معرفی بهترین سایت های آنتی ویروس آنلاین برای اسکن و حذف ویروس

به احتمال زیاد شما تاکنون از آنتی ویروس های نصب شده بر روی سیتم عامل خود استفاده کرده اید و به نحوه کار با آنها آشنایی دارید ، از طرفی دیگر به این واقف هستیم که برنامه های تحت وب آرام آرام جای برنامه های تحت ویندوز را میگیرند بنابر این میتوانیم بگوییم که سایت های آنتی ویروس آنلاین هم باید وجود داشته باشند.
در این مقاله میخواهیم تا بهترین آنتی ویرویس های آنلاین که میتوانند به اسکن کامل سیستم ، تجزیه و تحلیل و حذف برخی از فایل ها موثر باشند را معرفی کنیم.
اما خیلی واضح است که آنتی ویروس های آنلاین نسبت به آنتی ویروس های نصب شده بر روی سیستم عامل از انعطاف کمتری برخوردار هستند ولی در مواقعی که میخواهیم سریعا به اسکن بپردازید این آنتی ویروس های آنلاین بسیاری کاربردی خواهند بود.
این آنتی ویروس های آنلاین نمیتوانند حالت  real-time analysis and protection یا همان محافظت و اسکن آنی را انجام دهند به طوری که آنتی ویروس های تحت ویندوز در پس زمینه بدون اینکه شما دخالت داشته باشید از سیستم شما محافظت میکند و فایل های شما را اسکن میکند ولی این امر در آنتی ویروس های آنلاین وجود ندارد.
همچنین دانستن این نکته که این آنتی ویروس های آنلاین همگی نباید بر روری مروگر ها اجرا شوند مهم است برا مثال برای استفاده از Panda Cloud Cleaner باید از یک فایل Exe را دانلود و از Quick scan آن استفاده کنید.

 link  برای دانلود و ورود آنتی ویروس ها بر روی عنوان کلیک کنید  


بهترین آنتی ویروس های آنلاین

1) Panda Cloud Cleaner

Panda Cloud Cleaner

Panda Cloud Cleaner همان آنتی ویروس پاندا معروف است ولی نسخه آنلاین آن است ، توسط این آنتی ویروس آنلاین میتوانید برای اسکن و حذف فرایندها غیرضروری قبل از اسکن کمک بگیرید و بعد از آن بتوانید فایل های مخرب پشت پرده را هم کشف و حذف کنید.
Panda Cloud Cleaner را میتوان به آسانی استفاده کرد پس از تکمیل اسکن فایل هایی که ویروسی هستند را مشاهده میکنید و میتوانید آن را برای حذف انتخاب کنید.


2) ESET Online Scanner

ESET Online Scanner

ESET Online Scanner هم یکی دیگر از آنتی ویروس های آنلاین رایگان است ، همانطور که میدانید این آنتی ویروس آنلاین نسخه وب آنتی ویروس شرکت ESET است ، رابط کاربری این آنتی ویروس بسیار ساده است و کاربران به راحتی میتوانند با آن کار کنند ، ESET Online Scanner به شما این امکان را میدهد سه حالت اسکت Full ، Quick و Custom را انتخاب کنید ، به علاوه بر اینها میتوانید انتخاب کنید فایل های ویروس پیدا شده را قرنطینه کنید یا آنها را حذف کنید.


3) Google Chrome

Google Chrome

گوگل کروم این امکان را به شما میدهد تا فایل های سیستم خود را توسط مرورگر اسکن کنید ، همانطور که میدانید گوگل کروم از محبوبترین مرورگرهای دنیا است و بسیاری از کاربران آن را نصب کرده اند پس میتوانید از این مرورگر برای آنتی ویروس آنلاین استفاده کرد.
برای استفاده از آنتی ویروس رایگان آنلاین گوگل کروم باید در نواردآدرس chrome://settings/cleanup را تایپ کرده و اینتر را بفشارید.
این دستور تنها در مرورگر گوگل کروم کارایی خواهد داشت ، پس از اینکار کمی صبر کنید تا عملیات اسکن انجام شود.


4) F-Secure Online Scanner

F-Secure Online Scanner

F-Secure Online Scanner سریعترین اسکنر آنتی ویروس آنلاین در لیست ما است. F-Secure Online Scanner اکثر ویروس ها را شناسایی میکند و نیازی به نصب ندارد.
F-Secure Online Scanner میتواند حافظه و فایل های شما را مورد اسکن و بررسی قرار دهد.
فقط کافی است وارد سایت شده و بر روی Run now کلیک کنید فایل exe را دانلود و اجرا کنید سپس به اسکن بپردازید.

اسکنرهای فایل های شخصی

در آنتی ویروس های بالا که معرفی کردیم دیدید که شما قادر هستید تا حافظه رم ، فرایندهای در حال اجرا و فایل های کلی سیستم را اسکن کنید ، اما شاید شما بخواهید تا فقط یک فایل را برای بررسی ویروس اسکن کنید ، در اینجاست که باید ابزارهای آنلاین ما را در ادامه مقاله مورد بررسی قرار دهید.
این ابزارها بجای اسکن کل هارد شما یک فایل از شما دریافت میکند و به اسکن آن میپردازند.

1) VirScan

VirScan

VirScan به شما اجازه میدهد تا فایل هایی تا حداثر 20 مگابایت را برای تجزیه ، تحلیل و اسکن انتخاب کنید ، همچنین شما میتوانید فایل هایی با فرمت Zip و Rar را آپلود کنید ، اما توجه کنید که باید کمتر از 20 فایل در فایل فشرده باشد.


2) VirusTotal

VirusTotal

VirusTotal به شما اجازه میدهد تا فایل خود را در پایگاه داده های سایت مورد اسکن قرار دهید ، به غیر از فایل شما میتوانید یک URL ، آدرس IP را هم اسکن کنید.
VirusTotal دارای وسعت زیاد و گسترده ای از اطلاعات فایل های ویروسی است.
این سایت یکی دیگر از ویژگی هایی که دارد این است که شما میتوانید ایمیل های خود را هم مورد اسکن قرار دهید ، حداکثر هر فایل برای اسکن میتواند تا 256 مگابایت باشد.


3) MetaDefender

MetaDefender

MetaDefender اطلاعات دیتابیس ویروس ها را از بیش از 30 آنتی ویروس دریافت میکند و به اسکن فایل شما میپردازد ، همچنین به غیر از فایل میتوانید یک آدرس URL یا IP و همچنین یک CVE را مورد اسکن قرار دهید.
رابط کابری MetaDefender  شامل گزینه هایی زیاد برای تجزیه و تحلیل های مختلف است.

بهترین آنتی ویروس آنلاین کدام است؟

اگر میخواهید یک آنتی ویروس آنلاین با نتایج عالی را داشته باشید پیشنهاد ما استفاده از F-Secure Online Scan است. استفاده از این آنتی ویروس تنها چند دقیقه طول میکشد.
به غیر از این همانطور که دید آنتی ویروسهای آنلاین دیگری هم وجود دارند که هر یک دارای قابلیت های متفاوت هستند.

0
کــارمـا :
4278
خواهم توانست برای خدمت به بشریت...
بفرست

مشاهده نظرات بیشتر...
reza