ارزانترین فالوور،لایک و بازدید اینستاگرام و تلگرام در کل کشور را خریداری کنید (حرفه‌ای‌ترین پلتفرم خدمات شبکه‌اجتماعی کشور) کلیک کنید

چه اتفاقاتی رخ میدهد زمانی که فردی در اینستاگرام بلاک میشود؟

در این چند سال گذشته اینستاگرام که در بین کاربران به اینستا معروف است طوفانی در شبکه های اجتماعی به پا کرده و در حال حاضر اکثر مردم در این شبکه اجتماعی فعالیت میکنند. در این شبکه اجتماعی از یافتن دوستان قدیمی و جدید گرفته تا به اشتراک گذاری تصاویر ، ویدیو ها را میتوان انجام داد اما اکثر ما مزاحمت های مختلفی از طرف دیگران را در این شبکه اجتماعی تجربه کرده ایم که برای توقف این مزاحمت ها از قابلیت بلاک همانند سایر شبکه های اجتماعی استفاده میکنیم.

چه اتفاقی رخ میدهد زمانی که فردی را در اینستاگرام بلاک میکنید؟

اگر شما از گزینه بلاک استفاده کنید بسیار کنجکاو خواهید شد که دقیقا چه اتفاقی از این پس برای شما و آن فرد رخ خواهد داد؟ به عبارت ساده تر آیا کاربر نمیتواند اطاعلات پروفایل و پست های شما را ببیند؟ چه اتفاقی رخ میدهد وقتی فردی که در پست های من کامنت گذاشه را بلاک میکنم؟ و بسیاری از سوالات دیگر...
در این مقاله میخواهیم تا به تمامی این سوالات پاسخ دهیم و به طور کامل عمل بلاک کردن و نتایج پس از آن را بررسی کنیم.

آیا فرد بلاک شده میتواند مشخصات پروفایل (بیو) من را از طریق جستجو پیدا کند؟

همیشه اینطور نیست ولی در برخی از موارد کاربری که توسط شما بلاک شده است میتواند با جستجو نام کاربری شما، اطلاعات پروفایل شما را مشاهده کند اما پس از چند روز دیگر نمیتواند این کار را انجام دهد.

آیا فرد بلاک شده میتواند مشخصات پروفایل (بیو) من را از طریق جستجو پیدا کند؟

اما توجه داشته باشید که کاربر میتواند از یک حساب کاربری دیگر در اینستارگام که بلاک نیست نام یا نام کاربری شما را جستجو کند و پروفایل شما را ببیند.

آیا شخص بلاک شده میتواند اطلاعات پروفایل و فالوئرهای شما را ببیند؟

فرد بلاک شده میتواند اطلاعات پروفایل شما را ببیند اما قادر نیست تا هیچ یک از پست ها ، استوری ها یا highlight های شما را مشاهده کند. ممکن است تعجب کنید که چگونه کاربر بلاک شده میتواند اطلاعات پروفایل شما را ببیند در صورتی که در جستجو شما را نمیتواند بیابد ، کاربر بلاک شده بر اساس نظرات ، لایک ها ، دایرکت و جستجوهای قبلی که از شما دارد میتواند با یک ضربه زدن وارد پروفایل شما شود.

آیا شخص بلاک شده میتواند اطلاعات پروفایل و فالوئرهای شما را ببیند؟

کاربر بلاک شده با ورود به پروفایل شما میتواند تصویر پروفایل ، بیو ، تعداد پست ها و فالوئرهایتان را ببیند ولی نمیتواند استروی ها و پست هایتان را ببیند.
از طرفی دیگر شما هم میتوانید پروفایل فرد بلاک شده را ببینید ولی قادر به مشاهده پست ها و استوریهای فرد بلاک شده نخواهید بود.

آیا فرد بلاک شده میتواند تغییرات در تصویر و اطلاعات پروفایل شما را ببیند؟

اگر فرد بلاک شده توسط پیام ها ، لایک ها و کامنت های قبلی به پروفایل شما بیاید میتواند تغییرات در تصور پروفایل و اطلاعات بیو شما را ببینید فرقی ندارد که شما از حساب خصوصی یا عمومی استفاده میکند به هرحال این اطلاعات قابل مشاهده هستند.

با بلاک کردن در اینستاگرام کامنت ها و لایک ها چه میشوند؟

با بلاک کردن چنانچه آن فرد در پستهایتان نظری ارسال کرده باشد یا اینکه پستی را لایک کرده باشد به طور موقت آنها حذف خواهند شد ، تنها در زمانی کامنت ها و لایکها باز خواهند گشت که شما فرد را از بلاک خارج کرده باشید.

