ارزانترین فالوور،لایک و بازدید اینستاگرام و تلگرام در کل کشور را خریداری کنید (حرفه‌ای‌ترین پلتفرم خدمات شبکه‌اجتماعی کشور) کلیک کنید

دانلود ویدیوهای شبکه های اجتماعی (اینستاگرام ، فیسبوک ، توییتر) در ios

فیسبوک ، اینستاگرام ، توییتر و سایر پلتفرم هایی شبیه این شبکه های اجتماعی به شما قابلیت ارسال و مشاهده ویدیو را میدهند. برخلاف یوتیوب پیدا کردن ویدیویی که قبلا بازدید کرده اید کار آسانی نیست بنابر این ممکن است بخواهید تا ویدیوهای مورد علاقه خود در شبکه های اجتماعی را دانلود کنید اما بسیاری از برنامه های آیفون اجازه این کار را به شما نمیدهند و یا با چندین گزینه محدود مواجه میشوید که باید آگهی ها و عضو شدن گروه و کانالهای مختلف را به جان بخرید تا بتوانید ویدیوهای مختلف را دانلود کنید.
خوشبختانه یک راه بسیار خوب وجود دارد که به شما اجازه میدهد تا ویدیوهای فیسبوک ، توییتر و اینستاگرام را به راحتی دانلود کنید ، در ادامه مقاله همراه ما باشید.

میانبرها (Shortcuts) چیست؟

میانبرها یا Shortcuts یک برنامه جدید برای IOS 12 است که توسط اپل منتشر شده است.
در واقع اپلیکیشنی کاربردی است که برای ایجاد میانبرهای سیری (Siri) کاربرد دارد و با کمک این میانبر ها میتوانید یک گردش کاری (Workfolow) ایجاد کنید.
به طور مثال برای انجام یک کار معمولی باید 4 مرحله را طی کنید ولی به کمک میانبرها میتوانید به راحتی یک Workfolow ایجاد کنید و تنها با یک ضربه همه آنها را انجام دهید. فرض کنید میتوانید یک میانبر ایجاد کنید که دو تصویر را میگیرد و به صورت افقی آنها را به هم الحاق کرده و آن را به فرمت JPEG تبدیل میکند ، همه این کارها را میتوانید با یک ضربه زدن انجام دهید.
بهترین بخش در مورد میانبر ها این است که به شما اجازه میدهد میانبرهای خود را به سهولت ایجاد کنید ، از این میانبرها به عنوان یک مینی برنامه استفاده کنید.

توسط لینک زیر برنامه Shortcutes را دانلود و نصب کنید.

 Shortcuts دانلود

نحوه دانلود ویدیوهای اینستاگرام در ios

برای دانلود ویدیوهای اینستاگرام از یک میانبر به نام InstaSave استفاده خواهیم کرد ، قبل از معرفی و آموزش چگونگی کار با آن ابتدا میانبر را از اینجا دانلود کنید.
وارد برنامه Shortcutes شوید ، اکنون میابنر InstaSave را در مرورگر خود باز کنید و بر روی Get Shortcut ضربه بزنید ، این میانبر در برنامه Shortcuts باز میشود مجدد بر روی دکمه Get Shortcurt ضربه بزنید.

هم اکنون میابنر InstaSave به بخش کتابخانه اضافه خواهد شد.
وارد برنامه اینستاگرام شوید و به ویدیویی که قصد دانلود آن را دارید بروید.
هنگامی که در پست ویدیویی هستید بر روی دکمه منو ضربه زده و گزینه Share to را انتخاب کنید.
سپس Shortcutes را از پایین انتخاب کنید ، اگر گزینه Shortcutes را نمیبینید بر روی More ضربه بزنید تا آن را مشاهده کنید.

از لیست میانبرهای موجود روی InstaSave ضربه بزنید در عرض چند ثانیه میانبر شروع به دانلود ویدیو خواهد کرد.
هم اکنون برنامه Photos را باز کنید و به Camera Roll بروید ، خواهید دید که ویدیو دانلود شده است.


