ارزانترین فالوور،لایک و بازدید اینستاگرام و تلگرام در کل کشور را خریداری کنید (حرفه‌ای‌ترین پلتفرم خدمات شبکه‌اجتماعی کشور) کلیک کنید

چگونگی ارسال پست زمانبندی شده در اینستاگرام

امکان ارسال پست های زمانبندی شده در اینستاگرام به طور پیشفرض در این برنامه وجود ندارد. پست های زمانبندی شده برای ارسال در اینستاگرام میتواند بسیار کمک کننده و باعث افزایش بازدید و کارایی پست و صفحه اینستاگرام شود مخصوصا اینکه در زمان و مکانی امکان ارسال پست را ندارید.
برای ارسال پست های زمانبندی شده به طوری که در تاریخ و ساعت مشخصی تصاویر یا ویدئوهایی ارسال شوند باید از برخی سرویس ها و برنامه استفاده کنید که در این مقاله به طور کامل در مورد آن بحث خواهیم کرد.

چه کسانی میتوانند پست های زمانبندی شده ارسال کنند؟

 چه کسانی میتوانند پست های زمانبندی شده ارسال کنند؟چه کسانی میتوانند پست های زمانبندی شده ارسال کنند؟چه کسانی میتوانند پست های زمانبندی شده ارسال کنند؟

قابلیت ارسال زمانبندی پست ها برای تمام کاربران اینستاگرام قابل دسترسی نیست و فقط کاربرانی که از حساب کاربری بیزینس ایسنتاگرام استفاده میکنند میتوانند اقدام به این کار کنند.
همچنین شما میتوانید آمار دقیق از هر پست را داشته باشید به طوری که متوجه بشوید بهترین زمان برای ارسال چه موقعی است و فالوئرهایتان بیشتر در چه زمانی پست ها را بازدید میکنند.
تغییر به حالت بیزینس بسیار آسان است کافی است که در ابتدا یک حساب کاربری فیسبوک داشته باشید و حتما هم نیاز به فعال بودن حساب کاربری فیسبوک نیست فقط باید آنرا به اینستاگرام خود پیوند بدهید.

چگونگی ارسال پست های زمانبندی شده در اینستاگرام

چگونگی ارسال پست های زمانبندی شده در اینستاگرام

شما باید از برنامه های کاربردی که میتوانند اقدام به ارسال زمانبندی پست ها در اینستاگرام کنند استفاده کنید (اینستاگرام ابزار رسمی برای اینکار از طرف خود منتشر نکرده است)
به عنوان مثال برنامه Buffer به شما این امکان را میدهد تا عکس ها یا ویدئوهایتان را در گوشی یا از طریق وب سایت به طور زمانبندی شده منتشر کنید.
در ابتاد باید حساب کاربری اینستاگرام خود را به Buffer متصل کنید ، پس از اینکه حساب کاربری خود را متصل کردید میتوانید اقدام به اضافه کردن و مشخص کردن عکس و ویدئو ، توضیحات، مکان ، تگ ها و تاریخ و زمان کنید.

چه برنامه هایی برای ارسال زمانبندی پست در اینستاگرام وجود دارد؟

چه برنامه هایی برای ارسال زمانبندی پست در اینستاگرام وجود دارد؟

چندین برنامه وجود دارند که از قابلیت ارسال زمانبندی خوکار استفاده میکنند ، اگر قبلا از این برنامه ها برای ارسال زمانبندی پست در فسیبوک یا توییتر استفاده کرده اید بررسی کنید که آیا میتوانید برای اینستاگرام هم به طور زمانبندی شده در همان برنامه پست ارسال کنید یا خیر؟.
توصیه ما استفاده از سرویس Buffer است ، این سرویس بسیار متنوع و رایگان است که به خوبی بر روی گوشی های اندروید و ios و حتی نسخه وب قابلیت اجرا دارد.
در نسخه رایگان این سرویس شما میتوانید سه حساب کاربری در شبکه های اجتماعی را اضافه کنید و حداکثر 10 پست زمانبندی شده را در صف انتشار قرار دهید.

یکی دیگر از سرویس ها Later است که نسخه رایگان این برنامه به شما اجازه انتشار 30 پست زمانبندی شده در ماه را میدهد. همچنین سرویس Hootsuite هم به شما امکان ارسال 30 پست به صورت زمانبندی شده در ماه را میدهد.

چگونگی ارسال زمانبندی پست توسط Buffer

چگونگی ارسال زمانبندی پست توسط Buffer

همانطور که گفتیم Buffer بهترین گزینه برای ارسال زمانبندی پست در اینستاگرام است پس در ادامه مقاله چگونگی ارسال پست توسط Buffer را آموزش خواهیم داد.
1. برنامه اینستاگرام را باز کنید و به Profile خود بروید و بر روی دکمه منو (همبرگری) ضربه بزنید ، سپس به Settings وارد شوید.
2. بر روی Account ضربه بزنید.
3. بر روی Switch to Business Account ضربه بزنید تا حساب کاربری شما به بیزینس تغییر پیدا کند (اگر که حساب کاربری شما بیزینس است از این مرحله عبور کرده و به شماره 8 بروید).
4. بر روی Get Started ضربه بزنید.
5. در صفحه بعدی ، از شما خواسته میشود که حساب فیسبوک خود را به حساب کاربری اینستاگرام خود متصل کنید ، اگر شما قبلا یک حساب کاربری فیسبوک داشته اید آن را از لیست انتخاب کنید.
6. برای ایجاد حساب کاربری فیسبوک بر روی Create a New Facebook Page ضربه بزنید.

چگونگی ارسال زمانبندی پست توسط Buffer

7. اطلاعات مربوط به Page Title یا عنوان صفحه خود وارد کرده و بر روی Next ضربه بزنید ، پس از این مرحله باید اطلاعات شخصی و تماس خود را وارد کنید.
8. هم اکنون شما به یک حساب کاربری بیزینس تغییر یافته اید ، برنامه Buffer را دانلود و اجرا کنید سپس بر روی Instagram ضربه بزنید.

چگونگی ارسال زمانبندی پست

9. با حساب کاربری اینستاگرام خود در برنامه Buffer لاگین کرده و دسترسی های لازم را به برنامه Buffer بدهید.
10. هم اکنون Buffer از شما میخواهد که خود را با حساب کاربری فیسبوک تایید کنید که برای همین کار بر روی Authenticate with Facebook ضربه بزنید.
هم اکنون باید با موفقیت حساب اینستاگرام خود را به Buffer متصل کرده باشید.

چگونگی درج پست در برنامه Buffer به صورت زمانبندی شده

چگونگی درج پست در برنامه Buffer به صورت زمانبندی شده

برنامه Buffer را باز کنید و بر روی دکمه Plus بزرگ در کنار نوار ابزار ضربه بزنید.
توضیحی برای پست خود بنویسید و یک عکس یا ویدئو را از گوشی خود انتخاب کنید ، همچنین میتوانید مکان و سایر جزئیات را هم وارد کنید.
بر روی Share ضربه بزنید و گزینه Schedule Post را برای تعیین تاریخ و ساعت ارسال انتخاب کنید.
در نهایت پس از اینکه تاریخ و ساعت ارسال را مشخص کردید بر روی دکمه Schedule ضربه بزنید تا برنامه به طور خودکار در زمان مشخص شده این پست را ارسال کند.


برای مشاهده پست های موجود در صف ارسال به Settings رفته و بر روی Posting Schedule ضربه بزنید.

0
کــارمـا :
4278
خواهم توانست برای خدمت به بشریت...
بفرست

مشاهده نظرات بیشتر...
reza