ارزانترین فالوور،لایک و بازدید اینستاگرام و تلگرام در کل کشور را خریداری کنید (حرفه‌ای‌ترین پلتفرم خدمات شبکه‌اجتماعی کشور) کلیک کنید

حل مشکل باز نشدن استوری در اینستاگرام

4 سال پیش

یکی از مشکلاتی که اکثر کاربران اینستاگرام با آن روبرو هستند لود نشدن (باز نشدن) استوری های اینستاگرام است. به طوری که اغلب یک صفحه مشکلی با علامت لودینگ را مشاهده میکنند یا اینکه پیغام This story is no longer available به کاربر نمایش داده میشود.

باز نشدن استوری اینستاگرام

در واقع این صفحه مشکلی رنگ به معنی لودینگ یا در حال بارگزاری است ولی در واقعیت استوری نمایش داده نیمشود.
در ادامه این پست به راه حل های حل این مشکل اشاره خواهم کرد.

در صورتی که مشکل شما با انجام مراحل گفته شده در زیر حل نشد سایر مقالات مرتبط به مشکلات اینستاگرام که در سایت omigo.ir موجود است را مطالعه و انجام دهید.


1. بررسی اتصال صحیح به اینترنت

یکی از مشکلاتی که به وفور دلیل عدم مشاهده صحیح استوری در اینستاگرام است استفاده از اینترنت نامناسب میباشد ، پس باید اولا از یک اینترنت قوی با سرعت بالا استفاده کنید سپس اطمینان حاصل کنید که دسترسی شما به سایت ها برقرار است.
در صورتی که اتصال شما به اینترنت صحیح است ولی اینستاگرام لود نمیشود یا نمیتوانید پستی را ارسال کنید سعی کنید که از یک برنامه تغییر آی پی استفاده کنید و بررسی کنید که مشکل حل میشود یا خیر. در غیر اینصورت به سراغ راه حل های بعدی بروید.


2. بررسی قطعی و اختلال در اینستاگرام

بررسی قطعی و اختلال در اینستاگرام

در برخی از موارد قطع شدن یا اختلالات سرورهای اینستاگرام رخ میدهد که البته بسیار کم است ولی برای اطمینان از اختلال داشتن اینستاگرام میتوانید از سایت downdetector استفاده کنید فقط کافی است وارد صفحه downdetector.com/status/instagram شوید.
در صورتی که عبارت No problems at Instagram را مشاهده کردید به معنی این است که سرورهای اینستاگرام اختلالی ندارد ولی گاهی اوقات این اختلالات در منطقه جغرافیایی شما رخ میدهد که برای بررسی این مورد هم بر روی دکمه Live Outage Map کلیک کنید.


3. تاریخ و ساعت را تنظیم کنید

از نکاتی که باید توجه داشت صحیح بودن تاریخ و ساعت گوشی است.
برای اطمینان از این کار مراحل زیر را انجام دهید :
1. وارد Settings (تنظیمات گوشی) خود شوید و بر روی System ضربه بزنید.


2. وارد Date & time شوید.

3. گزینه Automatic date & time ضربه بزنید تا فعال شود.

اگر این گزینه فعال است آنرا خاموش و مجدد روشن کنید.
توجه کنید اگر به دلایلی تاریخ به طور خودکار هم درست نشد آنرا به طور دستی تنظیم کنید.


4. ریستارت گوشی

هرچه قدر که بخواهیم از قدرت ریستارت گوشی برای حل مشکلات صحبت کنیم قادر به این کار نیستیم. پس پیشنهاد من این است که برای یکبار هم که شده گوشی خود را ریستارت (خاموش و روشن) کنید.


5. بروزرسانی اینستاگرام

یکی دیگر از اقدامات مهم در حل مشکلات مربوط به اینستاگرام ، بروزرسانی برنامه است ، بروزرسانی ها همیشه راه کار بسیار خوبی برای حل مشکلات بوده اند پس سعی کنید که اینستاگرام را از طریق گوگل پلی بروزرسانی کنید برای همین وارد Play Store شده و از منو بالا سمت چپ ضربه بزنید ، سپس My apps & games را انتخاب کنید.

در تب Updates به دنبال برنامه اینستاگرام بگردید و بر روی دکمه Update کنار آن ضربه بزنید تا مراحل بروزرسانی انجام شود.
پس از بروزرسانی بررسی کنید که میتوانید استوری را مشاهده کنید یا خیر.


6. حذف Cache

یکی ساده ترین روش ها برای حل مشکلات گفته شده پاک کردن حافظه کش برنامه اینستاگرام است. برای همین به تنظیمات گوشی رفته و بر روی Apps ضربه بزنید ، در بخش Downloaded برنامه Instagram را پیدا کرده و بر روی آن مجدد ضربه بزنید.
از مشخصات برنامه بر روی Clear cache ضربه زده تا حافظه کش اینستاگرام حذف شود (در برخی از گوشی ها باید وارد قسمت Storage شوید).

اگر حافظه پنهان یا همان کش را در مرحله قبلی پاک کردید و کماکان مشکل پابرجا بود باید داده های برنامه اینستاگرام را پاک کنید. برای همین به تنظیمات رفته و وارد Apps شوید سپس وارد Downloaded شده و برنامه اینستاگرام را پیدا کنید.
در صفحه مشخصات بر روی Clear Data ضربه بزنید (در برخی از گوشی ها باید وارد قسمت Storage شوید).

برای حذف حافظه کش در گوشی های آیفون مراحل زیر را انجام دهید :
1. به Settings > General > iPhone Storage بروید.
2. اینستاگرام را پیدا کرده و بر روی آن ضربه بزنید.
3. بر روی Offload App ضربه بزنید تا حافظه کش اینستاگرام پاک شود.


7. برنامه را حذف و مجدد نصب کنید

در نهایت برای یکبار هم که شده اینستاگرام خود را حذف کرده و مجدد نصب کنید.

0
کــارمـا :
32
گروه فناوری فرا اندیشان نصف جهان... عاملیت فروش نرم افزارهای حسابداری در اصفهان
بفرست

مشاهده نظرات بیشتر...
fara_andishan