ارزانترین فالوور،لایک و بازدید اینستاگرام و تلگرام در کل کشور را خریداری کنید (حرفه‌ای‌ترین پلتفرم خدمات شبکه‌اجتماعی کشور) کلیک کنید

چگونگی پین (PIN) کردن کامنت در لایو اینستاگرام

پخش زنده یا لایو یکی از جذابترین قسمت های اینستاگرام است که ویدیوهای زنده را مستقیم بر روی اکانت شخصی شما پخش میکند که فالوئرهایتان میتوانند به این پخش زنده بپیوندند و به صورت زنده و آنی ویدیوهای شما را مشاهده و ارتباط برقرار کنند.
یکی از امکاناتی که در لایو اینستاگرام برای ارتباط با پخش کننده لایو و فالوئرها وجود دارد ارسال کامنت یا نظر است ، شما میتوانید با ورود به لایو یکی از دوستانتان برای آن کامت ارسال کنید تا همه ی اشخاص در لایو آن را مشاهده کنند.
با توجه به این مقدمه که بیان کردیم فرد پخش کننده لایو میتواند هر کامنتی که میخواهد را به صورت PIN شده قرار دهد ، زمانی که یک کامنت پین میشود تمام کاربران در لایو میتوانند آن را برای همیشه مشاهده کنند.
این کار زمانی کاربردی است که که میخواهید کاربرانی که به تازگی وارد لایو میشوند از موضوع لایو و همچنین اطلاعیه ای آگاه شوند.
همچنین شما میتوانید این کامنت را خودتان ارسال کنید و PIN کنید. در ادامه مقاله چگونگی PIN کردن کامنت در لایو ا بررسی خواهیم کرد.

چگونگی PIN کردن کامنت در لایو اینستاگرام

در ابتدا باید مطمئن شوید که آخرین نسخه اینستاگرام را استفاده میکنید.
1. برنامه اینستاگرام را باز کرده و بر روی دکمه Camera ضربه بزنید.

شروع لایو در اینستاگرام

2. بر روی متن Live ضربه بزنید تا وارد صفحه لایو شوید.

Live

3. برای شروع لایو بر روی دکمه Start Live Video ضربه بزنید تا یک لایو جدید را شروع کنید.

گرفتن لایو

4. در نهایت پس از مدتی که فالوئرهایتان به لایو شما پیوستند و نظری را ارسال کردند میتوانید انگشت خود را بر روی کامنت مورد نظر نگه دارید و با باز شدن پاپ آپ بر روی PIN ضربه بزنید.

پین کردن کامنت در لایو اینستاگرام

همچنین میتوانید خودتان کامنتی را بنویسید و ارسال کنید سپس انگشت خود را بر روی آن نگه دارید و PIN را انتخاب کنید.
خواهید دید که کامنت در پایین همه کامنت ها قرار خواهد گرفت و در تمامی مدت پخش لایو در این مکان قابل مشاهده و در دسترسی خواهد بود.

0
کــارمـا :
59
برای پرسیدن سوالات خودتون فقط کافیه در سایت ثبت نام کنید و وارد حساب کاربری خودتون بشید. و از نوارمنو بالا بر روی "بپرس" با آیکون علامت سوال کلیک کنید، تا من و سایر کاربران پاسخگو باشیم.
بفرست

مشاهده نظرات بیشتر...
hanie