با بلاک کردن در اینستاگرام کامنت ها و لایک ها چه میشوند؟

همانطور که گفتیم شما به دلیل اینکه نمیتوانید پست هایتان را ببینید هر دو طرف قادر به درج کامنت و لایک جدید نیستند.
همچنین فرض کنید که فرد بلاک شده در یک اکانت و پست دیگر کامنت گذاشته است شما با مراجعه به آن پست هیچ اثری از کامنت آن فرد نخواهید دید به این معنی که فرد بلاک شده در هر مکانی که کامنت یا لایک گذاشته باشد شما آن را نخواهید دید.

آیا فرد بلاک شده میتواند در اینستاگرام شما را تگ کند؟

فرد بلاک شده میتواند توسط نام کاربریتان شما را در هر کجایی که بخواهد تگ کند ، ولی با این حال اینستاگرام تگ کردن آن فرد را به شما اطلاع نخواهد داد اما اگر نام کاربری خود را تغییر دهید دیگر آن فرد نمیتواند شما را تگ کند زیرا نام کاربری جدید شما را در اختیار ندارد.
به طور مشابه شما هم میتوانید فرد بلاک شده را هم تگ کنید ولی به آن شخص هم اطلاعی داده نخواهد شد.

با بلاک کردن در اینستاگرام چه اتفاقی در پیام های دایرکت رخ خواهد داد؟

احتمالا متوجه شده اید که دکمه Block در دایرکت یافت میشود ، بر خلاف فیسبوک که بلاک کردن فیسبوک مسنجر با حساب کاربری متفاوت است ولی در اینستاگرام در صورتی که فردی در دایرکت یا حساب کاربری بلاک شود به طور کلی دسترسی به پست ها نخواهد داشت همچنین نمیتواند به شما پیام ارسال کند.

آیا فرد بلاک شده میتواند پیام های دایرکت را بخواند؟

با بلاک کردن ، فرد بلاک شده نمیتواند پیام هایی که به آن ارسال کرده اید را مشاهده کند و تنها در حالتی میتواند پیام های شما را مشاده کند که آنرا از بلاک خارج کنید.

چگونه پیام های فرد بلاک شده را بازیابی یا مشاهده کنم؟

با بلاک کردن شما نمیتوانید پروفایل فرد بلاک شده را در قسمت دایرکت ها مشاهده کنید ولی میتوانید به پروفایل آن فرد رفته و با ضربه زدن بر روی دکمه سه نقطه گزینه Send Message را انتخاب کنید.

چگونه پیام های فرد بلاک شده را بازیابی یا مشاهده کنم؟

هم اکنون میتوانید پیامهای دایرکت فرد بلاک شده  را مشاهده کنید و حتی پیامی جدید ارسال کنید ولی پیامی که ارسال میکنید تا زمانی که فرد بلاک است به دستش نخواهد رسید.

آیا فرد بلاک شده میتواند وضعیت آنلاین بودن را ببیند؟

سال گذشته بود که اینستاگرام قابلیت مشاهده وضعیت آنلاین بودن در دایرکت را راه اندازی کرد ، هنگامی که فردی را بلاک میکنید آن شخص نمیتواند وضعیت آنلاین بودن شما را مشاهده کند.

آیا فرد بلاک شده میتواند وضعیت آنلاین بودن را ببیند؟


با بلاک کردن چه اتفاقی در گروه های چت اینستاگرام رخ میدهد؟

اگر با فردی که بلاک کرده اید در یک گروه چت عضو باشید بلاک کردن شما آن فرد را از گروه حذف نخواهد کرد ولی بر خلاف واتساپ که با بلاک کردن کماکان میتوانید در گروه با هم چت کنید ولی در اینستاگرام این چنین نیست به این صورت که هرپیام ارسالی و حتی پیام های قدیمی از فرد بلاک شده مشاهده نخواهد شد.
با unblock کردن میتوانید تمامی پیام های آن فرد را در گروه ببینید.

آیا امکان بلاک کردن یک فرد برای عدم نمایش استروی ها وجود دارد؟

شما نمیتوانید فردی را فقط در استوری ها مسدود کنید ، شما فقط میتوانید کاری کنید که آن فرد بتواند استوری خاصی را ببیند یا نبیند در واقع نمایش استوری را محدود کنید که این کار توسط Close Friends انجام میشود.

آیا امکان بلاک کردن یک فرد برای عدم نمایش استروی ها وجود دارد؟

بیشتر بخوانید :


آیا با بلاک کردن فردی در اینستاگرام حساب فیسبوک آن فرد هم بلاک میشود؟

اگر حساب کاربری اینستاگرام فرد بلاک شده به فیسبوک متصل باشد با بلاک کردن آن شخص در اینستاگرام هیچ بلاکی در حساب فیسبوک آن شخص بوجود نخواهد آمد.

