معرفی برترین سایت های ویرایش فایل های صوتی به طور آنلاین

برای ایجاد یا ویرایش فایل های صوتی در ویندوز برنامه های مختلفی از قبیل Adobe Audition ، Audacity و Avid Tools Pro وجود دارند اما بسیاری از کاربران به دلیل محدودیت های مختلفی نمیخواهند از برنامه های کاربردی استفاده کنند مانند زمانی که کاربری از کروم بوک استفاده میکند.
اینجاست که باید به ابزارهای آنلاین رو بیاوریم ، در این مقاله قصد داریم تا چندین ابزار برتر آنلاین برای ایجاد و ویرایش فایل های صوتی را معرفی کنیم.

 link  برای ورود به سایت بر روی عنوان کلیک کنید  


1) Beautiful Audio Editor

 Beautiful Audio Editor

Beautiful Audio Editor را از لحاظ قابلیت و ظاهر میتوان بسیار شبیه برنامه های کاربردی قابل نصب دانست ، این ابزار آنلاین به شما اجازه میدهد بیش از 12 نوع فایل صوتی را باز کنید و همچنین اجازه میدهد پس از ویرایش آنرا در گوگل درایو یا رایانه خود ذخیره کنید.
این ابزار به طور مستقیم با مرورگرهای کروم و فایرفاکس به خوبی کار میکند و میتواند تا تقریبا یک ساعت فایل صوتی را مدیریت ، ویرایش و ایجاد کند.
اگر از برنامه Audacity استفاده میکنید ، رابط کاربری این برنامه را بسیار شبیه Beautiful Audio Editor خواهید دید. نوار ابزار با دسته بندی های مختلف و ایجاد خروجی در بالا صفحه وجود دارد ، در حالی که بخش عمده ای از صفحه شما آهنگ های شما خواهد بود.
علاوه بر انتقال ، کپی ، تقسیم کردن آهنگ و افزایش و کاهش سرعت صوت ، این ابزار از افکت های صوتی بسیار جالبی استفاده خواهد کرد. برخی از این افکت ها میتواند شامل فشرده سازی ، برعکس کردن ، صدا اکو ، کاهش و افزایش صوت و... اشاره کرد.
شما قادر هستید تا فایل صوتی را از طریق رایانه ضبط و در این ابزار قرار دهید.
یکی از قابلیت های مهم و مفیدی که در این ابزار وجود دارد که در سایر ابزارهای مشابه آنلاین دیگر مشاهده نمیشود گزینه ای برای ایجاد audio envelopes است که به شما اجازه میدهد سطح و حجم صدا در نقاط مختلف را در زمانهای مختلف کاهش یا افزایش دهید.
بنابر این از ویژگی های قابل توجه این ابزار میتوان به موارد زیر اشاره کنیم :

  • ایجاد چندین ترک صوتی به طور همزمان
  •  Mute, solo و تنظیم سطوح آهنگ
  • اعمال بیش از 12 افکت صوتی
  • افزایش و کاهش سرعت
  • ایجاد audio envelopes


2) Sodaphonic

Sodaphonic

گاهی اوقات شما نیاز پیدا میکنید که ویرایش ساده ای را بر روی فایل صوتی خود انجام دهید یا بخش از یک آهنگ را حذف کنید، ابزار Sodaphonic همه چیز را سریع و آسان انجام خواهد داد.
پس از وارد کردن یک فایل صوتی با فرمت MP3 یا OGG میتوانید بخشی از فایل صوتی خود را بلافاصله برش داده ، کپی کنید و یا حذف کنید همچنین شما میتوانید عمل Fade in و Fade Out را بر روی فایل صوتی خود اعمال کنید.
این ابزار از فضای ابری DropBox به خوبی پشتیبانی میکند.
ابزار Sodaphonic بسیار سریع عمل میکند و دارای ویژگی های کافی برای مدیریت فایل های صوتی است ،برخی از ویژگی های مهم و قابل توجه این ابزار شامل موارد زیر است :

  • اعمال برخی از قابلیت ها مانند Trim, delete, cut, copy, و paste بر روی فایل صوتی
  • ورود فایل های صوتی از DropBox
  • اعمال Fade in و Fade Out
  • ضبط صدا
  • خروجی گرفتن از فایل صوتی با فرمت های MP3 یا WAV


