ارزانترین فالوور،لایک و بازدید اینستاگرام و تلگرام در کل کشور را خریداری کنید (حرفه‌ای‌ترین پلتفرم خدمات شبکه‌اجتماعی کشور) کلیک کنید

پیغام Action Blocked چیست؟ دلایل و رفع محدودیت بلاک و ریپورت اینستاگرام

4 سال پیش

یکی از مشکلاتی که برای کاربران اینستاگرام رخ میدهد این است که در هنگام کار با اینستاگرام با پیغام خطای Action Blocked ، Comment Blocked و... روبرو میشوند ، به طور مثال در مورد پیغام Action Blocked توضیحی شامل متن This action was blocked. Please try again later. We restrict certain actions to protect our community. Tell us if you think we made a mistake نشوته شده است.

این پیغام به معنی این است اقدامات شما توسط اینستاگرام به طور موقت مسدود شده است و شما باید زمانی دیگر مجدد تلاش کنید ، در واقع به گفته اینستاگرام این کار برای محافظت و جلویگری از کارهای خرابکارانه و اسپم در اینستاگرام انجام میشود.

چرا در اینستارگام بلاک شده ام و پیغام Action Block را دریافت میکنم؟

یکی از دلایلی که باعث این کار میشود این است که به تعداد زیادی افراد دیگر را فالو ، لایک کنید یا کامنت ارسال کنید ، در صورتی که درخواست ها به اینستاگرام مانند فالو ، لایک یا کامنت در زمان های محدود بسیار زیاد باشد اینستاگرام کاربر را اسپم شناخته و آن را بلاک میکند.
همچنین رفتارهای دیگر مانند درج اطلاعات و محتوای بی فایده و خلاف قوانین اینستاگرام ، ایجاد مزاحمت برای کاربران و حتی ایجاد حساب های جعلی و فیک باعث این کار میشود.
پس سعی کنید که رفتارهایی انجام ندهید که اینستاگرام فکر کند شما یک اسپم یا ربات هستید.
اینستاگرام به عنوان مجازات برای کاربر در مدت زمانی مشخص کاربر را از فالو ، لایک و حتی کامنت گذاشتن محدود میکند.
یکی دیگر از نکاتی که مهم است این است که ممکن است شما توسط سایر کاربران ریپورت شده باشید یا اینکه به شما نقد داشته باشند در اینصورت اینستاگرام متوجه شده و شما را محدود یا بلاک میکند.

چگونه از بلاک اینستاگرام خارج شوم و به حالت عادی بازگردم؟

1. همانطور که در بالا گفته شد هرگز اقداماتی که توجه اینستاگرام را جلب میکند را انجام ندهید ، مانند اینکه در یک زمان چندین درخواست فالو ، لایک یا کامنت داشته باشید یا اینکه به طور زیاد به دایرکت دیگران مراجعه کنید.
2. از 1 ساعت تا یک هفته صبر کنید تا ممنوعیت فعالیت شما توسط ایبنستاگرام لغو شود. اینستاگرام در گذشته زمان های محدودیت را طولانی قرار میداد اما بعدا زمان محدودیت را کمتر کرد.
3. اگر فکر میکنید که شما بدون دلیل بلاک شده اید باید با اینستاگرام تماس گرفته و دلایل خود را برای رفع محدودیت ارائه دهید.
4. اگر از کارهای قبلی خود پشیمان هستید و میخواهید که روند آزاد سازی شما سریعتر انجام شود بر روی Report problem ضربه بزنید.
5. اگر دکمه Tell us رامشاهده کردید بر روی آن ضربه زده تا از شما ایمیل خواتسه شود ، سپس از شما مجدد درخواست میشود که عکس خود را برای اطمینان به اینستاگرام ارسال کنید که بررسی شود یک کاربر واقعی هستید یا خیر ، معمولا در صورتیکه مورد تایید اینستاگرام قرار بگیرید بعد از چند روز حساب کاربری شما بدون محدودیت خواهد شد.

6. درخواست خود برای آزاد سازی را میتوانید از طریق تنظیمات اینستاگرام ارسال کنید ، بر روی دکمه option یا Settings در Profile خود ضربه بزنید ، به پایین اسکرول کرده و بر روی Report or Problem ضربه بزنید. در اینجا شما باید لیستی را مشاهده کنید ، بر روی Something isn't Working ضربه بزنید. 

فرم مورد نظر را پر کرده و حتما دلایل قانع کننده برای اینکه یک انسان واقعی هستید را وارد کرده و در نهایت بر روی Send ضربه بزنید.


به نکات زیر توجه کنید :

 استفاده از وی پی ان

یکی از دلایلی که باعث بلاک شدن از طرف اینستاگرام میشود استفاده از وی پی ان (VPN) است.

زمانی که شما با وی پی ان به اینستاگرام وارد میشود در واقع شما از آی پی یک کشور دیگر به غیر از ایران متصل هستید ، این تغییر آی پی ها باعث میشود که اینستاگرام شما را اسپم فرض کند یا اینکه احتمال هک شدن پیج را بدهد ، بنابر این اینستاگرام به احتمال زیاد شما را بلاک خواهد کرد و در برخی از موارد دایرکت به صحیحی نمایش داده نمیشود یا فقط با وی پی ان میتوان پیام های دایرکت را دید.

پیشنهاد میکنم که در زمان های استفاده از اینستاگرام وی پی ان خود را قطع کنید.

