ارزانترین فالوور،لایک و بازدید اینستاگرام و تلگرام در کل کشور را خریداری کنید (حرفه‌ای‌ترین پلتفرم خدمات شبکه‌اجتماعی کشور) کلیک کنید

بررسی برخی از مشکلات اینستاگرام و چگونگی حل آنها

در طول این چندین ساله اینستاگرام توانسته به تدریج یک پلتفرم بزرگ به اشتراک گذاری عکس ها و ویدیوهای کوتاه شده است ، از طرفی دیگر با امکاناتی از قبیل چت ، IGTV ، لایو و... این شبکه اجتماعی محبوبیت و نفوذش در کاربران هر روز بیشتر و بیشتر میشود.
با این حال اینستاگرام به عنوان یک پلتفرم محبوب و پر طرفدار دارای مشکلاتی است که باعث ناراحتی کاربران شده است ، با این حال کاربران راه حل هایی را برای بر طرف کردن مشکلات خود در اینستاگرام پیدا کرده اند.
در این مقاله چند مورد از مشکلات و مواردی که کاربران اینستاگرام از آنها احساس ناراحتی دارند را بررسی و چگونگی حل آنها را معرفی خواهیم کرد.


1) چگونه در بیو اینستاگرام چندین لینک (سایت) قرار دهم؟

چگونه در بیو اینستاگرام چندین لینک (سایت) قرار دهم؟

اینستاگرام سیاست های سخت گیرانه ای علیه لینک ها دارد ، به طرو مثال شما تنها لینکی که میتوانید بر روی حساب کاربری خود قرادهید یک لینک در بیو است و در مطالب به هیچ عنوان نمیتوانید لینکی با قابیت باز شدن ایجاد کنید.
برخی از کاربران تمایل دارند تا چندین لینک یا سایت را در بیو قرار دهند و همانطور که میدانید تنها مجاز به ارائه یک لینک هستید، اما برای حل این مشکل سایت خوبی به نام lnk.bio وجود دارد که توسط آن میتوانید چندین لینک را در یک صفحه ایجاد کنید تا وقتی کاربری بر روی لینک شما در بیو ضربه میزند بتواند لینک های مختلف شما را مشاهده کند.
همچنین به غیر از لینک ،سایت lnk.bio به شما اجازه میدهد تا تصاویر و توضیحات را هم قرار دهید.


2) چگونه پست اینستاگرام را در سایر برنامه ها به اشتراک بگذارم؟

چگونه پست اینستاگرام را در سایر برنامه ها به اشتراک بگذارم؟

متاسفانه بر خلاف فیسبوک و توییتر ، اینستاگرام گزینه به اشتراک گذاری پست را ندارد ، اما از طرفی دیگر خوشبختانه توسط برنامه های کاربری مانند Repost for Instagram (دانلود نسخه اندروید | دانلود نسخه ios) میتوانید این کار را انجام دهید.
همه کاری که باید انجام دهید این است که بر روی منو سه نقطه پست ضربه بزنید و Copy Link را انتخاب کنید.
سپس به برنامه کاربری رفته و آن را در برنامه قرار دهید.
این برنامه ها همچنین خدمات به اشتراک گذاری ویدیوها و کپشن ها را در اینستاگرام فراهم کرده است.
در ضمن ممکن است بر روی این پست ها واترمارکی اضافه شود که شما میتوانید آنرا تغییر یا حذف کنید.


3) چگونه عکس ها و ویدیوهای اینستاگرام را دانلود کنم؟

چگونه عکس ها و ویدیوهای اینستاگرام را دانلود کنم؟

امکان داخلی برای دانلود تصاویر و ویدیوها در اینستاگرام وجود ندارد و شما باید از روش های مختلف دیگری مانند برنامه های کاربری استفاده کنید ، در حالی که برنامه های زیادی وجود دارند استفاده از سایت ها هم میتواند جذاب و ساده باشد که یکی از این سایت ها DownloadGram است.
با استفاده از DownloadGram شما میتوانید عکس و ویدیویی را از اینستاگرام یا حتی IGTV دانلود کنید ، این سایت از رابطه کاربری ساده ای برخوردار است و تنها چیزی که نیاز دارد آدرس لینک پستی است که قصد دانلود کردن آنرا دارید.
این سایت هیچگونه تبلیغ و محدودیتی برای دانلود شما ندارد.


