ارزانترین فالوور،لایک و بازدید اینستاگرام و تلگرام در کل کشور را خریداری کنید (حرفه‌ای‌ترین پلتفرم خدمات شبکه‌اجتماعی کشور) کلیک کنید

Alt Text در اینستاگرام چیست؟ چه کاربردی دارد و آنرا چگونه اضافه کنیم

آیا میخواهید که پست های اینستاگرام خود را به مخاطبان بیشتری فراتر از اینستاگرام به دیگران نشان دهید؟ آیا میدانستید که شما میتوانید توسط یک متن اضافه تری بازدید کنندگان بیشتری را در اینستاگرام خود جذب کنید.
اینستاگرام در خود قابلیتی قرار داده که میتوانید تسوط Alt Text توضیحی را برای هر تصویر خود قرار دهید ، دقیقا همین کار را طراحان وب بر روی تصاویر انجام میدهند آنها با نوشتن عبارتی در تگ Alt تصویر که در سایت قرار داده اند را معرفی میکنند تا موتورهای جستجو بتوانند تشخصی دهند این چه تصوری است.
حتما با خود فکر کرده اید که شما زمانی یک متن را در جستجوی تصاویر گوگل وارد میکنید گوگل از کجا تشخص میدهد چه تصاویری را بیاورد ، دقیقا یکی از روش هایی که گوگل تصاویر را پیدا میکند بر اساس همین توضیحاتی است که در Alt نوشته شده شده است.
هم اکنون به اهمیت Alt پی بردید پس میتوان نتیجه گرفت هر تصویری که در اینستاگرام خود منتشر میکنید اگر Alt داشته باشد چقدر به موتورهای جستجو کمک میکند تا تصویر شما به دیگران نمیاش داده شود یعنی اینکه تصایورتان به غیر از اینستاگرام در گوگل و سایر موتورهای جستجو هم نمایش داده شود.
اما چگونه Alt را به پست های اینستاگرام خود اضافه کنیم؟ قبل از اینکه به سراغ آموزش قرار دادن Alt در پست های اینستاگرام بپردازیم به این نکته توجه داشته باشید که شما میتوانید در پست های جدید و قدیمی قادر به اضافه کردن Alt هستید.

چگونگی قرار دادن Alt بر روی تصاویری که میخواهید منتشر کنید؟

1. یک تصویر جدید را برای پست کردن اینستاگرام باز کنید و در مرحله ای که قرار است Caption یا توضیحی در مورد پست بنویسید بمانید.
2. از پایین صفحه بر روی Advanced Settings ضربه بزنید.

Advanced Settings

3. بر روی Write Alt Text ضربه بزنید.

Write Alt Text

4. هم اکنون نمایی از تصویر کوچک شده خود به همراه یک جعبه متن را مشاهده خواهید کرد ، شما باید متن خود را در قسمت Alt بنویسید در نهایت بر روی Save ضربه بزنید.

ایجاد توضیحات در عکس های اینستاگرام


قرار دادن متن توضیحات Alt در پست های قبلی

برای اضافه کردن Alt به پست های قدیمی وارد پست شوید.
1. بر روی سه نقطه از بالا پست ضربه بزنید.

سه نقطه از بالا پست

2. بر روی Edit ضربه بزنید.

Edit بر روی پست

3. از پایین سمت راست تصویر بر روی Edit Alt Text ضربه بزنید.

Edit Alt Text

4. متن خود را در کارد متن وارد کنید و بر روی تیک بالا سمت راست ضربه بزنید.

نکته هایی که در مورد Alt باید بدانید :

همانطور که گفته شد Alt برای توصیفی از تصویر است که برای موتورهای جستجو بسیار مهم هستند.
1. از کلمات کلیدی مهم در Alt استفاده کنید.
2. Alt طولانی زیاد کاربردی نیست ، سعی کنید کوتاه ولی مهم بنویسید.
3. Alt باید قابل فهم باشد.
4. از استیکرها و شکل ها در Alt استفاده نکنید.
5. از کلمات و جملاتی استفاده کنید که احتمال میدهید کاربران آنها را در موتورهای جستجو وارد کنند.
6. برای اینکه پست های شما در موتورهای جستجو نمایش داده شوند و همچنین از Alt به خوبی استفاده کنید حتما حساب کاربری خود را در حالت عمومی یا Public قرار دهید عملا حساب کاربری خصوصی یا Private برای Alt مناسب نیست.

0
کــارمـا :
87
برای پرسیدن سوالات خودتون فقط کافیه در سایت ثبت نام کنید و وارد حساب کاربری خودتون بشید. و از نوارمنو بالا بر روی "بپرس" با آیکون علامت سوال کلیک کنید، تا من و سایر کاربران پاسخگو باشیم.
بفرست

مشاهده نظرات بیشتر...
negin