایش عکس از سری برنامه های فتوشاپ برای اندروید می باشد که توسط شرکت Adobe توسعه و در گوگل پلی منتشر شده است.
Adobe Photoshop Express : آدوب فتوشاپ اکسپرس یکی دیگر از قدرتمندترین و بهترین نرم افزارهای ویرایش تصویر مخصوص سیستم عامل اندروید می باشد که تجربه ای متفاوت از ویرایش سریع عکس ها و اشتراک گذاری آن ها را در تبلت و یا اسمارت فون شما به ارمغان می اورد.
VSCO Camera : این برنامه را می توان به گونه ای یک برنامه ی افکت گذاری و ویرایشگر بی نقص تصاویر دانست که توسط VSCO برای اندروید توسعه و در اختیار کاربران قرار داده شده است.
Imgur : برنامه Imgur عنوان یکی از برترین منابع تصاویر و فایل های گیف سرگرم کننده موجود در جهان است که توسط شرکت Imgur در مارکت بزرگ گوگل پلی برای اندروید منتشر شده است.
Google Photos : Google Photos یا عکس های گوگل عنوان یک اپلیکیشن خاص و پر کاربرد برای مدیریت تصاویر موجود در حافظه دستگاه های اندروید می باشد که توسط شرکت بزرگ Google LLC توسعه و منتشر شده است. این گالری هوشمند که یکی از برترین و پر طرفدار ترین محصولات گوگل به شمار می رود، به کاربرانش اجازه می دهد تا به راحتی بر روی تمامی ویدئو ها و تصاویرشان اشراف داشته باشند و علاوه بر سازماندهی خودکار نسخه های پشتیبان متعددی را از آن ها تهیه نمایند.


ایمیل

ایمیل

Google Inbox : گوگل به‌تازگی برنامه‌ی Inbox by Gmail را برای مدیریت بهتر و جامع‌تر ایمیل‌ها ارائه کرده‌است. امکان نصب این برنامه فراهم شده‌است ولی در حال حاضر، استفاده از Inbox فقط از طریق دعوتنامه ممکن می‌باشد.
Gmail : برنامهٔ Gmail یک روش ساده برای دریافت ایمیل‌ها که علاوه بر صرفه‌جویی در زمان، امنیت پیام‌های شما را نیز تضمین می‌کند.
Blue Mail : برنامه فوق العاده با طراحی زیبا و کاربران مختلف در سراسر جهان برای مدیریت نامه های الکترونیکی برای اندروید می باشد که توسط شرکت Blue Mail Inc تولید و منتشر شده است. به وسیله این نرم افزار جهانی قادر خواهید بود که به صورت نامحدود حساب های ایمیل خود را از سرویس دهندگان مختلف مدیریت کرده و به صورت لحظه ای گزارش هایی دقیق از نامه های الکترونیکی دریافت نمایید.
Proton Email : عنوان اپلیکیشن و یک ارائه دهنده سرویس ایمیل امنیتی می باشد که توسط شرکت ProtonMail برای دیوایس های اندرویدی منتشر شده است. در دنیای گسترده وب، سرویس های ایمیل دهی مختلفی موجود است که کاربران می توانند به صورت رایگان هر کدام را انتخاب کرده و نامه های الکترونیکی خود را به سراسر دنیا ارسال کتند
MyMail : عنوان یکی از برترین برنامه های مدیریت ایمیل در دیوایس های اندرویدی بوده که توسط My.com B.V در مارکت های بزرگ منتشر شده است. این نرم افزار فوق العاده با پشتیبانی از هشت سرویس دهنده مختلف این اجازه را به کاربران می دهد تا در محیطی یکپارچه به تمامی حساب های خود دسترسی داشته باشند و آن ها را با ابزاری حرفه ای مدیریت نمایند.


اداری

اداری

Office Suite + PDF Editor :  نسخه ی هشتم از نرم افزار پرطرفدار و فوق العاده ی آفیس کمپانی موبایل سیستم برای اندروید است که به صورت رایگان با پرداخت درون برنامه ای در گوگل پلی عرضه گردید و مثل همیشه تصمیم گرفتیم در سریع ترین زمان ممکن نسخه ی فول و پولی (پرداخت شده) آن را برای شما کاربران همیشگی معرفی نماییم.
Google Docs : برنامه‌ای برای بازکردن و ویرایش فایل‌های متنی ، این برنامه با محتویات Google Drive شما sync می‌شود.
WPS : اگر به دنبال یک اپلیکیشن عالی برای باز کردن فرمت های مختلف آفیس هستید که تمامی نیازهای شما را برآورده سازد تحت هیچ شرایطی WPS Office + PDF یا همان Kingsoft Office سابق را از دست ندهید چرا که محیط کاربری و ویژگی های کم نظیرش شما را مجذوب خودش خواهد نمود!


