ارزانترین فالوور،لایک و بازدید اینستاگرام و تلگرام در کل کشور را خریداری کنید (حرفه‌ای‌ترین پلتفرم خدمات شبکه‌اجتماعی کشور) کلیک کنید

حل مشکل حذف ناگهانی و بی دلیل تصاویر و ویدیوها در اینستاگرام

برخی از کاربران گزارش داده اند که به طور ناگهانی برخی از پست هایشان در صفحه حساب شخصی خود را از دست داده اند ، به عبارت دیگر پست های این کاربران به طور ناگهانی حذف شده اند.
در اینجا دو حالت میتواند رخ داده باشد : در اولین حالت 1 ، 2 یا تمامی پست هایتان در اینستاگرام وجود ندارد و شما دلیلش را نمیدانید این ممکن است زمانی اتافق بیفتد که حساب کاربری اینستاگرام را غیرفعال کنید و سپس آنرا مجدد فعال کنید یا لحظاتی پس از ارسال عکس اینکار را کرده باشید.

حذف پست های اینستاگرام

در حالتی دیگر متوجه میشوید که بدون هیچ دلیلی تمام یا بخشی از پست های اینستاگرام شما به طور کامل حذف شده اند.
در این مقاله میخواهیم دلایل این حذف شدن ها را بررسی و چگونگی بازگرداندن این تصاویر حذف شده را بررسی کنیم.

چگونگی بازگرداندن پست های حذف شده در اینستاگرام

ساده ترین راه برای بازگرداندن تمامی تصاویر شما این است که این مسئله را به اینستاگرام گزارش دهید و به آناه بگویید که اشتباها تصایورتان حذف شده است ، قبل از اینکه ایمیلی به اینستاگرام ارسال کنید مطمئن شوید که قوانین و ضوابط اینستاگرام را نقض نکرده باشید.
برای مطالعه شرایط و ضوابط فعالیت در اینستارگام به اینجا کلیک کنید.


به چه دلیل تصاویر و ویدیوهای شما در اینستاگرام حذف میشود؟

دلایل متعددی وجود دارد که این مشکل در اینستاگرام رخ دهد، اولین دلیل این است که ممکن است برای شما یک مشکلی در برنامه رخ داده باشد ، هنگامی که یک مشکل در برنامه اینستاگرام رخ میدهد میتواند به واسطه آن چندین مشکل دیگر در برنامه رخ دهد. مشکلات تصادفی میتوانند نتایج غیر منتظره ای از جمله حذف شدن پست ها را داشته باشند.
همچنین در برخی از موارد باعث شده که حساب کاربری کاربران ناپدید و حتی حذف شده باشند.


1) صبر کنید تا دوباره پست هایتان بازگردانده شوند

صبر کنید تا دوباره پست های instagram بازگردانده شوند

در صورتی که مطمئن هستید هیچ قوانینی از اینستاگرام را نقض نکرده اید و عملا حذف از طرف خودتان نبوده به اینستاگرام ایمیل بزنید و فقط منتظر بمانید تا پست هایتان توسط اینستاگرام بازگردانی شوند.
همچنین اگر این اتفاق به تازگی و در زمان انشار پستی رخ داده باشد و مطمئن هستید که پست حذف شده است باید کمی صبر کنید تا پست های شما بازگردانی شوند.

2) دسترسی به حساب کاربری اینستاگرام از طریق وب

دسترسی به حساب کاربری از طریق وب

برای بررسی اینکه آیا پست های شما حذف شده اند یا خیر و همچنین بررسی اینکه آیا مشکل نمایش پست ها از گوشی شما نباشد باید از طریق وبسایت اینستاگرام وارد شوید ، به سایت instagram.com رفته و به حساب کاربردی خود وارد شوید ، بر روی پروفایل خود کلیک کنید و بررسی کنید که پست های شما حذف شده اند یا خیر؟
اگر مشکل در وب هم وجود داشت باید به اینستاگرام گزارش دهید اما اگر مشکل در وب وجود نداشت و پست هایتان حذف نشده بودند در اولین قدم برنامه اینستاگرام را از روی گوشی حذف و آخرین نسخه را دانلود و نصب کنید.

3) برنامه اینستاگرام را بروزرسانی کنید

آپدیت اینستاگرام

از آنجایی که دلیل اصلی این مسئله را میتوان یک مشکل نرم افزاری دانست ، بهترین کاری که باید انجام دهید این است که اینستاگرام خود را بروز رسانی کنید ، اگر به قابلیت های جدید در آخرین نسخه ها نگاهی بیندازید خواهید دید که اغلب آنها مشلات قبلی برنامه را حل کرده اند ، اگر مشکل حذف ناگهانی پست ها از طرف اینستاگرام باشد با بروز رسانی برنامه مشکل شما حل خواهد شد.

نتیجه گیری

اگر کماکان مشکل شما با حذف شدن پست هایتان در اینستاگرام حل نشده است آنرا به ما گزارش دهید تا شما را برای حل مشکل یاری کنیم، یا اگر مشکل شما حل شده است چگونگی حل مشکل را از طریق نظرات به ما و سایر کاربران اطلاع دهید.

7
کــارمـا :
4278
خواهم توانست برای خدمت به بشریت...
بفرست

مشاهده نظرات بیشتر...
reza