بهترین جایگزین های شبکه اجتماعی گوگل پلاس (Google Plus)

از آنجایی که گوگل قصد دارد تا سرویس گوگل پلاس را تا چند ماه دیگر کلا از دسترس خارج کند بسیاری از کاربرانی که از این شبکه اجتماعی استفاده میکنند به فکر مهاجرت به یک شبکه اجتماعی دیگر با کاربردهایی همانند گوگل پلاس هستند.
معمولا بسیاری فکر میکنند که تنها جایگزین های خوب گوگل پلاس ، فیسبوک ، توییتر یا لینکدین است اما اینگونه نیست در این مقاله ما چندین جایگزین بسیار خوب برای گوگل پلاس را معرفی خواهیم کرد.

 link  برای ورود به سایت بر روی عنوان کلیک کنید  


1) Mastodon

Mastodon

اگر شما یک کاربر گوگل پلاس هستید و قصد مهاجرت به یک شبکه اجتماعی دیگر دارید و نمیخواهید اطلاعات خود در گول پلاس را از دست بدهید Mastodon میتواند گزینه جایگزین مناسبی باشد.
این سرویس رایگان و منبع باز است ، شما در این سرویس میتوانید تنظیمات کمتری را نسبت به گوگل پلاس اعمال کنید ولی در کل جایگزین خوبی خواهد بود.
این سوریس از لحاظ ویژگی بسیار شبیه توییتر است اگر از گوگل پلاس بیشتر برای چت استفاده میکنید این سرویس میتواند بسیار مناسب باشد.


2) Diaspora

Diaspora

Diaspora را میتوان یکی از مشهورترین سیستم شبکه اجتماعی غیر متمرکز دانست ، مانند Mastodon هر کسی در این سرویس میتواند سایت های خود را در سرویس های خود قرار دهد.
در واقع Diaspora خدمات یک شبکه اجتماعی توزیع شده را پیاده سازی میکند.


3) MeWe

MeWe

MeWe شبکه اجتماعی است که شبیه فیس بوک است و از حریم خصوص به خوبی حمایت میکند.
MeWe سه نوع گروه private, selective, anopen را در خود دارد که در هر گروه میتوان چت های متنی، صوتی و ویدیویی انجام داد.
در MeWe میتوان عکس ها ، فیلم ها و اسناد خود را به اشتراک بگذارید.
بندهای توافقی در این سرویس وجود دارد که هر کاربر میتواند در هر زمانی که بخواهد حساب کاربری خود را حذف کند در حال حاضر این سرویس از 8 زبان مختلف پشتیبانی میکند همچنین کاربران میتوانند از این شبکه اجتماعی بر روی کامیپوتر و موبایل خود استفاده کنید.


4) Minds

Minds

اگر تمایل دارید تا ظاهر گوگل پلاس را در شبکه اجتماعی دیگر مشاهده کنید بهترین گزینه Minds است ، نوشته ها ، دوستان و گروها که دنبال میکنید به تریتب در سه ستون نمیاش داده میشوند همچنین این سرویس دارای دکمه های رای مثبت و رای مخالف مشابه Reddit است.
این شبکه اجتماعی بر اساس بلاکچین است ، که توکن های رمزنگاری را بر بستر شبکه اتریوم منتشر میکند ، این سرویس ابزاری برای کاربران است که به کمک آن بتوانید محتوای خود را به اشتراک بگذارید که کاربران با انتشار مطالبشان میتوانید کسب درآمد کنند.


5) Movim

Movim

Movim یک شبکه اجتماعی شناخته شده است که میتواند یکی از بهترین گزینه های جایگزین گوگل پلاس باشد. این شبکه اجتماعی بسیار امن است.
در Movim شما میتوانید یک وبلاگ ایجاد کنید ، از هشتگ ها استفاده کنید و مانند سایر شبکه های اجتماعی پست هایی را انتشار دهید ،  از نظر سنجی ها استفاده کنید ، وارد چت روم ها شوید و شروع به چت کردن کنید.

0
کــارمـا :
87
برای پرسیدن سوالات خودتون فقط کافیه در سایت ثبت نام کنید و وارد حساب کاربری خودتون بشید. و از نوارمنو بالا بر روی "بپرس" با آیکون علامت سوال کلیک کنید، تا من و سایر کاربران پاسخگو باشیم.
بفرست

مشاهده نظرات بیشتر...
negin