ارزانترین فالوور،لایک و بازدید اینستاگرام و تلگرام در کل کشور را خریداری کنید (حرفه‌ای‌ترین پلتفرم خدمات شبکه‌اجتماعی کشور) کلیک کنید

چگونه متوجه شوم در اینستاگرام توسط فردی بلاک شده ام یا نه؟

خوشبختانه اینستاگرام هم مانند برخی دیگر از شبکه های اجتماعی هشدار بلاک کردن را به کاربران نمیدهد ، فرض کنید در اینستاگرام در حال فعالیت هستید ناگهان بر روی صفحه خود مشاهده کنید که شخصی شما را بلاک کرده است همین باعث ناراحتی و خشم شما میشود.
اما زمانی میشود که احساس میکنید فردی شما را بلاک کرده است خصوصا زمانی که نمیتوانید پست ها و استروی های آن شخص را ببینید.
اما همیشه اینگونه نیست ممکن است آن شخص حساب خود را غیرفعال (Deactive) یا خصوصی کرده است اما سوال اینجاست چگونه متوجه شوید که آیا توسط فردی بلاک شده اید یا خیر؟
در این مقاله قصد داریم تا روش های مختلفی را برای بررسی وضعیت بلاک بودن بیان کنیم قبل از رفتن به سراغ روش ها بدانید که ما از هیچ برنامه کاربری استفاده نخواهیم کرد.


1) پیدا کردن فرد از طریق جستجو

ساده ترین راه برای دانستن اینکه آیا بلاک شده اید یا خیر این است که نام یا نام کاربری آن فرد را در قسمت Search وارد کنید.
در اینجا سه حالت رخ خواهد داد :
1. اگر پروفایل و همچنین پست ها را مشاهده کنید یعنی اینکه شما بلاک نیستید البته این روش در پروفایل های عمومی یا Public قابل بررسی است ، اگر حساب کاربری فرد مورد نظر خصوصی یا Private باشد و پیغام This Account is Private را مشاهده کنید همه چیز خوب است.

2. اگر پروفایل و تعداد پست ها را مشاهده میکنید ، اما ناحیه نمایش پست ها نمایش داده نشود امکان بلاک شدن شما وجود دارد.

3. اگر در هنگام جستجو پروفایلی را مشاهده نکردید امکان دارد فرد حساب کاربری خود را غیرفعال کرده باشد یا شما بلاک شده باشید.
چنانه هنوز به بلاک بودن خود شک دارید به سراغ روش های دیگر بروید.


2) پروفایل را بررسی کنید

هنگامی که فردی شما را بلاک میکند ، اینستاگرام نظرات و یا تگ های قدیمی خود را در پیجتان حذف نخواهد کرد ، بلکه میتوانید برای ورود به پروفایل آن شخص از نظرات ارسال شده کاربر در پیجتان استفاده کنید.
اگر باز تعداد پست ها را مشاهده کردید ولی پست ها به شما نمایش داده نشد شما به احتمال زیاد بلاک شده اید.


3) از نام کاربری کمک بگیرید

شما میتوانید پروفایل اینستاگرام هر فردی را در آدرس Instagram.com/username (بجای username نام کاربری فرد مقابل را بنویسید) در هر مرورگری مشاهده کنید.
در ابتدا باید در حساب کاربری خود در اینستاگرام از طریق یک مرورگر لاگین کنید ، سپس وارد آدرس گفته شده شوید ، اگر با پیغام Sorry, this page isn't available مواجه شدید یعنی اینکه صد درصد بلاک شده اید.

پیغام Sorry, this page isn't available

به طور مثال فرض کنید میخواهید ببینید که آیا توسط نام کاربری myomigo بلاک شده اید یا خیر ، فقط کافی است که وارد آدرس instagram.com/myomigo شوید.
اما شاید فرد حساب کاربری خود را غیرفعال کرده باشد ، برای بررسی این هم باید توسط یک حساب کاربری دیگر این مورد را بررسی کنید اگر توانستید وارد حساب کاربری شوید یعنی اینکه شما در آن حساب کاربری بلاک شده اید و اگر مجدد پیغام خطا را مشاهده کردید یعنی اینکه آن فرد حساب کاربری خود را غیرفعال کرده است.


4) پیغام ها از بین میروند

با بلاک کردن پیغام ها یا همان دایرکت های بین دو نفر از بین خواهد رفت. بنابر این اگر کسی شما را بلاک کرده باشد باید به دایرکت رفته و به دنبال چت های خود با آن شخص بگردید. اگر چت ها را پیدا کردید یعنی اینکه شما بلاک نشده اید اما اگر آنها را نیافتید یعنی اینکه بلاک شده اید.


5) فالو کنید

یکی از بهترین و آسانترین روش ها این است که وارد پروفایل آن شخص شوید سپس بر روی دکمه Follow ضربه بزنید اگر مجدد همان دکمه را مشاهده کردید یعنی اینکه شما بلاک شده اید.

اما اگر دکمه به Requested یا Following تغییر یافت یعنی اینکه بلاک نیستید.


6) بررسی از یک حساب کاربری متفاوت دیگر

بررسی از یک حساب کاربری متفاوت دیگر

در نهایت اگر میخواهید از یک روش ساده دیگر برای بررسی وضعیت بلاک بودن استفاده کنید، باید از یک حساب کاربری دیگر که آن شخص از آن بی اطلاع است استفاده کنید ، تنها کاری که باید انجام دهید این است که توسط آن حساب کاربری شخص را جستجو کرده یا فالو کنید اگر هر یکی از این کارها بدون مشکل انجام شد یعنی اینکه توسط حساب کاربری اصلی خودتان بلاک شده اید.


چگونه متوجه شوم چه کسی در استوری من را بلاک کرده؟

متاسفانه برای تشخصی بلاک بودن در استوری روشی وجود ندارد ، اما تنها راه فرعی که گفته شد استفاده از یک حساب کاربری دیگر است که اگر شخصی دارای یک حساب کاربری عمومی باشد شما در صورتی که استوری از آن شخص دیدید یعنی اینکه آن شخص استوری هایش را بر روی حساب کاربری قبلی شما بسته است.
در اینجا مشخص میشود که آن شخص از قابلیت Close Friends استفاده کرده که باعث میشود تنها استوری برای برخی از فالوئرها قابل مشاهده باشد.

0
کــارمـا :
87
برای پرسیدن سوالات خودتون فقط کافیه در سایت ثبت نام کنید و وارد حساب کاربری خودتون بشید. و از نوارمنو بالا بر روی "بپرس" با آیکون علامت سوال کلیک کنید، تا من و سایر کاربران پاسخگو باشیم.
بفرست

مشاهده نظرات بیشتر...
negin