اسنپ چت (Snapchat) چیست؟ آموزش و بررسی اسنپ چت

محبوبیت اسنپ چت از زمانی که ایجاد شده است روز به روز رو به افزایش است به خصوص اینکه این برنامه در میان نوجوانان و جوانان بسیار محبوب است. به هر حال ممکن است برای بسیاری از افراد این برنامه کمی گیج کننده و گنگ باشد.
همچنین سوالاتی مبنی بر اینکه Snapchat چیست؟ اسنپ چت چگونه کار میکند؟ اسنپ چت برای شما مناسب است یا خیر؟ و... به تمامی این سوالات در این مقاله پاسخ خواهیم داد.

اسنپ چت (Snapchat) چیست؟

اسنپ چت یک برنامه چندرسانه ای است که میتواند در گوشی های هوشمند اندروید و ios نصب و اجرا شود. این برنامه به کاربران خود اجازه میدهد تا عکس و فیلم های مختلف را با فشردن یا به اصطلاح Snap کردن به دوستان خود ارسال کرده یا به اشتراک بگذارید.

اسنپ چت (Snapchat) چیست؟

این پلت فرم قابلیت چت را هم به کاربران ارائه میکند همانند پیام رسان های فوری مانند واتساپ و تلگرام. تفاوت اصلی اسنپ چت با برنامه های پیامرسان این است که چتها و اسنپ های گرفته شده مانند تصویر و ویدیو ها پس از مشاهده ناپدید خواهند شد.
شما میتوانید تنظیمات خود را تغیر دهید تا چت ها 24 ساعت پس از باز شدن از بین بروند. همچنین میتوانید کاری کنید که با یکبار ضربه زدن در آرشیو چت ها ذخیره شود.
به طور کلی اسنپ چت برای انتقال محتواهایی خاص مانند مقالات کوتاه و استوری ها مورد استفاده قرار میگیرد.
در واقع میتاون گفت که استروی های اینستاگرام از همین برنامه اسنپ چت الگوبردای شده است.

اسنپ چت چگونه کار میکند؟

هنگامی که اسنپ چت را  از گوگل پلی دانلود میکنید باید در ابتدا با استفاده از آدرس ایمیل خود ثبت نام کنید و اطلاعاتی از قبیل نام ، تاریخ تولد و شماره موبایل را وارد کنید . همچین در آینده قادر هستید تا نام کاربری خود را تغییر دهید.
اسنپ چت به دسترسی دوربین شما احتیاج دارد تا بتواند بر اساس آن تصاویر و ویدیوهای مختلف را ضبط کند. شما میتوانید بین دوربین های جلو و عقب با استفاده از آیکونی در بالا سمت راست حرکت کنید. دکمه ای در پایین صفحه قرار دارد که با فشار دادن آن میتوانید عکس بگیرید یا آنرا نگه دارید تا ویدیو ضبط کنید.

اسنپ چت چگونه کار میکند؟

فرستنده ویدیو و عکس میتواند یک محدودیت زمانی را تنظیم کند یا اینکه به طور دائمی آنرا ارائه کند.
هنگامی که دوستانتان اسنپ شما را میبینند پس از مدتی نادیده خواهد شد.
سه رابط کاربری اصلی وجود دارد. هنگامی که بر روی برنامه ضربه میزنید در اولین قدم دوربین باز خواهد شد با کشیدن انگشت خود به سمت راست میتوانید استوری ها ، مخاطبین و مقالات جدیدی منتشر شده را مشاهده کنید.
همچنین با کشیدن صفحه به سمت چپ میتوانید لیستی از چت های خود را ببینید.
برای چت با مخاطب فقط کافی است بر روی نام آن ضربه بزنید همچنین شما میتوانید Snap Emoji یا شکلک های اسنپ ، تصاویر و ویدیوها را به مخاطبین ارسال کنید.
البته قابلیت های بیشتری نظیر لنز ها ، Memories و گروه های چت در برنامه اسنپ چت وجود دارد که باعث محبوبیت چند برابری این برنامه شده است.