فضای ذخیره سازی ابری

فضای ذخیره سازی ابری

Google Drive : برنامهٔ Drive محلی امن برای ذخیره فایل‌ها و دسترسی به آن‌ها از طریق گوشی، تبلت، یا کامپیوتر است.
Dropbox :  دراپ‌باکس فضایی به رایگان در اختیار شما می‌گذارد که از طریق آن می‌توانید فایل‌های خود را بین کامپیوتر شخصی و دستگاه موبایل خود و همچنین بین خود و دوستانتان به اشتراک بگذارید.


مرورگر

مرورگر

Chrome : گوگل کروم اندروید از قدرتمندترین، محبوب ترین و بهترین اپلیکیشن های مرورگر وب برای سیستم عامل هاست می باشد که محصولی از کمپانی بزرگ گوگل است که قصد معرفی نسخه اندرویدی آن را داریم ؛ این مرورگر وب تا به امروز بیش از 5 میلیارد بار از گوگل پلی دریافت داشته و از پردانلودترین نرم افزارهای موجود در گوگل پلی به شمار می رود!
Firefox : فایرفاکس را با خود به هرکجا ببرید. از کامپیوتر رومیزی به موبایل بدون قطع اتصال!


دستیار

دستیار

Adobe Scan : اپلیکیشن رایگان Adobe Scan دستگاه اندروید شما را به یک اسکنر قابل حمل و قدرتمند تبدیل می کند که متن را به طور خودکار تشخیص می دهد (OCR). شما می توانید هر چیزی مانند رسیدها، یادداشت ها، اسناد، تصاویر، کارت های ویزیت، وایت برد ها را به یک Adobe PDF با محتوای دوباره قابل استفاده تبدیل کنید.
Box : جعبه، امکان به اشتراک گذاری ساده و امن را از هر کجا فراهم می‌کند.  با امکان ذخیره سازی ساده پرونده‌ها به صورت آنلاین، ارسال سریع فایل‌های بزرگ، دسترسی به محتویات دستگاه آندرویدی و مشارکت با افراد دیگر. این برنامه ۵ گیگابایت فضای رایگان برای شما قرار میدهد.
Google Assistant : ‏‏گوگل اسیستنت،دستیار صوتی می باشد که توسط گوگل توسعه داده شده.با نگه داشتن دکمه هوم گوشی هوشمند خود و یا با گفتن هی گوگل،به کمک شما می آید.‏به شما موارد لازمی را مانند ارسال تبریک تولد را یادآوری می کند.گوگل برای کمک به شما آماده است.از گوگل اسیستنت خود سوال بپرسید و کارتان را انجام دهید.هر زمان و هر مکان قابل استفاده است.
CloudCal : این برنامه یک راه منحصر بفرد برای نشان دادن کسب و کار شما از طریق فایل های صوتی و تصاویر است.
Evernote : با این نرم افزار شما می توانید به آسانی متن ها و یادداشت های روزانه ی خود را ثبت کنید، برای کارهای روزانه ی خود لیستی تهیه کنید، برای یاداوری صدایی را ضبط کنید و یا در میان یادداشت ها به جست و جو بپردازید.
LastPass : نسخه‌ی اندرویدی برنامه‌ی معروف LastPass برای دسترسی به پسوردهایتان روی دستگاه‌ها و مرورگرهای مختلف است.
Tasker : تسکر یک نرم افزار فوق العاده قدرتمند، جالب و پرطرفدار در زمینه ی شخصی سازی و ایجاد پروفایل های شخصی و دلخواه مخصوص سیستم عامل اندروید می باشد که ما آن را “ابزار همه فن حریف شخصی سازی اندروید” معرفی می کنیم.


سفارشی کردن گوشی

سفارشی کردن گوشی

Nova Launcher : یکی از زیباترین، حرفه ای ترین و قدیمی ترین لانچرهای اندرویدی است که استودیوی TeslaCoil Software چند سالی است که به صورت حرفه ای برروی آن کار میکند و به عقیده بیشتر دوستان و حتی خودم از برترین و بهترین لانچرها به شمار می رود و محبوبیت ان را می توان به امکان شخصی سازی واقعا بالای آن نسبت داد!
RedPaper : توسط این برنامه میتوانید تصویر زمینه گوشی خودر اب ه طور خودکار و با سلیقه خود تغییر دهید.
Walli : والی عنوان مجموعه ای از تصاویر زمینه خلاقانه می باشد که توسط Shanga برای سیستم عامل اندروید منتشر شده است. دیتابیس عظیم و گسترده ی این نرم افزار به کاربران اجازه می دهد تا در هر زمانی و مکانی به تصاویری خارق العاده دسترسی داشته باشند و از آن ها به عنوان والپیپر پس زمینه استفاده کنند.
Navigation Gesture : عنوان یک اپلیکیشن میانبر های حرکتی نوار ناوبری مخصوص اندروید می باشد که توسط XDA توسعه و در مارکت بزرگ گوگل پلی منتشر شده است. همان طور که خود می دانید یکی از قسمت های مهم دستگاه های اندرویدی نوار ناوبری می باشد که توسط ان قادرید به هر قسمت از دیوایستان دسترسی داشته باشید.


