ارزانترین فالوور،لایک و بازدید اینستاگرام و تلگرام در کل کشور را خریداری کنید (حرفه‌ای‌ترین پلتفرم خدمات شبکه‌اجتماعی کشور) کلیک کنید

ترفندهایی برای جذب فالوئر،مشتری و افزایش فروش از طریق استوری اینستاگرام

اینستاگرام از محبوبترین شبکه های اجتماعی در نزد کاربران ایرانی است که از قابلیت های مختلف جذابی برخوردار است ، یکی از این قابلیت ها که همه به آن واقف هستیم استوری (Story) است که در اوت 2016 با الگو برداری از اسنپ چت در اینستاگرام رونمایی شد.
استوری (Story) کاربران را قادر میسازد تا تصاویر ، ویدیو و متن های خود را به مدت 24 ساعت در پیج خود قرار دهند. استوری در بین کاربران اینستاگرام بسیار جذاب و پرکاربرد است که حتی با اضافه کردن استیکرهای تعاملی میتوانید با فالوئرهایتان در تعامل باشید.
در این مقاله میخواهیم تا در مورد استوری و چگونگی جذب فالوئر و مشتریان و همچنین افزایش فروش از طریق استوری صحبت کنیم.


1) استفاده از Highlight

همانطور که میدانید استوری که قرار میدهید 24 ساعت پس از درج در پیج از بین خواهد رفت ، اما اگر استوری دارید که علاقه ای به حذف آن پس از 24 ساعت ندارید نگران نباشید زیرا با با قبلیت Highlight میتوانید آنرا برای همیشه در دسترس فالوئرهای خود قرار دهید.
Highlight به شما اجازه میدهد تا استوری خود را با یک نام ذخیره کنید به طوری که استوری در بین اطلاعات پروفایل و پست هایتان قرار خواهد گرفت. عملا این کار باعث میشود تا استوری های جذاب با تاثیر بالا برای همیشه در دسترسی فالوئرها و مشتریان شما باشد.

استفاده از Highlight

برای اینکه استوری را Highlight کنید به روی استوری فعال خود رفته و از پایین سمت راست بر روی Highlight ضربه بزنید ، سپس یک نام دلخواه برای آن نوشته و بر روی Add ضربه بزنید.

آموزش ایجاد Highlight


2) استفاده از استیکر ، نظرسنجی و سایر قابلیت ها در استوری

ویژگی های نظرسنجی در استوری اینستاگرام به شما کمک میکند تا فالوئرهایتان را بیشتر با خود درگیر کنید ، همچنین به شما کمک میکند تا تمایلات و سلایق آنها را بهتر بشناسید. این ویژگی ها و بازخورد آنها میتواند به شما در ایجاد پست ها و محتواهایی که میخواهید ایجاد کنید تاثیر گذار باشد.

استفاده از استیکر ، نظرسنجی و سایر قابلیت ها در استوری

همچنین استیکرهای قابل توجه دیگری نظیر Questions نیز همانند نظرسنجی بسیار موثر خواهند بود. به طور کلی سعی کنید که در استوری خود از استیکرها ، متون ، هشتگ ها و... استفاده کنید تا به غیر از جذاب بودن استوری بتوانید کاربران خود را درگیر کنید.


3) تولید محتوا را به فالوئرها بسپارید

تولید محتوا را به فالوئرها بسپارید

یک راه عالی دیگر این است که تولید محتوا را برعهده فالوئر قرار دهید (UGC) ، به این معنی که فالوئرهایتان را تشویق کنید تا محصولات شما را در پیج خود استوری و تگ کنند تا سایرین به پیج شما بیایند و از محصولات شما بازدید کنند.
محتوای تولید شده توسط فالوئرهایتان میتواند باعث صرفه جویی زیاد زمان و انرژی شما شود ، همچنین بازدیدهای شما چندین برابر خواهد شد و اعتبار و اعتماد بیشتری را کسب خواهید کرد.


4) استفاده از بازاریابان (تبلیغ)

بازاریابی یک راه نفوذ عالی برای تبلیغ محوصلات شما است که در اکثر شبکه های اجتماعی هم رایج است ، معمولا درخواست از بازاریابان شامل هزینه است.
شما میتوانید از استوری های خود به دو روش برای بازاریابی استفاده کنید :

  • شما میتوانید تصاویر و ویدیوهای محصول را به بازاریابان ارائه کنید تا آنها را در استوری پیج خود قرار دهند.
  • شما میتوانید از بازاریابان بخواهید تا استوری هایی با سلیقه خود برای معرفی محصول و پیج شما ایجاد کنند.


5) استوری های شخصیتری را به اشتراک بگذارید

مردم به طور کلی کنجکاوی زیادی دارند ، برا همین شما میتوانید استوری هایی از نام تجاری ، محصولات ، تجربه های مشتریان ، روند تولید و... را با فالوئرهایتان به اشتراک بگذارید.
استوری باعث میشود که مشتریان شما با پشت صحنه هایی که همیشه در مورد آنها کنجکاو هستند آشنا شوند و بتوانید با مخاطبین خود در سطح عمیقتری ارتباط برقرار کنید.


پوستر مقاله :

ترفندهایی برای جذب فالوئر،مشتری و افزایش فروش از طریق استوری اینستاگرام

0
کــارمـا :
4278
خواهم توانست برای خدمت به بشریت...
بفرست

مشاهده نظرات بیشتر...
reza