آموزش حذف اکانت دراپ باکس (دلیت اکانت Dropbox)

دراپ باکس (Dropbox) سرویس میزبانی فایل ها به صورت ابری است ، کاربران میتوانند به واسطه این سرویس فایل های خود را در فضای ابری ذخیره کنند و در هر مکان و زمانی که احتیاج دارند به آنها دسترسی پیدا کنند ، در واقع فایل هایی که در فضای دراپ باکس آپلود میشوند در سرورهای دراپ باکس ذخیره میشوند.
قبلا در مقاله ای در مورد چگونگی کار با دراپ باکس صحبت کردیم که از اینجا میتوانید مطالعه کنید اما در این مقاله میخواهیم در مورد چگونگی دلیت اکانت دراپ باکس با هم صحبت کنیم.
دلیل برای دلیت اکانت دراپ باکس این است که شما ممکن است جایگزینی بهتر از دراپ باکس پیدا کرده باشید ، جایگزین هایی مانند گوگل درایو.

چگونگی حذف اکانت دراپ باکس

حذف دراپ باکس آسان است بنابر این مراحل زیر را انجام دهید :
1. مرورگر خود را باز کرده و به dropbox.com بروید ، با نام کاربری و رمزعبور خود وارد حساب کاربری شوید.
2. پس از ورود بر روی عکس پروفایل خود از سمت راست بالا کلیک کنید و به Settings بروید.

چگونگی حذف اکانت دراپ باکس

3. به تب General رفته و از قسمت Delete account بر روی لینک Delete account کلیک کنید.

چگونگی حذف اکانت دراپ باکس

4. سپس شما به صفحه ای جدید هدایت خواهید شد که باید رمزعبور حساب دراپ باکس خود را وارد کنید همچنین اینکه دلیلی را برای حذف دراپ باکس وارد کنید.
در قسمت Password نام کاربری دراپ باکس را وارد کرده و در قسمت Reason For leaving و از لیست کشویی همانطور که گفتیم دلیل خود برای حذف اکانت را مشخص کنید ، اگر دلیل شما برای دلیت اکانت در لیست کشویی وجود نداشت میتوانید گزنیه Other را انتخاب کنید و آن را در جعبه متن زیرین وارد کنید ، در نهایت بر روی Permanenty delete کلیک کنید.

چگونگی حذف اکانت دراپ باکس

هنگامی که درخواست حذف را ارسال کردید حساب دراپ باکس شما به مدت 30 روز به طور موقت حساب شما را غیرفعال میکند ولی فایل های شما را حذف نمیکند.
پس از 30 روز فایلهای شما کم کم حذف خواهد شد ولی پس از 60 روز حساب کاربری شما به طور کامل حذف خواهد شد.
دلیل اینکار این است که ممکن است شما در این مدت 30 الی 60 روزه از حذف کردن حساب خود منصرف شوید.
توجه داشته باشید که شما نمیتوانید پس از حذف دائم حساب کاربری فایل های خود را بازیابی کنید همچنین اگر حساب کاربری شما نسخه Dropbox Plus و Dropbox Professional Package ارتقا یافته است قبل از فرایند حذف حساب کاربری باید حساب خود را به Dropbox basic انتقال دهید.

0
کــارمـا :
87
برای پرسیدن سوالات خودتون فقط کافیه در سایت ثبت نام کنید و وارد حساب کاربری خودتون بشید. و از نوارمنو بالا بر روی "بپرس" با آیکون علامت سوال کلیک کنید، تا من و سایر کاربران پاسخگو باشیم.
بفرست

مشاهده نظرات بیشتر...
negin