برترین برنامه های حذف صدا و اضافه کردن آهنگ بر روی ویدیو در اندروید و آیفون

اکثر ما ویدئوهای زیادی در گوشی خود داریم ، ممکن است زمانی بخواهید ویدئویی را برای دیگران ارسال کنید که تمایلی برای وجود صدای آن نداشته باشید ، این تصمیم میتواند به دلایلی مختلفی مانند صدای نامناسب و بی کیفیت ، صحبت های خودتان که علاقه ای به شنیده شدن آنها ندارید یا حتی صدای بد محیط باشد.
خوشبختانه برنامه های مختلفی در اندروید و آیفون وجود دارد که میتوانند به شما کمک کند تا به طور کلی یا قسمتی از صدای ویدیو را حذف کنید و یا حتی یک آهنگ را جایگزین آن کنید.
در ادامه مقاله همراه ما باشید تا به معرفی و آموزش این برنامه ها بپردازیم.


1) QUIK

QUIK به شما اجازه میدهد تا صدای ویدئو را به طور کامل حذف کنید همچنین شما میتوانید یک فایل صوتی جدید را به آن اضافه کنید.
پس از باز کردن برنامه Quik بر روی آیکون Edit از بالای صفحه ضربه بزنید تا پنجره Edit باز شود. سپس بر روی آیکون Mix ضربه زده تا بتوانید گزینه Off را مشاهده کنید.

برنامه QUIK

برای اضافه کردن آهنگ به ویدئو بر روی آیکون موسقی در پایین وسط صفحه ضربه بزنید و هم اکنون تصاویر بند انگشتی برای هر موزیک را انتخاب کنید.

برنامه QUIK

پس از این کار میتوانید ویدئو خود را در گالری ذخیره کنید.
Quik یک برنامه ساده با رابط کاربری زیبا است که بیشتر قابلیت های آن را در برنامه ای دیگر مشاهده نخواهید کرد.

Quik دانلود نسخه اندروید Quik دانلود نسخه آیفون


2) InShot

InShot یکی دیگر از ویرایشگرهای ویدئویی برای اندروید و ios است که به راحتی توسط آن میتوانید صدای ویدئو را برش داده و آن را حذف کنید. همه کاری که باید انجام دهید این است که بر روی نوار زمان ویدئو ضربه بزنید تا یک جعبه دیالوگ کوچک باز شود.
بر روی آیکون Volume ضربه بزنید و آن را به سمت چپ بکشید.

برنامه InShot

برای افزودن آهنگ اختصاصی به ویدئو بر روی آیکون Music ضربه زده و آهنگ خود را انتخاب کنید.

برنامه InShot

InShot به شما اجازه میدهد تا طیف وسیعی از کلیپ های موسیقی را بتوانید انتخاب کنید.
در نهایت بر روی دکمه Download ضربه بزنید و برای ذخیره کردن یا به اشتراک گذاری استفاده کنید.

InShot دانلود نسخه اندروید InShot دانلود نسخه آیفون


3) Timbre

اگر شما یک کاربر اندروید هستید و به دنبال یک برنامه ویرایشگر ویدئویی ساده و مقدماتی میگردید میتوانید به Timbre اعتماد کنید و از آن استفاده کنید.
شما به غیر از اینکه اجازه دارید صدای ویدئوها را قطع کنید میتوانید ویدئوها را برش داده و به چندین ویدئو تقسیم کنید.

برای قطع صدای یک ویدئو برنامه را باز کرده و بر روی Mute ضربه بزنید ، هم اکنون ویدئو را انتخاب کرده و بر روی آیکون قرمز رنگ از سمت راست ضربه بزنید.

برنامه Timbre

نکته خوبی که وجود دارد این است صدا به طور جداگانه در حافظه داخلی گوشی شما ذخیره خواهد شد ، شما همچنین میتوانید محل ذخیره سازی را تغیر دهید یا یک نام دیگر به ویدئو خود بدهید.

برنامه Timbre

به غیر از قابلیت های فوق ، Timbre دارای قابلیت تبدیل ویدئو به سایر فرمت ها است. Timre یک برنامه عالی برای رفع نیازهای اولیه ویرایش ویدئو است که شما پس از ویرایش میتوانید آن را در گالری خود ذخیره کرده و یا در شبکه های اجتماعی یا پیامرسان ها مانند واتساپ آن را برای دوستان و خانواده خود ارسال کنید.

Timbre دانلود نسخه اندروید


4) iMovie

کاربران آیفون میتوانند از برنامه داخلی به نام iMovie برای حذف صدای ویدئو استفاده کنند ، برای هیمن کار برنامه iMovie را از طریق Photo باید باز کنید پس به Photos رفته و ویدئو مورد نظر را پیدا کرده و بر روی دکمه Edit ضربه بزنید و منو سه نقطه را انتخاب کنید.

برنامه iMovie

توجه : اگر برای اولین بار است که این کار را انجام میدهید شما باید iMovie را به لیست ویرایش خود اضافه کنید ، خوشبختانه این روند ساده است شما فقط باید بر روی More ضربه بزنید و iMovie را انتخاب کنید.

پس از اینکار با باز کردن برنامه iMovie بر روی آیکون Mute مانند تصویر زیر ضربه بزنید. همچنین میتوانید با انتخاب گزینه Music از پایین سمت راست ، یک آهنگ جدید را بر روی ویدئو خود قرار دهید.

پس از اینجام این کار بر روی Done ضربه بزنید و از آن خروجی بگیرید.

برنامه iMovie


5. Mute Video

Mute Video یکی دیگر از برنامه های آیفون برای حذف صدا به صورت خیلی سریع است. همه کاری که باید انجام دهید این است که برنماه را باز کنید ویدئو را انتخاب کرده و بر وری دکمه Mute ضربه بزنید.

برنامه Mute Video

بر خلاف iMovie ، خروجی گرفتن از این برنماه ممکن است زمانبر باشد.

Mute Video دانلود نسخه آیفون


نتیجه گیری

در این مقاله با برنامه هایی آشنا شدیم که میتوانند در امر بی صدا کردن و اضافه کردن آهنگ بر روی ویدئو در اندروید و آیفون به شما کمک کنند ، برنامه مورد علاقه من Quik است زیرا دارای رابط کاربری زیبا و ساده ، بدون محدودیت و تبلیغات و در عین حال دارای ویژگی ها و قابلیت های فراوان است.

به هر حال هر کدام از شما میتوانید نظرات و تجربیات خود در مورد هر برنامه را در قسمت نظرات همین صفحه به اطلاع ما و سایر کاربران برسانید.

0
کــارمـا :
4278
خواهم توانست برای خدمت به بشریت...
بفرست

مشاهده نظرات بیشتر...
reza