معرفی بهترین برنامه های هک اندروید

اگر شما یک سرپرست شبکه هستید یا اینکه خود را یک هکر کلاه  سفید میدانید میتوانید از گوشی اندرویدی خود برای انجام اسکن ، تست  و جمع آوری اطلاعات و آسیب پذیری استفاده کنید.
در این مقاله میخواهیم چند مورد از بهترین برنامه ها برای اینکار را معرفی کنیم.


1) برنامه تست و نفوذ ZANTI

برنامه تست و نفوذ ZANTI

ZANTI یکی از پرطرفدارترین برنامه های تست نفوذ و امنیت شبکه در گوشی های اندرویدی است.
در این برنامه تنها با یک ضربه زدن میتواند تمامی اطلاعات و حملات مربوط به شبکه را بررسی و جمع آوری کنید ، همچنین به کمک این برنامه میتوانید به گوشی و رایانه هایی که به یک شبکه وایرلس متصل هستند نفوذ کنید.
این برنامه قابلیت های مانند ریموت دسکتاپ سیستم قربانی ، روشن کردن وب کم ، قابلیت اسنیف کردن عبارات جستجو شده در مرورگر ، تکنیک های تغییر مسیر ترافیک ، ارائه گزارشات دقیق ، بررسی آسیب پذیری شبکه و... را به شما ارائه دهد.
این برنامه باید بر روی گوشی های روت شده نصب شود.


2) cSploit

cSploit

cSploit یک برنامه رایگان و حرفه ای است که بر اساس چهارچوب Metasploit ساخته شده است ، و از رابط کاربری نسبتا خوب و آسانی پشتیبانی میکند.
معمولا از این برنامه برای نفوذ به سیستم های متصل به شبکه وای فای استفاده میشود.
همچنین این برنامه قابلیت هایی از قبیل سرشماری و ارائه اطلاعات شبکه های محلی ، پیدا کردن متغیرها ، پیدا کردن رمز وای فای و تغییر آن ، جعل کردن پورت های TCP یا UDP ، شناسایی پورت های باز ، حملات MITM ، بررسی میزان آسیب پذیری شبکه و... را دارا میباشد.
شما برای کار با این برنامه باید گوشی خود را روت کرده باشید.


3) Hackode

Hackode

اگر چه Hackode همانند برنامه های ZANTI و cSploit قدرتمند نیست ولی میتواند به شما اجازه دهد تا اطلاعات مربوط به دستگاه های دیگر را جمع آوری کنید همچنین آسیب پذیری دستگاه ها و شبکه ها را اسکن و پیدا کنید.
به غیر از این موارد میتوانیم به ابزار DNS Lookup ، Ping ، traceroute ، تشخیص DNS ، نظارت و امنیت اشاره کنیم.
این برنامه نیاز به روت بودن گوشی احتیاجی ندارد.


4) Network Mapper

Network Mapper

Network Mapper یک برنامه قدرتمند است که میتواند با کمک نقشه برداری و اسکن ،شبکه هایی متصل را شناسایی کند.
هنگامی که این برنامه را از گوگل پلی دانلود میکنید Binaries Nmap نیز به طور خودکار دریافت میشود که دارای یک رابط کاربری خوب برای کار ارائه میکند.
با استفاده از Network Mapper میتوانید یک اسکن کلی در شبکه برای شناسایی میزبان ها ، اطلاعات پورت ها ، ویژگی های شبکه ، اطلاعات سیستم عامل و... را بررسی کنید.
این برنامه بر روی گوشی های روت شده و نشده کار میکند.


5) tPacketCapture

5) tPacketCapture

همانطور که از نام برنامه tPacketCapture مشخص است برای اسکن و دریافت اطلاعات بسته های ارسال شده دیتا از طریق شبکه است.
از آنجایی که برنامه با یک VPN محلی کار میکند در هر دو گوشی روت و غیر روت قابل نصب است.
نکته خوبی که در این برنامه وجود دارد این است که تمامی داده های دریافت شده را در یک فایل PCAP ذخیره میکند تا شما بتوانید از طریق برنامه های رایانه ای قدرتمند مانند Wireshark آنها را برای تجزیه و تحلیل دقیق باز کنید.

0
کــارمـا :
87
برای پرسیدن سوالات خودتون فقط کافیه در سایت ثبت نام کنید و وارد حساب کاربری خودتون بشید. و از نوارمنو بالا بر روی "بپرس" با آیکون علامت سوال کلیک کنید، تا من و سایر کاربران پاسخگو باشیم.
بفرست

مشاهده نظرات بیشتر...
negin