شما دارای پست کافی نیستید

اگر شما اخیرا یک حساب کاربری جدید ایجاد کرده اید و نمیتوانید یک پست یا نظر ارسال کنید به این دلیل است که شما هنوز پستی را ارسال نکرده اید زیرا اینستاگرام حساب کاربری شما را فیک و نامعتبر میداند ، بنابر این داشتن حداقل 10 پست راه کار خوبی است.
البته توجه کنید که 10 پست را همزمان و پشت سر هم ارسال نکنید و هر کدام را در زمان های مختلفی ارسال کنید.

اطلاعات حساب کاربری خود مانند بیو را کامل کنید

آیا هنوز اطلاعات حساب کاربری خود را تکمیل نکرده اید؟ آیا حساب کاربری شما هنوز تصویر ندارد؟ اینستاگرام به اطلاعات درج شده در حساب کاربری مانند نام ، تصویر پروفایل و اطلاعات بیو حساس است پس برای اینکه اینستاگرام شما را یک حساب جعلی فرض نکند آنها را تکمیل کنید.

در یک زمان چندین پست ارسال نکنید

در یک زمان چندین پست ارسال نکنید

یکی از دلایل بلاک شدن توسط اینستاگرام این است که در یک زمان واحد چندین پست را ارسال میکنید ، این کار برای اینستاگرام بی معنی بوده و عمل شما را اسپم میداند.

در یک زمان پست های زیادی را لایک نکنید

اینستاگرام کارهای کاربران را زیر نظر دارد به طوری که اگر در یک زمان محدود حجم زیادی پست لایک شوند اینستاگرام کاربر را اسپم فرض میکند طبق قوانین اینستاگرام هر کاربر در یک ساعت حداکثر میتواند حدود 350 عکس و ویدئو را لایک کند.

در یک زمان افراد زیادی را فالو نکنید

در یک زمان افراد زیادی را فالو نکنید

همانطور که در لایک کردن باید حواستان باشد در فالو کردن دیگران هم نباید تعداد زیادی را در یک زمان محدود فالو کنید ، پیشنهاد ما این است که در یک ساعت بیشتر از 20 نفر را فالو نکنید ، همچنین توجه داشته باشید که شما حداکثر میزان فالویی که میتوانید در کل داشته باشید 7500 نفر است. بنابر این در فالو کردن دیگران عجله نداشته باشید.

عدم استفاده از محتویات تکراری

اگر از پست های تکراری ، شکلک ها و کامنت ها با محتویات تکراری استفاده میکنید اینستاگرام بلافاصله متوجه کارهای مشکوک و اسپم شما میشود و در اینصورت است که حساب کاربری شما را مسدود میکند.

پشت سر هم به سایر افراد اشاره نکنید

پشت سر هم به سایر افراد اشاره نکنید

همانطور که میدانید شما میتوانید در کامنت ها ، استوری ها و پستهایتان دیگران را تگ کنید ، اگر شما یک فرد یا چندین فرد را به طور تکراری و پشت سر هم تگ کنید (مخصوصا اینکه آن فرد جزء فالورهایتان نباشد) اینستاگرام متوجه این کار شده و شما را بلاک یا مسدود میکند.

از بات های اینستاگرام به درستی استفاده کنید

احتمالا از بات های مختلف اینستاگرام آگاه هستید. از جمله کارهای این بات ها این است که پست های خاصی را دنبال میکنند ، فالوئرها را افزایش میدهند و... . یکی از این بات ها Instamber برای افزایش فالوئر است. همانطور که این بات ها در افزایش فالوئرها مناسب هستند اما عدم استفاده صحیح از آنها باعث بلاک شدن کاربر میشود.
برای اینکه مطمئن شوید که اینستاگرام شما را برای استفاده از ربات ها مسدود نمیکند باید به دو نکته توجه داشت: اول اینکه زمانی که شما یک ربات را اجرا میکنید فعالیت های خود را محدود کنید (برای مثال 15 یا 20 نفر در یک زمان محدود را فالو کنید) نکته دوم اینکه یک ربات را انتخاب کنید که مانند یک شخص واقعی رفتار میکند تا اینستاگرام متوجه فعالیت های اسپم نشود.

به قوانین اینستاگرام توجه کنید

نادیده گفتن قوانین اینستاگرام از دلایل اصلی مسدود شدن کاربران است ، دستورالعمال ها و قوانین اینستاگرم را به درستی خوانده و رعایت کنید. برای مشاهده قوانین اینستاگرام اینجا کلیک کنید.


بدون دلیل توسط اینستاگرام بلاک شده ام!!!

همانطور که گفتیم اگر بدون هیچ دلیلی توسط اینستاگرام مسدود شده اید باید به اینستارگام گزارش دهید ، اما باید به این نکته توجه کنید که عمل بلاک شدن کاربران به طور خودکار و هوشمند انجام میشود به طوری که ربات های اینستاگرام رفتارهای کاربران را زیر نظر میگیرند و در صورتی که به مورد مشکوک مانند اسپم برخورد کنند کاربر را محدود یا بلاک میکنند.
اما بهترین اقدام اولیه در مورد بلاک شدن این است که به مدت 1 تا یک هفته صبر کنید تا از محدودیت اینستاگرام خارج شوید.

0
کــارمـا :
32
گروه فناوری فرا اندیشان نصف جهان... عاملیت فروش نرم افزارهای حسابداری در اصفهان
بفرست

مشاهده نظرات بیشتر...
fara_andishan