ارزانترین فالوور،لایک و بازدید اینستاگرام و تلگرام در کل کشور را خریداری کنید (حرفه‌ای‌ترین پلتفرم خدمات شبکه‌اجتماعی کشور) کلیک کنید

چگونگی قرار گرفتن پست های اینستاگرام در Explorer

قطعا شما هم جزء کاربرانی هستید که قسمتی از وقت خود را صرف فعالیت و مشاهده پست های Explorer اینستاگرام میکنید ، در قسمت Explorer همانطور که میدانید پست های تصادفی به شما نمایش داده میشود اما جالب است بدانید که پشت نمایش این پست ها یک هوش مصنوعی بسیار قوی وجود دارد که از روحیات و علایق شما پرده بر میدارد.
اگر شما فردی هستید که اخبار ورزشی را زیاد دنبال میکنید یا علاقه به ورزش دارید با ورود به قسمت Explore متوجه خواهید شد که اینستاگرام بیشتر موضوعات پست های نمایشی را به ورزش اختصاص خواهد داد.
همچنین در آخرین نسخه های  اینستاگرام قابلیتی اضافه شده که شما میتوانید موضوعات مربوط به نمایش پست های اکسپلورر را مشخص کنید.
اما سوال اینجاست که اینستاگرام بر چه اساسی پست های سایر کاربران را در Explorer قرار میدهد ، چگونه پست های خودم را در Explorer قرار دهم؟ و...
تنها کاری که شما باید انجام دهید این است که آگاهی کاملی از الگوریتمی های اینستاگرام داشته باشید زیرا با دانستن الگوریتم ها میتوانید پست های خود را در Explorer قرار دهید و در نتیجه مخاطبان زیادی را به پیج خود هدایت کنید.
در این مقاله میخواهیم در مورد روش هایی که میتاون بر اسا آن در Explorer قرار گرفت را معرفی کنیم.


Explorer در اینستاگرام چیست؟

همانطور که در مقدمه مقاله به آن پرداختیم قسمت Explorer محبوبترین پست های کاربران را به طور تصادفی نمایش میدهد.

صفحه Explorer بستگی به علایق و سایر ویژگی های کاربر متفاوت خواهد بود ، این علایق بر اساس پست هایی است که شما لایک میکنید ، آنها را مشاهده میکنید یا آنها را فالو میکنید.


چرا باید بر روی Explorer تمرکز کنیم؟

Explorer میتواند بهترین قسمت برای جذب فالوئر و معرفی برندهای تجاری شما باشد ، فرض کنید که شما یک برند تجاری در زمینه پوشاک دارید ، کاربرانی که از پست های پوشاک دیدن میکنند زمانی که وارد Explorer شوند پست های شما را خواهند دید که اینگونه است که وارد پیج شما میشوند و در نتیجه مخاطبان خود را جذب کنید.
در نتیجه به کمک Explorer میتوانید مشتریان جدیدی را پیدا کنید ، محصولات خود را به فروش برسانید  و درآمد خود را بالا ببرید، همچنین بسیاری از افراد میتوانند فالوئرهای بیشتر را جذب و برند پیج خود را مشهور کنند.

چگونه در صفحه Explorer اینستاگرام قرار بگیریم؟

باید توجه کنید که الگوریتم های Explorer اینستاگرام خصوصی هستند و هیچ کسی از نوع عملکرد این الگوریتم ها اطلاعی ندارد ولی تنها چیزی که مشخص است این است که این الگوریتم ها بر اساس علاقه و فعالیت کاربران به آنها نمایش داده شوند.
راهکارهایی برای رفتن پست های شما در Explorer وجود دارد که آنها را معرفی خواهیم کرد :


1) مخاطبان خود را شناسایی کنید

در اولین قدم شما باید مخاطبان هدف خود را شناسایی کنید و به این سوالات پاسخ دهید؟
مخاطبان شما در چه نقطه مکانی هستند؟
آنها به چه چیزهایی علاقه دارند؟
آنها دنبال چه چیزی هستند؟
آیا آنها در اینستاگرام تصویر یا ویدیویی پست میکنند؟
با شناخت اینکه مخاطب چه چیزی از شما میخواهد میتوانید نوع پست های خود را به این سمت هدایت کنید ، همچنین بررسی کنید که در Explorer شما چه پست هایی نمایش داده شوند و آن پست ها چه ویژگی دارند پس سعی کنید که شما هم اینگونه رفتار کنید.
اگر کسب و کار شما محلی است میتوانید بر اساس موقعیت مکانی پست هایی که در آن موقعیت مکانی پست شده اند را مشاهده کنید و بررسی کنید که چه نوع محتوایی در آن منطقه بیشتر پست میشوند.
اگر شما پست هایی از پیجی را در Explorer مشاهده میکنید باید وارد پیج آن شده و از نحوه عملکرد و فعالیت آن الگو بگیرید.


2) استفاده از هشتگ های محبوب و تگ های موقعیت مکانی برای قرار گرفتن در Explorer

یکی از ساده ترین روش هایی که میتوان برای قرار گرفتن در Explorer استفاده کرد این است که از هشتگ ها در پست های خود استفاده کنید.
ار آنجایی که حداکثر 30 هشتگ برای هر پست اینستاگرام محدود شده است ولی سعی کنید که کمتر از 11 هشتگ در پست هایتان استفاده نکنید.
همچنین شما میتوانید موقعیت مکانی خود را در قمست location پست ها قرار دهید تا مخاطبین هدف شما بهتر شناسایی شوند و افرادی که در محدوده شما هستند با ورود به قسمت Explorer پست های شما را ببینید.


3) با فالوئرهایتان ارتباط برقرار کنید

برای اینکه بتوانید حضور خود در Explorer را قویتر کنید باید فالوئرهایتان را افزایش دهید. همچنین به غیر از افزایش فالوئر امکان وفاداری و اطمینان را به آنها بدهید زیرا پیج هایی که اعتبار بیشتری دارند مخاطبین بیشتری را جذب میکنند.
بهترین راه برای افزایش تعامل ، راضی نگه داشتن کاربران است که باید به نظرات آنها پاسخ دهید ، از طریق دایرکت با آنها ارتباط برقرار کنید و...
اگر وقت کافی برای ارتباط با فالوئرهایتان ندارید میتوانید از یک ربات اینستاگرام برای صرفه جویی در زمان استفاده کنید که بطور خودکار با مخاطبان شما ارتباط برقرار میکنند.

در آخر اطمینان حاصل کنید که این روش ها را در نهایت کیفیت و دقت انجام میدهید تا در Explore اینستاگرام قرار بگیرید.

0
کــارمـا :
4278
خواهم توانست برای خدمت به بشریت...
بفرست

مشاهده نظرات بیشتر...
reza