آب و هوا

آب و هوا

Apex Weather : عنوان یک برنامه کاربردی و هوشمند که به کاربران خود این امکان را میدهد تا به سادگی بتوانند آب و هوای مناطق مختلف را به سرعت چک کنند. همه ما وقتی برای سفری آماده میشویم باید آب و هوای منطقه مورد نظر را چک کنیم تا سفری فوق العاده را تجربه نماییم پس به سرعت این برنامه را نصب کرده تا از تمامی امکانات موجود در آن استفاده نمایید.
Arcus Weather : با استفاده از آن می توانید به راحتی و با سرعتی بالا شرایط آب و هوایی مناطق مختلف دنیا را مشاهده نمایید و یا به پیش بینی وضعیت هوایی بپردازید و تجربه ی یکی از بهترین برنامه های وِدِر فورکَست را در اندرویدفون خودتان به ارمغان بیاورید.
Today Weather : نام برنامه ای ساده و زیبا برای پیش بینی دقیق آب و هوای نقاط مختلف دنیا از todayweather.co برای اندروید است. این اپلیکیشن با استفاده از تکنولوژی بی نظیر خود اطلاعات را به گونه ای بسیار ساده در اختیار کاربران خود قرار می دهد که برای درک آن ها نیاز به هیچ دانش خاصی نبوده و خواهید توانست آن ها را به آسانی تجزیه و تحلیل کنید.


بهبود فردی

بهبود فردی

Headspace : تا به حال خواستید بهتر بخوابید، حس آرام‌تری داشته باشید، تمرکز خود را افزایش دهید یا کمی آن ذهن آشفته را استراحت دهید؟ خب زمان آن است تا کمی از headspace استفاده کنید.
Duolingo : Duolingo روش یادگیری زبان را برای همه عوض کرده است.اسپانیایی، فرانسوی، آلمانی، پرتقالی، ایتالیایی و انگلیسی یاد بگیرید. خیلی جالب و کاملاً رایگان.
Fabulous : این برنامه با راهنمایی‌های علمی در زمینه ایجاد عادات روزانه سالم در زندگی، کمک می‌کند تا انرژی بیشتری داشته باشید، احساس سرزندگی کنید، وزن خود را کاهش داده و بهتر بخوابید. با دنبال کردن برنامهٔ گام به گامی که Fabulous در اختیار شما قرار می‌دهد به اهداف سلامتی خود دست پیدا کنید، فعال باشید، بهتر تغذیه کنید، بهتر بخوابید، وزن خود را کاهش دهید و انگیزهٔ بیشتری در زندگی داشته باشید.


متفرقه

متفرقه

ActionDash : این نرم‌افزار به خوبی به کاربر کمک می‌کند که گوشی هوشمند خود را مدیریت کند و وابستگی کاربر را در عین استفاده کارآمد از تلفن همراه کاهش دهد.
Gbox : این برنامه به شما اجازه میدهد تا عکسهای خود را به طور کامل در اینستاگرام پست کنید و یا به سایر کاربران ارسال کنید و خیلی از کارهای دیگر.
Remote Fingerprint Unlock : نرم افزار اندروید AppLock – Fingerprint Unlock یک نرم افزار جهت قفل گذاری و تامین امنیت دستگاه اندرویدتان می باشد. این نرم افزار دارای حالت قفل سفارشی می باشد و نیازی به باز کردن برنامه ها در هر زمانی ندارید. با استفاده از این نرم افزار می توانید مرورگر، تنظیمات، بلوتوث، وای فای، تماسهای ورودی، پلی استور، نصب و حذف برنامه ها، عکسها، آلبوم، گالری و هربرنامه ای را که می خواهید قفل گذاری نمائید. شما می توانید انواع مختلف رمز عبور را برای برنامه های خود تعریف کنید مانند اثر انگشت، استفاده از الگو و استفاده از پین کد.

0
کــارمـا :
4278
خواهم توانست برای خدمت به بشریت...
بفرست

مشاهده نظرات بیشتر...
reza