آموزشگاه زبان ترکی استانبولی

1 سال پیش - خواندن 3 دقیقه

آموزشگاه زبان ترکی استانبولی در کرج یکی از نایاب ترین آموزشگاه هایی است که به دنبال آن هستید. اما ما برای شما بهترین ها را در آموزش زبان ترکی فراهم آورده ایم. اگر مایل به یادگیری زبان ترکی استانبولی هستید کافی است با ما همراه باشید.


لازم به ذکر است که زبان ملل برای تمامی زبان آموزان خود پس از آموزش زبان ، آزمون های آزمایشی از قبیل IELTS، KET، ESTERNI و آزمون مخصوص زبان ترکی یعنی آزمون TOMER برگزار میکند.


آموزش زبان ترکی استانبولی

در زبان ملل آموزش زبان ترکی با استفاده از کتاب های istanbul و hit it انجام میشود. زبان ملل بهترین آموزشگاه زبان ترکی استانبولی در کرج با برگزاری کلاس های گروهی و خصوصی برای آموزش زبان ترکی و برگزاری آزمون های آزمایشی، بهترین خدمات آموزشی را به علاقه مندان ارائه میدهد.


یک از پرکاربردترین منابع یا به عبارتی از معروف ترین منابع آموزش زبان ترکی کتاب (Istanbul) است.


کتاب های متد استانبول توسط انتشارات. دانشگاه Istanbul تالیف شده. و به چاپ رسیده است.


کتاب hit it برای آموزش زبان ترکی در بهترین آموزشگاه زبان ترکی استانبولی استفاده میشود. در این متد با تمرکز بر قواعد زبان ترکی ، شما را در کمترین زمان بر مکالمه مسلط میکند. به علاوه این کتاب مخصوص شرکت در آزمون بین المللی Tomer میباشد.


آزمون آزمایشی زبان ترکی

زبان ملل با تجربه بیش از سی سال در آموزش تمامی زبان های زنده دنیا، افتخار آن رادارد که پس از هر دوره ازمون آزمایشی را برای اطمینان از یادگیری کامل زبان آموزان انجام دهد. آزمون Tomer نیز در زبان ملل به صورت آزمایشی برگزار میشود.


آزمون Tomer یکی از آزمون های بین المللی زبان ترکی است. این آزمون در بسیاری از دانشگاه های کشور ترکیه برای تحصیل در ترکیه معتبر و الزامی است. این آزمون به صورت جهانی درست مثل سایر آزمون های جهانی زبان در سفارت کشور مربوطه انجام میشود. برای موفق شدن در این آزمون ، تسلط بر صحبت کردن ، نوشتن و خواندن زبان ترکی استانبولی الزامی است.


تسلط بر صحبت کردن زبان ترکی استانبولی

برخی افراد گمان میکنند برای مهاجرت به ترکیه و تحصیل در دانشگاه های ترکیه تنها تسلط بر صحبت کردن کافی است. اما در نظر داشته باشید که برای زندگی در یک کشور ، حتی اگر مایل به تحصیل نباشید، باید خواندن و نوشتن هم بلد باشید.


فرض کنید شما در ایران زندگی میکنید و فقط بلدید به زبان فارسی صحبت کنید. در این صورت برای انجام هرگونه کار بانکی ، کار کردن ،شرکت در اجتماعات و حتی یک خرید ساده نیز با مشکل مواجه خواهید شد.


یادگیری زبان ترکی استانبولی

یادگیری یک زبان در مجموع به چهار مولفه بستگی دارد:


صحبت کردن زبان

متوجه شدن صحبت کردن دیگران

توانایی خواندن

توانایی نوشتن

هریک از مهارت های ترکی ذکر شده به گونه ای برای زندگی در کشور مقصد لازم است. یادگیری زبان ترکی نیز از این قاعده مستثنی نیست و برای یادگیری آن هرچهار مهارت مذکور مورد نیاز است. به موارد زیر توجه کنید.


مهارت های ترکی

یکی از مهمترین مهارت های ترکی خواندن است. فرض کنید برای خرید به یکی از مغازه های سطح شهر در کشور ترکیه رفته اید. برای پیدا کردن محصول مورد نظرتان نیاز به مهارت خواندن ترکی هستید.


یا برای دانستن قیمت های یک فروشگاه نیاز به مهارت صحبت کردن و گاها خواندن دارید. برای کار کردن در هر شغلی نیاز به توانایی نوشتن به زبان ترکی دارید. و برای توانایی برقراری ارتباط با اطرافیانتان نیاز به فهمیدن صحبت های دیگران دارید.


پس برای زندگی در یک کشور دانستن تمامی مهارت ها لازم و ضروری است. در آموزشگاه زبان ملل ، بهترین آموزشگاه زبان ترکی استانبولی در کرج با استفاده از اساتید مجرب و ترک زبان ، بهره برداری از آخرین متدهای روز دنیا و بهترین کتابهای آموزش ترکی ، تمامی نیاز های شما را برای مهاجرت به کشور ترکیه به بهترین شکل براورده میکند.

0
کــارمـا :
32
بفرست

مشاهده نظرات بیشتر...
mandegar3030