چگونه میتوانید دوستان جدید را در اسنپ چت پیدا کنید؟

پس از ثبت نام ، اسنپ چت از شما مجوز دسترسی به دفترچه تلفن شما را خواهد گرفت.
شما میتوانید با استفاده از شماره ثبت نام شده در اسنپ چت دوستانتان را پیدا کنید یا اینکه نام کاربری خود را با دیگران به اشتراک بگذارید ، Snapcode خود را به دیگران بدهید و یا حتی اینکه یک کد QR را به دوستانتان بدهید تا با اسکن کردن توسط آنها به لیست مخاطبینشان اضافه شود.
با ضربه زدن بر روی پروفایل خود در سمت چپ بالای صفحه دوربین میتواید SnapCode خود را مشاهده کنید.

چه سنی برای استفاده از اسنپ چت مناسب است؟

چه سنی برای استفاده از اسنپ چت مناسب است؟

هنگامی که در اسنپ چت ثبت نام میشود از کاربر تاریخ تولد پرسیده میشود که باید از 13 سال به بالا باشد.
با این حال اگر میخواهید با سن کمتری ثبت نام کنید به SnapKidz هدایت خواهید شد ، این برنامه به کودکان اجازه میدهد تا اسنپ بگیرند ، نقاشی بکشند ، همچنین تصاویر با متون زیبا خلق کنند اما در این برنامه کودکان امکان ارسال و دریافت پیام(چت) را ندارند.
اسنپ چت محبوبترین برنامه جوانان و نوجوانان است ، 71 درصد از کاربران اسنپ چت زیر 34 سال هستند و 45 درصد از آنها بین 18 تا 24 سال هستند که اکثریت آنها هر روز از اسنپ چت استفاده میکنند.

چرا نوجوانان علاقه زیادی به اسنپ چت دارند؟

چرا نوجوانان علاقه زیادی به اسنپ چت دارند؟

یک بحث جدید در بین کاربران وجود دارد که اسنپ چت را همان فیسبوک جدید مینامند ، اسنپ چت به عنوان یک برنامه رقیب و ضد برنامه های شبکه های اجتماعی سنتی است.
فیسبوک را میتوان آرشیوی از خاطرات دانست زیرا عکس های شما را امن نگه میدارد ،آنها را آشیو میکند و هر از چند گاهی (سالیانه) آنها را به شما یادآوری میکند.
اینستاگرام هم همانند فیسبوک است.
اما اسنپ چت برعکس فیسبوک و اینستاگرام تصاویر و ویدیوها را ذخیره نخواهد کرد هر چند که میتوانید آنها را ذخیره کنید و این برای نوجوانان بسیار جذاب است.

آیا اسنپ چت حاوی تصاویر و ویدیوهای مستهجن است؟

آیا اسنپ چت حاوی تصاویر و ویدیوهای مستهجن است؟

هرآنچه که بین کاربران ارسال میشود پس از مدتی از بین خواهند رفت ، همچنین کاربران میتوانند تصایر نامناسب را به NSFW ارسال کنند.

آیا شما باید اسنپ چت را دانلود کنید؟

احتمالا سوالی بر ذهن شما ایجاد میشود که آیا اسنپ چت را دانلود کنم یا خیر؟
اگر شما در سن نوجوانی یا 20 سالگی هستید مطمئن باشید که افراد هم سن شما در این سن و حتی کوچکتر از این برنامه استفاده میکنند.
همچنین اسنپ چت مکانی مناسب برای سنین 18 تا 34 سالگی است که برای کسب و کارهای مختلف است.
این برنامه برای سرگرمی بسیار مناسب است که به شما اجازه میدهد تا لحظات خوبی را با سایرین به اشتراک بگذارید.
در نهایت اگر فکر میکنید که اسنپ چت برای شما مناسب است میتوانید به جمعی 300 میلیون نفره که هر ماه از اسنپ چت استفاده میکنند بپیوندید.

Snapchat دانلود

0
کــارمـا :
4277
خواهم توانست برای خدمت به بشریت...
بفرست

مشاهده نظرات بیشتر...
reza