3) Bear Audio Tool

Bear Audio Tool

Bear Audio Tool یک ویرایشگر صوتی مبتنی بر HTML5 است که میتواند فایل ها را مستقیما از هارد دیسک شما خوانده و ویرایش کند این به این معنی است که نیازی به آپلود فایل صوتی بر روی سرورهای این ابزار نیست و در واقع با انتخاب فایل صوتی از روی هارد عمل آپلود انجام نخواهد شد.
شما در این ابزار میتوانید بر روی فایل صوتی عمل برش ، کپی ، Past ، مرتب سازی اعمال جلوه های صوتی مختلف ،Fade In و Fade Out و... را اعمال کنید.
از ویژگی چشمگیر این ابزار میتوانیم به تنوع فایل های خروجی آن اشاره کنیم علاوه بر اینها شما میتوانید صدای خود را به طور مستقیم ضبط کنید یا میتوانید یک فایل صوتی را از آدرس URL یا یک ویدیو یوتیوب اضافه کنید. ابزار Bear Audio Tool دارای کتابخانه ای غنی از موزیک ها و جلوه های صوتی است که میتوان از آنها در پروژهای صوتی خود استفاده کنید.
برخی از ویژگی های قابل توجه این ابزار شامل موارد زیر است :

  • وارد و صادر کردن فایل صوتی به طور آنلاین و آفلاین
  • کتابخانه صوتی غنی
  • داشتن عمل Undo و Redo
  • وارد کردن فایل صوتی از آدرس اینترنت یا یوتیوب
  • تبدیل فایل های صوتی به یکدیگر


4) Hya-Wave

Hya-Wave

بر خلاف سایر ابزارهای موجود در این مقاله ، Hya-Wave به طور خاص برای ویرایش فایل های صوتی کوتاه است. شما یک رابط کاربری کوچک از این ابزار را خواهید دید که میتوانید کارهای برش ، چسباندن و... را با استفاده از موس یا کلیدهای میانبر انجام دهید.
همچنین میتوانید فایل های صوتی را به طور محلی از رایانه خود به ابزار وارد کنید. این ابزار دارای 18 فیلتر صوتی مختلف است که میتوان به وسیله آنها فایل های صوتی خود را جذابتر و حرفه ای تر کنیم.
هنگامی که یک فیلتر یا افکت را انتخاب میکنید یک قسمت در پایین صفحه ظاهر خواهد شد که بر اساس آن میتوانید آن فیلتر یا افکت انتخاب شده را سفارش سازی کنید.
برخی از ویژگی های قابل توجه این ابزار شامل موارد زیر است :

  • کتابخانه ای شامل 18 فیلتر و افکت
  • قبل از اعمال فیلترها میتوان تغییرات را گوش داد
  • سفارشی سازی کردن هر فیلتر و افکت
  • انتشار مستقیم از طریق URL و شبکه های اجتماعی
  • رابط کاربری مینیمالیستی (کوچک)


5) TwistedWave Online

TwistedWave Online

TwistedWave Online را میتوان یک ابزار شناخته شده در این لیست معرفی کرد ، این نسخه آنلاین برای مکینتاش و ios است که محبوبیت نسبی دارد.
اگر چه این ابزار رایگان است نسخه آنلاین آن برخی از ویژگیهای نسخه دسکتاپ را ندارد.
TwistedWave Online از یک ابزار برای ضبط صدا و فشرده سازی به فرمت MP3 استفاده میکند ، شما میتوانید فایل صوتی ویرایش شده را به طور مستقیم دانلود کنید یا به SoundCloud یا Google Drive خود انتقال دهید.
نسخه وب TwistedWave Online رایگان است اما باید به این نکته توجه داشت که نسخه رایگان تا 5 دقیقه از فایل صوتی را برای خروجی گرفتن اجازه خواهد داد و برای اینکه زمان بیشتر از 5 دقیقه را خروجی بگیرید باید هزینه پرداخت کنید.
برخی از ویژگی های قابل توجه این ابزار شامل موارد زیر است :

  • کتابخانه VST effects
  • ضبط فایل صوتی به طور غیر فشرده
  • ذخیره سازی بر روی فضای ابری
  • تبدیل فایل های صوتی به یکدیگر


در هر مکانی شروع به ویرایش فایل های صوتی کنید

این ابزارها تنها یکی ویرایشگر صوتی آنلاین نیستند ، بلکه از لحاظ قابلیت و سهولت استفاده بسیار قوی هستند. در حالی که هیچ یک از آنها نمیتوانند به طور کامل کارهای یک نرم افزار دسکتاپ را انجام دهد ولی برای زمانهایی بسیار مناسب هستند که شما قادر به نصب نرم افزار نیستید.
به هر حال اگر شما توانایی نصب نرم افزار دارید پیشنهاد میکنیم از برنامه Audacity استفاده کنید.

0
کــارمـا :
4278
خواهم توانست برای خدمت به بشریت...
بفرست

مشاهده نظرات بیشتر...
reza