ارزانترین فالوور،لایک و بازدید اینستاگرام و تلگرام در کل کشور را خریداری کنید (حرفه‌ای‌ترین پلتفرم خدمات شبکه‌اجتماعی کشور) کلیک کنید

6 بازی که به شما کمک میکند زبان CSS را به راحتی یاد بگیرید

4 سال پیش

اگر شما جزء افرادی هستید که قصد فرا گرفتن زبان CSS را دارید بی شک بدنبال منایع آموزشی مانند مقالات ، کتاب ، ویدئو و... میگردید که میتوانند در روند یادیگری شما خسته کننده باشند. ما یک منبع آموزشی جدید و جذاب برای شما داریم که میتوانید در کنار بازی کردن Css را هم یاد بگیرید.
در ادامه قصد دارم تا چندین بازی که به شما آموزش css میدهد را معرفی کنم.


1. CSS Diner

CSS Diner

شما در این سایت میتوانید به راحتی کدها را وارد کنید و در عمل نتیجه را در بازی ببینید. در CSS Diner شما میتوانید نحوه استفاده از کدها را یاد بگیرید به صورتی که باید غذا درست کنید.


2. Flexbox Zombies

Flexbox Zombies

زامبی یک بازی دیگر برای فراگیری Css است که دارای جلوه های گرافیک و بصری خوبی است. شما مرحله به مرحله میتوانید بازی را انجام داده و به همان اندازه آموزش های css را فرا بگیرید.


3. Grid Garden

Grid Garden

Grid Garden بازی کشاورزی در یک باغ است که شما میتوانید در آن شروع به یادگیری زبان css کرده و هم بازی کنید. در واقع در یک باغ باید هویج ها را آبیاری کنید و علف های هرز را بکنید.
این بازی باید در آخرین نسخه های مرورگهای فایرفاکس ، کروم یا safari اجرا شود.


4. Flexbox Defense

Flexbox Defense

در بازی Flexbox Defense باید بر اساس موقعیت های مکانی و تراز مانند justify و align بازی را ادامه دهید.
کدها را نوشته و بر وی Start Wave کلیک کنید.


5. Flexbox Froggy

Flexbox Froggy

بازی Flexbox Froggy دارای 24 مرحله مختلف است که باید کدهای flex را نوشته و آن را اجرا کنید تا روند بازی را جلو ببرید.
شخصیت اصلی این بازی قورباغه ها هستند.


6. CodePip Games

CodePip Games

اگر بازی های Grid Garden و Flexbox Froggy را مشاهده کرده باشید با ورود به سایت codepip.com متوجه وجود این بازی ها در این سایت خواهید شد در واقع این سایت مجموعه ای بازی های مختلف آموزش ccs را در خود دارد ، درواقع ما دو بازی رایگان این سایت را به شما معرفی کردیم اما برای اینکه بازی های جدید و بیشتری را مشاهده کنید باید خودتان شخصا به این سایت رفته و تمامی بازیها برای آموزش css را بررسی کنید.

0
کــارمـا :
42
و خدایی که در همین نزدیکیست...
بفرست

مشاهده نظرات بیشتر...
seyed68