آیا میتوان برخی از افراد را فقط برای گذاشتن کامنت بلاک کرد؟

جواب بله است، این امکان در اینستاگرام وجود دارد که مدیریت خوبی بر روی کامنت ها داشته باشید به صورتی که میتوانید مشخص کنید چه کاربرانی اجازه کامنت گذاشتن دارند و چه کاربرانی این اجازه را ندارند ، همچنینی میتوانید مشخص کنید که اگر عبارتی در کامنت بود آن کامنت منتشر نشود.
در اینستاگرام به Settings > Privacy and Security > Comment Controls بروید.

آیا میتوان برخی از افراد را فقط برای گذاشتن کامنت بلاک کرد؟

بر روی Block Comments From ضربه بزنید هم اکنون افرادی که نمیخواهید برای شما کامنت ارسال کنند را اضافه کنید.

Block Comments From


آیا با بلاک کردن فرد مقابل ، اینستاگرام به آن اطلاع خواهد داد؟

جواب منفی است ، اینستاگرام هیچ گونه اطلاعی را به فرد مقابل برای بلاک شدنش نخواهد داد.

آیا با بلاک کردن و سپس آنبلاک باید مجدد همدیگر را فالو کنیم؟

بله، با مسدود کردن به طور خودکار فالو بودن پایان میپذیرد و حتی از followers و following ها حذف خواهید شد. در صورتی که فرد را از بلاکی خارج کنید باید هر دو نفر مجدد هم دیگر را فالو کنید.

آیا دیگر کاربران متوجه میشوند چه کسانی را بلاک کرده اید؟

خیر ، با بلاک کردن فقط فرد بلاک کننده و بلاک شده متوجه این کار خواهند شد.

فردی من را بلاک کرده ، چگونه وارد پیج آن فرد شوم؟

دو راه برای اینکار وجود دارد، اول اینکه آن فرد شما را unblock کند و مجدد همدیگر را فالو کنید.
دومین راه که بسیاری از کاربران هم همین کار را انجام میدهند این است که توسط یک حساب کاربری جدید و ناشناس به آن فرد درخواست بدهید و با پذیرش از طرف مقابل به پست ها و استوری هایش دسترسی پیدا کنید (این روش به صورت مخفیانه و ناشناس از طرف فرد بلاک شده انجام خواهد شد).

چگونه متوجه بلاک شدن در اینستاگرام شوم؟

راه های زیادی وجود دارد ولی اولین راه این است که وارد پیج مورد نظر شوید و اگر نتوانستید که پست ها و استوری ها را ببینید یعنی اینکه شما بلاک شده اید.

در دومین روش در پیج شخص مورد بررسی بر روی دکمه Follow ضربه بزنید تا دکمه به متن Message یا Requested تغییر پیدا کند اگر یکی از این دو متن ثابت ماندند یعنی اینکه شما بلاک نشده اید ولی اگر مجدد عبارت Follow را مشاهده کردید یعنی اینکه شما بلاک شده اید.

روش سوم این است که به دایرکت مراجعه کنید و اگر یپام ها ناپدید شده باشند یعنی اینکه بلاک شده اید.



در اینستاگرام چگونه فردی را بلاک کنم؟

برای بلاک یا مسدود کردن کاربر در اینستاگرام مراحل زیر را انجام دهید :
1. به پیجی که میخواهید آنرا بلاک کنید بروید.
2. بر روی دکمه سه نقطه از بالا سمت راست ضربه بزنید و گزنیه Block را انتخاب کنید.

در اینستاگرام چگونه فردی را بلاک کنم؟


چگونه فردی را از بلاک در بیاورم یا به اصطلاح Unblock کنم؟

اگر از بلاک بودن فردی در اینستاگرام پشیمان شدید به پیج یا پروفایل کاربر بلاک شده رفته و دکمه Unblock را انتخاب کنید سپس در پاپ آپ باز شده مجدد Unblock ر انتخاب کنید.

چگونه فردی را از بلاک در بیاورم یا به اصطلاح Unblock کنم؟

اگر نتوانستید پیج فرد مورد نظر را پیدا کنید در اینستاگرام به مسیر Settings > Privacy and Security > Blocked Accounts بروید در اینجا تمامی حساب کاربری که توسط شما بلاک شده اند را مشاهده خواهید کرد، شخص مورد نظر را از لیست پیدا کرده و بر روی آن ضربه بزنید سپس گزنیه unblock را انتخاب کنید.

22
کــارمـا :
4278
خواهم توانست برای خدمت به بشریت...
بفرست

مشاهده نظرات بیشتر...
reza