معرفی 12 اسکرین سیور معروف و محبوب برای ویندوز 10

محافظ صفحه نمایش یا ScreenSaver یکی از قابلیت های جالبی بوده که از همان ابتدا در نسخه های متفاوت ویندوز حضور داشته است ، در واقع محافظ صفحه نمایش زمانی کاربری میشود که شما پس از گذشت چند دقیقه که با ویندوز کار نکردید اسکرین سیور ظاهر شود که در آن انیمیشن های جذابی پخش میشوند.
در این مقاله میخواهیم تا چندین محافظ صفحه نمایش معروف و محبوب در ویندوز 10 را معرفی کنیم که شما هم بتوانید از آنها در ویندوز خود استفاده کنید و لذت ببرید.

چگونگی تغییر اسکرین سیور در ویندوز 10؟

قبل از اینکه به سراغ معرفی و دانلود اسکرین سیورهای ویندوز 10 بروید باید چگونگی تغییر اسکرین سیور در ویندوز 10 را بدانید.
برای همین کار بر روی دسکتاپ راست کلیک کرده و به مسیر Personalise -> Lock screen -> Screen saver settings بروید.
در پنجره جدید باز شده میتوانید اسکرین سیور خود را انتخاب کنید ، همچنین مدت زمانی که پس از گذشت آن باید اسکرین سیور ظاره شود و... قابل تنظیم هستند.

چگونگی تغییر اسکرین سیور در ویندوز 10؟

روش نصب اسکرین سیورها متفاوت است اما اگر شما یک اسکرین سیور با فرمت scr دانلود کرده باشید میتوانید بر روی آن راست کلیک کرده و install را انتخاب کنید تا به راحتی در لیست اسکرین سیورها اضافه شود. اسکرین سیورهای دیگر با فرمت exe هستند که باید دستور العمل های هر فایل اجرایی را انجام دهید تا اسکرین سیور بر روی ویندوز شما نصب شود.


1) Another Matrix

Another Matrix

شما با این اسکرین سیور به دهه 90 که همه چیز متن و اعدا بودسفر خواهید کرد ، این اسکرین سیور جلوه های دودویی که از The MAtrix 1999 الهام گرفته شدت است را پخش میکند. شما در این اسکرین سیور میتاونید سرعت حرکت ، و نوع فونت و تراکم و.. را تغیر دهید.

دانلود


2) Helios

Helios

یکی از زیباترین اسکرین سیورها Helios یا همان حباب است که به صورت پویا و واکنش گرا در صفحه شما در حال چرخش هستند ،سایه ها و رنگ حباب ها بسیار دوست داشتنی هستند و شما میتوانید تنظیمات مختلف مانند تغییر تعداد حباب ها بر روی صفحه ، تاری حباب ها و حتی قالب را تغیر دهید.

دانلود


3) IMAX Hubble 3D

IMAX Hubble 3D

این اسکرین سیور از یک مستند در سال 2010 که در یک ماموریت برای تعمیر تلسکوپ هابل اعزام میوشند الهام گرفته شده است که پُر از تصاویر زرق و برق دار منظومه شمسی است و ما را به تماشای گیتی دعوت میکند.

دانلود


4) Briblo

Briblo

در این اسکرین سیور تکه مکعب هایی را مشاهده میکنید که به آرامی بر روی هم قرار میگیرند ، شما میتوانید با این اسکرین سیور ارتباط برقرار کنید و مانند یک بازی آنها را روی هم بچینید.

دانلود


5) Electric Sheep

Electric Sheep

این اسکرین سیور مجموعه ای از تصاویر بی نهایت و زیبا ارائه میکند که جلوه های بصری جذابی را نمایش میدهد ، راه اندازی این برنامه کمی زمانبر خواهد بود ولی در نصب راهنماهایی وجود دارد که به شما کمک میکنند.

دانلود


6) 3D Maze

3D Maze

اگر شما از اسکرین سیورهای قدیمی استفاده میکردید حتما این اسرکین سیور را به خاطر خواهید آورد ، 3D Maze شما را در پیچ و خم های مختلف میبرد و حالات جذابی را بریایتان رقم خواهد زد.

دانلود


7) NES Screen Saver

NES Screen Saver

این اسکرین سیور برای علاقه مندان به بازی های رایانه است ، توسط این اسکرین سیور میتوانید به مجموعه ای از بازیها دسترسی داشته باشید.

دانلود


8) 3D Pipes

3D Pipes

یکی دیگر از اسکرین سیورهای قدیمی 3D Pipes است که مجموعه ای از لوله ها با رنگ های متنوع در حال گسترش و پُر شدن هستند ، و پس از کامل شدن مجدد از اول شروع خاوهند شد درست مانند Snake.
رنگ های استفاده شده در این اسکرین سیور 16 بیتی هستند.

دانلود


9) Wikipedia

Wikipedia

اگر جزء افرادی هستید که در هر فرصتی به دنبال کسب علم و اطلاعات عمومی هستید این اسکرین سیور میتواند به دردتان بخورد ، همانطر که میدانید ویکی پدیا بزرگترین دانش نامه اینترنتی است که در مورد همه چیز مقاله دارد ، این اسکرین سیور به طور تصادفی یک مقاله از ویکی پدیا را برای شما به نمایش خواهد گذاشت.

دانلود


10) Apple TV Aerial View

Apple TV Aerial View

این اسکرین سیور به شما این امکان را میدهد تا فیلم های ویدئویی هوایی را که کاربران مَک هم از این اسکرین سیور استفاده میکنند را مشاهده کنید. این اسکرین سیور نیاز به اینرتنت دارد.

دانلود


11) Astronomy Picture of the Day

Astronomy Picture of the Day

این اسکرین سیور جایگزینی خوب برای اسکرین سیور هابل است ، شما میتاونید تصاویر نجومی را از سایت رسمی ناسا دریافت کنید و مشاهده کنید ، برخی از این تصاویر بسیار هیجان انگیز هستد و برخی گیج کننده و شما را به دنیای کهکشهان ها و سیاره ها خواهد برد.

دانلود


12) Blue Screen of Death

اسکرین سیور صفحه آبی مرگ

شاید ین اسکرین سیور کمی شوخی به نظر برسد ولی میتاوند بسیار جذاب و سرگرم کننده باشد ، همانطور که مادنید یکی از مشکلات و خطاهای بسیار ناراحت کننده ویندوز  صفحه آبی مرگ است که کاربران با آن روبر میشوند ، شما میتوانید از این اسکرین سیور برای گمراه کردن دیگران و ترساندنشان استفاده کنید در واقع این اسکرین سیور صفحه آبی مرگ را به صورت جعلی یا جنبه فقط نمایشی ظاهر میکند.

دانلود

0
کــارمـا :
59
برای پرسیدن سوالات خودتون فقط کافیه در سایت ثبت نام کنید و وارد حساب کاربری خودتون بشید. و از نوارمنو بالا بر روی "بپرس" با آیکون علامت سوال کلیک کنید، تا من و سایر کاربران پاسخگو باشیم.
بفرست

مشاهده نظرات بیشتر...
hanie