ارزانترین فالوور،لایک و بازدید اینستاگرام و تلگرام در کل کشور را خریداری کنید (حرفه‌ای‌ترین پلتفرم خدمات شبکه‌اجتماعی کشور) کلیک کنید

چگونگی عدم نمایش و مخفی کردن لایک ها ، فالوها و فعالیت ها در اینستاگرام

آیا تاکنون با خود فکر کرده اید که چگونه فعالیت هایتان در اینستاگرام را مخفی کنید؟ آیا میخواهید تا فعالیت های شما مانند لایک و فالو در قسمت Following ها به سایر فالوئرهایتان نمایش داده نشود؟
منطقی است که بخواهید فعالیت های خود را در اینستاگرام از چشم فالوئرهایتان دور نگهدارید زیرا آنها میتوانند با رفتن به تب Following فعالیت های شما مانند پست هایی که لایک کرده اید و حتی چه فرد یا تگی را فالو کرده اند را مشاهده کنید.

مشاهده فعالیت دیگران در اینستاگرام

برای بسیاری از کاربران بسیار آزار دهنده خواهد بود که سایرین میتوانند فعالیت هایشان را زیر نظر بگیرند ، ولی نگران نباشید در این مقاله میخواهم راه کارهایی را بیان کنیم که توسط انها میتوانید فعالیتی مخفی در اینستاگرام داشته باشید به طوری که هیچ فعالیتی از شما در Following به سایرین به طور صحیح گزارش داده نشود.


1) 8 پست دیگر را لایک کنید

اینستاگرام به طور پیشفرض 8 پست آخری که لایک کرده اید را به فالوئرهایتان نمایش میدهد ، ساده ترین روش این است که باید 8 پست دیگر نامرتبط را لایک کنید.
با این کار فالوئرهای شما فقط قادر به دیدن 8 پست آخر شما هستند و نمیتوانند پست های لایک شده قبلی را ببینند.


2) پست خود را نشانه گذاری کنید

اگر به شخصی گفته اید که در اینستارگرام فعالیت ندارید ولی میخواهید پست محبوب خود را هم داشته باشید میتوانید آن را نشانه گذاری یا همان Bookmark کنید.

نشانه گذاری در اینستاگرام

فقط کافی است در پایین پست بر روی علامت Save ضربه بزنید.
برای مشاهده پست های نشانه گذاری شده کافی است به Profile بروید و بر روی منو همبرگری ضربه بزنید و گزینه Saved را انتخاب کنید.

چگونگی مشاهده پست های ذخیره شده در اینستاگرام


3) کاربری که میخواهید از دید آن مخفی باشید را بلاک کنید

اگر شما میخواهید تا فعالیت های خود را از یک فالوئر خود نه همه فالوئرها مخفی نگه دارید میتوانید آن را بلاک کنید. پس از بلاک کردن هر کاری که میخواهید انجام دهید زیرا هیچ یک از کارهای شما توسط فرد بلاک شده قابل مشاهده نخواهد بود.

بلاک کردن در اینستاگرام

پس از انجام کارهای خود میتوانید آن شخص را Unblock کنید ، البته بعد از آنبلاک کردن مجدد باید عملیات فالو کردن همدیگر را انجام گیرد.


4) آخر شب فعالیت کنید

یکی از کارهای دیگری که میتوانید برای فعالیت مخفی انجام دهید این است که فقط در اواخر شب در اینستاگرام فعالیت کنید. زیرا فالوئرهایتان در آن موقع خواب هستند و نمیتوانند فعالیت های شما را مشاهده کنند.
اما اگر نگران این هستید که فالوئرهایتان ممکن است صبح فعالیت ها را ببیند نگران نباشید زیرا با بیدار شدن فرد از خواب گزارشهای فعالیت سایر فالوئرهایش جایگزین شما خواهد شد.


نتیجه گیری

این 4 روش گفته شده میتواند فعالیت های شما را در اینستاگرام از چشم فالوئرهایتان مخفی نگه دارد ، توجه داشته باشید که هیچ راه و گزینه ای در اینستاگرام وجود ندارد که بتوانید توسط آن نمایش این فعالیت ها به سایرین را غیرفعال کنید.

0
کــارمـا :
4278
خواهم توانست برای خدمت به بشریت...
بفرست

مشاهده نظرات بیشتر...
reza