معرفی بهترین برنامه های گرفتن عکس سلفی و آرایش صورت

داشتن یک گوشی بدون دوربین اصلا جذاب نیست مخصوصا اینکه گوشیتان فقط یک دوربین داشته باشد.
امروزه با وجود شبکه های اجتماعی مختلف و پیامرسان ها انتشار تصاویر شخصی افراد به صورت سلفی را میتوان مشاهده کرد ، این در صورتی است که تمامی تصاویر سلفی باید با دوربین جلو گوشی گرفته شود ، برای اینکه بخواهید از دوربین عقب گوشی عکس سلفی بگیرید باید گشوی را کاملا بچرخانید و از خودتان عکس بگیرید که در این حالت به دلیل اینکه تصویر را مشاهده نمیکنید عکس جالب و خوبی را نخواهید داشت.
خوشبختانه اکثر گوشی های جدید از دوربین های عقب و جلو پشتیبانی مکینند بنابر این دغدغه بیشتر کاربران بر روی برنامه هایی است که میتوانید با آنها تصاویر سلفی زیبایی را بگیرید از این رو ما در این مقاله میخواهیم تا بهترین برنامه های گرفتن عکس سلفی را به شما معرفی کنیم.


SelfieCity

SelfieCity

این برنامه حدود 10 میلیون نصب موفق داشته و یک برنامه فوق العاده در زمینه گرفتن عکس به صورت سلفی است. SelfieCity فیلترهای مختلفی با کیفیت بالا را به شما ارائه میدهد که میتوانید توسط برخی از امکانات این برنامه تصاویر پرتره ، واقعی ، سرد و... را بگیرید.
همچنین میتوانید تسوط این بنرماه یک کلاژ 16 تصویری ایجاد کنید.

دانلود از گوگل پلی


Line Camera

Line Camera

یک تایمر زمانی ، آینه ، فلاش و خطوط جدولی به شما اجازه میدهد تا یک تصویر سلفی کامل بگیرید. گزینه های Live-Makeup ، کلاژ ها ، فیلترها و ایجاد تصاویر حرفه ای از نقاط مثبت این برناه به شمار میرود.

دانلود از گوگل پلی


YouCam PerfectSelfie Cam

YouCam PerfectSelfie Cam

YouCam PerfectSelfie Cam یکی از برنامه های جالب برای گرفتن تصاویر سلفی است. در این برنامه گزینه هایی برای عکس برداری و فیلم برداری دارد به صورتی که به شما اجازه میدهد تصاویری را قبل یا بعد از گرفتن عکس بررسی کنید و بهترین را انتخاب کنید.
این برنامه به طور خودکار چهره را تشخص میدهد و مشکلات چین و چروک صورت را برطرف میکند به طور کلی گزینه های بسیار خوبی برای آرایش کردن چهره دارد.

دانلود از گوگل پلی


B612

B612

یکی دیگر از برنامه های گرفتن عکس های سلفی B612 است. شما میتوانید ویدیوهای 3 الی 6 ثانیه ای کوتاه را توسط این برنامه فیلم برداری کنید ، فیلترهای بسیار زیادی در این برنامه وجود دارد که میتاونید بر روی عکس گرفته شده یا در حال انداختن اعمال کنید.

دانلود از گوگل پلی


RetroSelfieSelfies Edito

RetroSelfieSelfies Edito

RetroSelfieSelfies Edito یک برنامه آسان ، سرگرم کننده و جذاب است که شما میتوانید پس از گرفتن سلفی آن را برش داده ، جلوه و فیلترهای مختلف را اعمال کنید و... . در نهایت تصویر خود را در شبکه های اجتماعی و سایر نرم افزارها به اشتراک بگذارید.

دانلود از گوگل پلی


Sweet Selfie

Sweet Selfie

Sweet Selfie یک برنامه جالب برای گرفتن تصایور سلفی است که میتوانید بر روی آن شکلک های خنده دار و برچسب های دلخواه را بر روی عکس اضافه کنید ، فیلترهای شگفت انگیر و جذاب ، به همراه قابلیت های دیگر مانند تایمر و fashion halo از قالبتی های دیگر این برنامه است.

دانلود از گوگل پلی


Aviary

Aviary

یکی دیگر از برنامه های قدرتمند گرفتن عکس،  Aviary است. این برنامه شگفت انگیز جلوه های خیره کننده ، فریم ها ، برچسب ها و فیلترهای مختلف را به تصویر شما اضافه میکند ، در این برنامه میتوانید رنگ و شدت نور را افزایش یا کاهش دهید ، همچینین قابلیت های دیگری مانند برش ، تغییر جهت و... در این برنامه مشاهده میشود.