4) چگونه کپشن های فاصله دار و منظم در پست های اینستاگرام بنویسم؟

چگونه کپشن های فاصله دار و منظم در پست های اینستاگرام بنویسم؟

یکی از مسائلی که بسیاری از کاربران را در اینستاگرام ناراحت میکند این است که کاربران نمیتوانند کپشن های دلخواهی را ایجاد کنید ، به طور مثال اگر شما زمانی که که میخواهید یک کپشن برای پست خود بنویسید ممکن است از استیکر ، فاصله و خطوط شکسته زیادی استفاده کنید ولی زمانی که پست را منتشر میکنید متوجه میشود که همه متن ها به هم چسبیده است و در اصل تمامی قالب بندی های شما بهم ریخته شده است.
ترفندی برای حل این مشکلات وجود دارد ، برنامه هایی مانند Insta-SPace (دانلود نسخه اندروید | دانلود نسه ios) به راحتی میتواند کپشن های بدون مرتب و بدون مشکل را برای شما ایجاد کنند.
فقط کافی است که در برنامه کپشن خود را نوشته و کپی کنید و سپس در اینستاگرام Past کنید.
Insta-Space به غیر از برنامه موبایلی از یک سرویس وب هم برخوردار است.


5) چگونه از کامپیوتر در اینستاگرام پست ارسال کنم؟

چگونه از کامپیوتر در اینستاگرام پست ارسال کنم؟

اینستاگرام همیشه یک شبکه اجتماعی مبتنی بر گوشی های تلفن همراه بوده است ، این در حالی است که هیچ نسخه تحت ویندوز یا مَک رسمی هم برای اینستاگرام وجود ندارد.
از طرفی دیگر نسخه وب اینستاگرام قابلیت ارسال پست را ندارد پس چه کاری باید انجام داد؟
شما میتوانید از قابلیت اجرا نسخه موبایل اینستاگرام در مرورگر Vivaldi استفاده کنید. مرورگر Vivaldi را دانلود و نصب کنید ، این مرورگر همراه با یک افزونه یا ابزار بسیار جذاب است که شما میتوانید نسخه های موبایلی را در نوار کناری مرورگر اجرا کنید.
برای همین در مرورگر به سایت instagram.com بروید ، بر روی آیکون جمع از سمت چپ مرورگر کلیک کنید (Add Web Panel) هم اکنون میتوانید مانند نسخه موبایل از اینستاگرام استفاده کنید.
یکی از روش های دیگر استفاده از برنامه کاربردی تحت ویندوز Gramblr است، پیشنهاد ما هم استفاده از همین برنامه است زیرا در آن میتوانید تصاویر و ویدیوهای خود را پست کنید و با هر پست از طریق این برنامه 60 لایک رایگان دریافت کنید.


6) چگونه مصرف اینترنت اینستاگرام را کم کنم؟

چگونه مصرف اینترنت اینستاگرام را کم کنم؟

اینستاگرام مانند فیسبوک از داده های سنگینی شامل تصاویر و ویدیوها استفاده میکند  همچنین با استفاده مداوم از اینستاگرام باتری گوشی شما زود به زود خالی میشود.
اینستاگرام دارای یک برنامه به نام Instagram Lite است که نسخه ای کوچکتر از اینستاگرام با امکانات کمتر است.

  مطالب مرتبط :

Instagram Lite علاوه بر مصرف کم باتری از لحاظ حجمی بسیار کمتر از اینستاگرام اصلی است.


7) چگونه پیام دایرکت اینستاگرام را در کامپیوتر ارسال و دریافت کنم؟

چگونه پیام دایرکت اینستاگرام را در کامپیوتر ارسال و دریافت کنم؟

شما توسط برنامه های مختلف تحت ویندوز میتوانید در دایرکت اینستاگرام به ارسال و دریافت پیغام با دیگران مشغول باشید.
قبلا مقالاتی در مود چگونگی ارسال پیام دایرکت در اینستاگرام را آماده کرده ایم که میتوانید آنها را مطالعه کنید.


همانطور که دیدید به وسیله برنامه های کاربری و برخی از سایت ها میتوانید برخی از مشکلات اینستاگرام را حل کنید ، در نهایت باید امید داشت که اینستاگرام به مرور زمان این مشکلات را رفع کند.

0
کــارمـا :
4278
خواهم توانست برای خدمت به بشریت...
بفرست

مشاهده نظرات بیشتر...
reza