معرفی برترین برنامه های مدیریت دانلود (دانلود منیجر) در سال 2019

4 سال پیش

قطعا همه ما در مواقع استفاده از اینترنت فایل یا فایلهایی را برای دانلود داریم ، این فایل ها میتوانند بیش از یک عدد یا حجم های بالایی داشته باشند ، به طور خودکار هر مرورگر قسمتی برای مدیریت فایل های دانلودی خود دارد ولی اگر بخواهیم به طور تخصصی به مسئله دانلود نگاه کنیم متوجه میشویم که مرورگها چندان قدرت زیادی برای دانلود و مدیریت آنها ندارند.
به طور مثال استفاه از دانلود منیجر مرورگرها سرعت کمتر ، عدم توانایی صحیح دانلود تعداد زیاد فایل به طور همزمان ، قطع و وصل شدن دانلود فایل ها و در نتیجه خراب دانلود شدن آنها و همچنین وابستگی دانلود به مرورگرها از معایب آن است.
بنابر این اگر شما بخواهید فایلهای دانلودی خود را سریع دانلود کنید و هر زمانی که بخواهید دانلود را متوقف و در زمانی دیگر ادامه دهید بهترین گزینه استفاده از برنامه های مدیریت دانلود است.
در اینجا ما چندین برنامه مدیریت دانلود برای ویندوز 10 که در سال 2019 به عنوان بهترین برنامه ها انتخاب شده اند را معرفی خواهیم کرد ، همچنین توجه کنید که این برنامه های معرفی شده  برای ویندوز و مک در دسترس هستند.


1. Free Download Manager

Free Download Manager

Free Download Manager برنامه خوب برای مدیریت فایل های دانلودی است که بر روی ویندوز و مَک در دسترس هستند ، این برنامه به طور مستقل بر روی سیستم عامل نصب میشود و همچنین میتوانید از افزونه های آن برای مرورگر فایرفاکس و کروم نیز استفاده کنید.
برنامه رابط کاربری ساده ای دارد به طوری که با کشیدن و انداختن لینک در برنامه میتوانید به طور سریع دانلود را آغاز کنید ، همچنین ویجت های مخصوص ویندوز را در اختیار دارید که با آنها میتوانید با کشدین و رها کردن لینکها دانلود را آغاز کنید.
Free Download Manager کاملا رایگان است که کاربران زیادی از آن استفاده میکنند.


2. Download Accelerator Plus

برنامه Download Accelerator Plus

Download Accelerator Plus یک برنامه قدیمی است که از زمان اینترنت های dial-up تا هم اکنون در اختیار کاربران است.
DAP که همان مخفف Download Accelerator Plus است قابلیت بررسی لینک های دانلود را دارد به طوری که با قرار گرفتن موس بر روی لینک مشخصات مختلفی از فایل را قبل از دانلود به اطلاع شما میرساند.
DAP یک برنامه رایگان است که نسخه های کرک شده آن نیز در سایت های دانلود ایرانی در دسترس هستند. این برنامه همچنین قابلیت حذف تاریخچه دانلودی شما را دارد ،از قابلیت های دیگر محبوب این برنامه شتاب دهنده سرعت دانلود است که میتواند تا چندین برابر سرعت دانلود شما را افزایش دهد.


3. Internet Download Manager

Internet Download Manager

Internet Download Manager تنها 7 مگابایت است که میتواند جایگزین مناسب و سبکی بجای DAP باشد. این برنامه از محبوبترین برنامه های مدیریت دانلود در ایران است که کاربران زیادی از آن استفاده میکنند ، شما میتوانید به راحتی با کلیک کردن بر روی لینک، فایل را از طریق برنامه دانلود کنید ، همچنین میتوانید لینک را گرفته و درون برنامه بیندازید و یا اینکه برای دانلود مجموعه ای فایل ها تمامی لینک های دانلود را در حالت انتخاب قرار داده و شروع به دانلود کنید ، این برنامه یک قابلیت پیشرفته برای افزایش سرعت دانلود دارد که میتواند تا چندین برابر سرعت دانلود شما را افزایش دهد به طوری که زمانهایی هم که سرعت اینترنت شما کاهش میابد کماکان شما سرعت دانلود بالایی را تجربه خواهید کرد.


4. Download Manager S3

Download Manager S3

Download Manager S3 از لحاظ افزونه های موجود در فایرفاکس و کروم قوی است و به درد کسانی میخورد که قصد مدیریت دانلودهای خود را از طریق افزونه دارند.
توسط این افزونه میتوانید کنترل کاملی بر سابقه دانلود های خود داشته باشید و همچنین طیف وسیعی از پسوندها از جمله torrents را بدون هیچ مشکلی دانلود و انتقال دهید.


5. JDownloader

JDownloader

یکی دیگر از برنامه های مدیریت دانلود رایگان و اوپن سورس JDownloader است که برای سیتم عامل های لینوکس و مَک نیز در دسترس است.
داشبورد کوچک و ساده این برنامه میتواند در رود سرعت فایل ها به شما کمک زیادی کند.
کاربران ویندوز باید برای استفاده از این برنامه یک فایل Zip را دانلود و استخراج (extract )کنند.


6. DownThemAll

DownThemAll

DownThemAll یک برنامه مدیریت دانلود است که صفحه ای مینیمال (کوچک) دارد که به خوبی با فایرفاکس ادغام شده است و در برخی از موارد قابلیتهای جذاب و گرافیکی زیبایی را ارائه میکند. از قابلیت های این برنامه میتوان به دانلود مجموعه ای لینک ها تنها با یک کلیک ، فیلتر کردن فایلها و تغییر نام آنها اشاره کنیم.


7. GetRight

GetRight

GetRight یک برنامه سفارشی برای سیستم عامل ویندوز است که بسیار سبک و برای کار بسیار آسان است. در صورتیکه با بروز مشکلات ناگهانی برخی از فایل های شما در هنگام دانلود متوقف شوند در زمان دیگری میتوانید به راحتی ادامه دانلودها را از سر بگیرید.
این نرم افزار لینک های HTTPS، FTP و BitTorrent را پشتیبانی می کند این برنامه با مرورگرهای فایرفاکس ، اینترنت اکسپلورر به خوبی سازگاری دارد اما متاسفانه با کروم خیر.

0
کــارمـا :
37
##~~~~~~TEK AŞK BEŞIKAŞ. ###
بفرست

مشاهده نظرات بیشتر...
omid_6x