نحوه دانلود استوری های اینستاگرام در ios

میابنر InstaSave شامل قابلیتی برای دانلود استوری های اینستاگرام است ، به این صورت که استوری باید تا 24 ساعت گذشته ارسال شده باشد و حساب کاربری فرد مورد نظر به صورت عمومی یا Public باشد.
ابتدا اینستاگرام خود را باز کنید و به حساب کاربری فرد مورد نظر بروید، بر روی دکمه Menu ضربه بزنید و Copy Profile URL را انتخاب کنید.
سپس برنامه Shortcuts را باز کنید و به قسمت Library بروید و بر روی InstaSave ضربه بزنید.
سپس از پنجره باز شده بر روی Stories ضربه بزنید.
روند دانلود را مشاهده خواهید کرد ، هنگامی که این کار را به پایاین رسید یک علامت تیک در کنار جعبه دریافت مشاهده خواهید کرد که هم تصویر یا ویدیو استوری شما در Camera Roll ذخیره خواهد شد.


نحوه دانلود ویدیوهای توییتر در ios

بری دانلود ویدیوهای توییتر ، از یک میانبر متفاوت دیگر به نام Twitter Video Downloader استفاده خواهیم کرد ، روند نصب این میانبر مانند میانبر اینستاگرام است پس در ابتدا اینجا کلیک کرده و آن را تنظیم کنید.
سپس برنامه توییتر را باز کرده و ویدیو مورد نظر خود را پیدا کنید ، همچنین میتوانید این کار را بر روی وب سایت توییتر انجام دهید.
سپس بر روی دکمه  Share ضربه بزنید و گزینه Tweet via را انتخاب کنید ، از لیست بر روی Shortcutes ضربه زده و Twitter Video Downloader را انتخاب کنید.

خواهید دید که میانبر شروع به دانلود ویدیو خواهد کرد ، همچنین قبل از دانلود از پنجره کنار میتوانید کیفیت ویدیو مورد نظر را برای دانلود انتخاب کنید که در سه حالت Hight ، Medium و Low است.
پس از دانلود ویدیو میتوانید آنرا در Camera Roll مشاهده کنید.


نحوه دانلود ویدیوهای فیسبوک در ios

دانلود ویدیوهای فیسبوک کمی متفاوت است و به این دلیل است زمانی که قصد اشتراک گذاری ویدیو فیسبوک را دارید هیچ گزینه به اشتراک گذاری یا کپی لینک ویدیو را مشاهده نخواهید کرد.
برای همین برنامه ShortCutes به شما این امکان را میدهد ویدیوهای فیسبوک را با استفاده از مرورگر سافاری دانلود کنید اگر این کار برای شما جواب نداد نگاهی به سایر روش های دانلود از فیسبوک بیندازید.
برای اسفاده از این میانبر اینجا کلیک کنید.
فیسبوک خود را در مرورگر باز کنید و در صورت لزوم وارد حساب کاربری شوید سپس به ویدیویی که میخواهید آن را دانلود کنید بروید. از صفحه ویدیو بر روی دکمه اشتراک گذاری (Share) ضربه بزنید و Shortcutes را انتخاب کنید و پس از آن download Video را انتخاب کنید.

در پنجره بعدی میتوانید کیفیت ویدیو را برای دانلود مشخص کنید، هنگامی که ویدیو را دانلود کردید با ضربه زدن بر روی آن میتوانید آن را در Camera Roll مشاهده کنید.


انجام کارهای روزانه به کمک Shortcutes

قطعا شما هم از امکانات برنامه Shortcut بسیار شگفت زده شده اید ، اینها تنها کارهایی نیست که این برنامه میتواند انجام دهد بلکه میتواند بسیاری از کارهای دیگر مانند تنظیم ساعت بیدار باش ، ارسال پیام های زمانبندی شده ، دریافت جدیدترین خبرها ، تنظیمات پیشرفته برای حالت Do Not Disturb ، اشتراک‌ گذاری موقعیت مکانی در اپلیکیشن‌های مختلف ، کاهش روشنایی نمایشگر بر اساس وضعیت شارژ باتری ، Zip کردن و ارسال فایل‌ها ، مشاهده تصویر روز ناسا ، تنظیم تایمر برای مسواک زدن ، تغییر اندازه مجموعه‌ای از تصاویر و... را انجام دهد.

0
کــارمـا :
87
برای پرسیدن سوالات خودتون فقط کافیه در سایت ثبت نام کنید و وارد حساب کاربری خودتون بشید. و از نوارمنو بالا بر روی "بپرس" با آیکون علامت سوال کلیک کنید، تا من و سایر کاربران پاسخگو باشیم.
بفرست

مشاهده نظرات بیشتر...
negin