معرفی بهترین سایت های دانلود نرم افزار در جهان

هرگاه نیازی به نرم افزاری داشته باشید اولین کاری که میکنید این است که به مرورگر خود رفته و به سراغ سایت های مخصوص دانلود نرم افزار بروید ، به اغلب این سایت ها نمیتوان اعتماد کرد زیرا فایل های ویروسی و مخرب را در کنار نرم افزارها میتوان مشاهده کرد. برخی از آنها تبلیغات مزاحم زیادی را نمایش میدهند و برخی دیگر لینک های مستقیم را برای دانلود ارائه نمیکنند و چندین مشکل دیگر...
با این حال مشکلات زیادی وجود دارد تا شما بتوانید نرم افزار مورد نظر خود را دانلود کنید ، در این مقاله قصد داریم تا چندین سایت معروف و محبوب به زبان لاتین را معرفی کنیم که در آنها میتوانید با خیال راحت به دانلود نرم افزارهای خود بپردازید.


1) Filepuma

سایت Filepuma

Filepuma را میتوان یکی از بزرگترین منابع نرم افزاری دانست که تمامی نرم افزارهای قرار گرفته در آن توسط قویترین آنتی ویروس ها بررسی شده و هیچ تبلیغی به شما نمایش نمیدهند.
شما میتوانید به دسته بندی های مختلف که در سمت چپ قرار دارند رجوع کنید همچنین در قسمت Search software کافی است قسمتی از نام نرم افزار را تایپ کرده تا آن را مشاهده کنید. این نرم افزار گزینه بسیار عالی برای دانلود نرم افزارهای مختلف است.


2) SourceForge

سایت SourceForge

سایت Sourceforge قبلا در سال 2012 آغاز به کار کرد که در آن نرم افزراهای مشکوک و مخرب زیادی مشاهده میشد ، اما در سال 2016 به BizX فروخته شد و از آن زمان نرم افزارهای مخرب حذف و تمامی آنها با بهترین آنتی ویروس ها اسکن شدند.
به عبارت دیگر این سایت در سال 2016 به یک سایت عالی برای دانلود فایل ها تبدیل شد.


3 ) Microsoft.com

سایت Microsoft.com

اگر به دنبال نرم افزارهای رسمی ویندوز مانند امنیتی ، آفیس یا ویندوز هستید سایت رسمی مایکروسافت میتواند بهترین گزینه باشد. شما نه تنها میتوانید تمامی بسته ها و نرم افزارهای مورد نظر خود پیدا کنید حتی میتوانید بروزرسانی ها و آخرین تغییرات و اصلاحات را مشاهده و دانلود کنید.


4) Ninite

سایت Ninite

Ninite یکی از بهترین سایت های دانلود نرم افزار رایگان است که برخی از نرم افزارهای محبوب مانند Chrome ، VLC ، Gimp Foobar و Spotify را میتوان مشاهده و دانلود کرد.
با استفاده از Ninite میتوانید به راحتی نرم افزار مورد نظر خودر ا پیدا کرده و با یک یا دو کلیک آن را دانلود کنید همچنین در این سایت میتوانید انواع نسخه های متفاوت از یک نرم افزار را به صورت آرشیو شده مشاهده و دانلود کنید.


5) MajorGeeks

سایت MajorGeeks

MajorGeeks یکی دیگر از سایت های دانلود با طراحی قدیمی است که آنرا میتوان یکی از معتبرترین سایت های دانلود رایگان نام برد ، شما به راحتی میتوانید نرم افزار مورد نظر خود را پیدا کرده و خیالتان از نمایش تبلیغات مزاحم یا نرم افزارهای مخرب راحت باشد.


6) Softpedia

سایت Softpedia

Softpedia یکی از بزرگترین و محبوبترین سایت های دانلود نرم افزار است که شما در آن میتوانید هر نرم افزار را به صورت رایگان (و حتی پولی) برای سیستم عامل های مختلف پیدا کرده و دانلود کنید.
سایت Softpedia آخرین نسخه های هر نرم ازفرا را سریعا در سایت برای دانلود کاربران قرار میدهد علاوه بر این ها شما میتوانید نرم افزارهای محبوب از هر بخش را بررسی و با مشاهده تصاویری از محیط نرم افزار بهترین آنها را انتخاب و دانلود کنید. اگر تا به حال از Softpedia استفاده نکرده اید آن را یکبار هم که شده امتحان کنید.


7) DownloadCrew

سایت DownloadCrew

DownloadCrew یکی از سایت هایی است که از رابط کاربری تیره با فونت های کوچک استفاده میکند ، با این حال شما در این سایت میتوانید انواع نرم افزارهای مختلف برای سیستم عامل های ویندوز ، لینوکس ، مَک ، اندروید و ios را پیدا کنید.


8) SnapFiles

سایت SnapFiles

SnapFiles یکی دیگر از سایت های دانلود رایگان است که در آن نرم افزارهای کاملا پاکسازی و تست شده قرار میگیرد. نکته مثبت در مورد این سایت این است که شما میتوانید بیش از 100 نرم افزار محبوب که شامل آخرین بروزسانی ها است را مشاهده و دانلود کنید.

0
کــارمـا :
87
برای پرسیدن سوالات خودتون فقط کافیه در سایت ثبت نام کنید و وارد حساب کاربری خودتون بشید. و از نوارمنو بالا بر روی "بپرس" با آیکون علامت سوال کلیک کنید، تا من و سایر کاربران پاسخگو باشیم.
بفرست

مشاهده نظرات بیشتر...
negin