دانلود از گوگل پلی 


Bestie Best Beauty Camera

Bestie Best Beauty Camera

این برنامه دارای یک قابلیت فوق العاده پیشرفته به نام Camera 360 است که میتوانید توسط ان عکس های پرتره حرفه ای و تصاویر طبیعی زیبا را بگیرد.
این برنامه گزینه های سریعی برای ترمیم و خودکار تصاویر در اختیار دارد مانند سفید کردن و صاف کردن پوست و تشخص خودکار صورت.

دانلود از گوگل پلی


Candy Camera SelfieSelfies

Candy Camera SelfieSelfies

این برنامه در حال افزایش دانلود از طرف کاربران است ، یکی از ویژگی های برجسته این برنامه این است که شما میتوانید قبل از گرفتن عکس نتیجه را بر روی فیلتر ها ببینید. در این برنامه میتوانید بیش از 100 فیلتر را انتخاب کنید.

دانلود از گوگل پلی


Perfect365

Perfect365

این برنامه مدت زیادی است که به کاربران خود ارائه خدمت میکند و در زمینه گرفتن عکس های پرتره سابقهای درخشان دارد. این برنامه دارای بیش از 20 ابزار زیبایی و آرایشی است که به شما اجازه میدهد طیف وسیعی از رنگ ها را انتخاب کنید ، رژ لب ، سایه چشم ، تغیر رنگ چشم ، صاف شدن پوست صورت و... از دیگر امکانات این برنامه است.

دانلود از گوگل پلی


Camera Zoom FX Premium

Camera Zoom FX Premium

این برنامه بیش از 5 میلیون دانلود را در اختیار دارد و یک برنامه کاربردی گرفتن عکس های سلفی است. این برنامه تمام قابلیت ها و امکاناتی که از یک برنامه انتظار دارید را در خود دارد به عنوان مثال در این برنامه میتوانید افکتهای واقعی بر روی عکس ها بگذارید و زوم دیجیتالی تا 6 باربر بیشتر را اعمال کنید همچنین میتوانید 20 عکس را در یک ثانیه بگیرید که هیمن قابلیت برنامه را به سریعترین برنامه عکس برداری اندروید تبدیل کرده است.

دانلود از گوگل پلی


FotoRus

FotoRus

FotoRus برنامه ای است که ویژگی های مفیدی را برای گرفتن عکس ارائه میکند ، این برنامه قابلیت های خوبی برای انتشار تصاویر در شبکه های اجتماعی دارد.
شما میتوانید متون مورد نظر خود را بر روی عکس های گرفته شده اضافه کنید ، فونت آنها را تغییر بدهید ، فیلترها و افکت های مختلف را اعمال کنید ، از الگوهای قالب بندی شده مختلف استفاده کنید و...

دانلود از گوگل پلی


Facetune

Facetune

Facetune ابزار مفیدی است که ویژگی های مختلفب به کاربران ارائه میکند ، تاریک بودن تصویر و وجود لکه ها و نقاط اضافی بر روی تصویر از این پس برای شما مشکل ساز نخواهد بود.
هر عکسی که با این برنامه گرفته میشود در نگاه اول به دلیل کیفیت بالا همه را مجذوب خود خواهد کرد.

دانلود از گوگل پلی


Silent Selfie Camera

Silent Selfie Camera

در برخی از موارد ممکن است بخواهید عکسی را با شاتر خاموش بگیرید اما چنین تنظیماتی برای خاموش کردن این صدا در دوربین را مشاهده نخواهید کرد در این شرایط ابزارهای مختلفی ارائه شده است که این برنامه یکی از آنهاست.
این برنامه به عنوان یک دوربین بی صدا فعالیت میکند اما تمامی قابلیت های آن در همین خلاصه نمیشود زیرا گزینه های متنوع دیگری مانند استفاده از حداکثر کیفت دوربین ، گرفتن تصاویر فول اچ دی و... را در اختیار دارد.

 این نسخه فعلا در گوگل پلی موجود نیست   


Bright Camera

Bright Camera

این برنامه بیشتر قدرت خود را در ویرایش عکس های گرفته شده نمایان میکند به طوری که توسط این برنامه میتوانید تصایور گالری یا دوربین خود را ویرایش و افکت های مختلفی را بر روی آنها تنظیم کنید ، علاوه بر اینها تنظیم فیلترهای زیبا بر روی تصاویر، اعمال نور های زیبا و به اشتراک گذاری تصویر در شبکه های اجتماعی از دیگر قابلیت های این برنامه خوب است.

دانلود از گوگل پلی

0
کــارمـا :
4278
خواهم توانست برای خدمت به بشریت...
بفرست

مشاهده نظرات بیشتر...
reza