آموزش استفاده از هشتگ به سبک حرفه ای ها

3 سال پیش - خواندن 8 دقیقه

هشتگ # در سال 2007 اولین بار توسط یک جامعه شناس ایجاد شد و اولین بار در توییتر مورد استفاده قرار گرفت. هشتگ ها قدرت دسته بندی محتوا ها در شبکه های اجتماعی خاصی را به مخاطب می دهد. من یک مقاله کامل در مورد استفاده حرفه ای از هشتگ در اینستاگرام را در ویرگول نوشته ام و لینکش را اینجا برای شما قرار می دهم و توصیه می کنم که بعد از مطالعه این صفحه در صورت تمایل یه سری به اون مقاله من بزنید تا اطلاعاتتان کامل شود.

آموزش حرفه ای هشتگ گذاری در اینستاگرام

سلام دوستان در این مقاله قصد دارم که بهترین و جدیدترین نکات استفاده از هشتگ را از زبان آقای جاش داکر (Josh Decker) که به صورت مصاحبه ای تهیه شده است را برای شما آورده ایم.


مصاحبه با سلطان هشتگ _ جاش داکر

یکی از خلاقانه ترین کاربردهای هشتگ هایی که دیده ام در مسابقات ورزش حرفه ای است. به عنوان مثال ، در بازی های Seattle Mariners ، جایی که محتوای طرفداران همانطور که با استفاده از هشتگ ها ارسال می کردند ، تقریباً در زمان واقعی در jumbotron ها به اشتراک گذاشته شد.

 آیا تا الان در ایوندهایی که شرکت کرده اید چنین چیزی را دیده اید؟ وقتی که برای اولین بار آن را دیدم ، این ایده برای من بسیار جذاب و خلاق اومد. این ایده آمد و طرفداران را تبدیل به یک ستاره کرد و به طرفداران اجازه دیده شدن داد.


شرکتی که پشت این فناوری است ، Tagboard مستقر در سیاتل است که توسط جوش داکر تاسیس شده است. Tagboard با بیش از 200 تیم بزرگ ورزشی شریک است و از فناوری آن در بزرگترین رویدادهای سراسر جهان استفاده می شود. Tagboard همچنین امکان اشتراک هوایی محتوای اجتماعی را برای پخش تلویزیونی فراهم می کند.

 من از جاش خواستم تا درباره سفر خود و دیدگاهش در مورد هشتگ ها بیشتر بگوید:

چگونه به ایده Tagboard رسیدید؟

ایده Tagboard به این دلیل ایجاد شد که جوامع در سراسر جهان از کانال های ارتباطی دیجیتال استفاده می کردند ، اما مکالمات آنها قابل پیگیری و جمع آوری نبود. ما می خواستیم این افراد را به هم وصل کنیم. ما می خواستیم که هشتگ عنصر اصلی در شبکه های اجتماعی شود. هشتگ راهی برای اتصال مردم شد. هنگامی که من ایده Tagboard را داشتم ، سال 2010 بود - شما باید از من می شنیدید که سعی کردم این ایده را برای مادرم توضیح دهم. او فکر می کرد من دیوانه ام. اما ما فکر کردیم ، هی ، ما فکر می کنیم این مورد هشتگ گسترش پیدا می کند و چیزهای بسیار عالی برای کار خواهیم داشت. و این همان ایده ای است که در یک بازی Mariners مشاهده می کنید. شما از آن هشتگ استفاده می کنید و به جمع محتوایی که تیم مارینرز می تواند برای قرار دادن در صفحه انتخاب کند اضافه می شوید. این راهی برای طرفداران است که می توانند به دلیل برقراری ارتباط با جامعه و دیگر افراد به عنوان پاداش دریافت کنند.


نقطه عطف این کسب و کار شما ، زمانی که متوجه شدید هشتگ ها به طور رسمی در شبکه های اجتماعی استفاده می شوند، چی بود و چه کاری انجام دادید؟

اولین بار بود که می دیدم از هشتگی در تبلیغات تلویزیونی استفاده می کنند. جالبه بدونید که من یک طرفدار آئودی (audi) هستم من ایده Tagboard را داشتم زیرا من عضوی از یک انجمن آئودی بودم و می خواستم نحوه ارتباط آنلاین را بهبود ببخشم. آئودی به عنوان یک برند کاملاً هوشمند دیجیتالی ، اولین تبلیغ تجاری را با هشتگ انجام داد. این تبلیغات Super Bowl در سال 2011 بود و من فکر کردم ، اوه! ما در حال جریان اصلی هستیم. این تقریباً در همان زمانی بود که ما شرکت را راه اندازی کردیم. شش ماه بود که روی آن کار می کردیم ، اما وقتی هشتگ Audi_super_bowl را دیدم ، فهمیدم که در مسیر درستی هستیم.


آیا Tagboard مخصوص برند ها و کسب و کارهای بزرگ است یا کسب و کارهای کوچکتر نیز می توانند از آن استفاده کنند؟  استفاده از چه مواردی است که ممکن است مخاطب ما از خواندن آنها تعجب کند؟

قرار نبود Tagboard زمانی که ما کار خود را شروع کردیم ، یک شرکت نرم افزاری به عنوان سرویس ( software-as-a-service  ) باشد. این یک ابزار کاربر محور بود. هدف ما این بود که به هرکسی در ارتباط آنلاین با جامعه هدف خود کمک می کرد تا دیده شود.

کار ما در سمت کاربر مورد توجه قرار نگرفت ، اما برند ها و بازاریاب ها ارزش آن را متوجه شدند. ما با افتخار یک گزینه جستجوی رایگان را در وب سایت خود کردیم که هر کسی می تواند از آن استفاده کند. بیش از 5 میلیون هشتگ در وب سایت ما وجود دارد.

نکته جالب این است که ما می توانیم با فینال های NBA یا جام جهانی کار کنیم ، اما معتقدیم که این نوع تبلیغات باید برای همه قابل دسترسی باشد. ما راه حل های بزرگی در سطح شرکت داریم ، اما ابزار جستجوی رایگان خود را نیز داریم ، بنابراین می توانیم به همه  افراد جامعه خدمات دهیم.


به نظر شما در سطح اجتماعی / فرهنگی بالاترین و بهترین استفاده از Tagboard و هشتگ چیست؟

این کسب و کار به آن دلیل مورد استفاده قرار می گیرد که از صفحه Tag استفاده می شود تا نه تنها اخبار فوری را به اشتراک بگذارد ، بلکه افرادی را که تحت تأثیر این خبر قرار دارند متصل کند. من دیده ام که برای زلزله ، آتش سوزی ، آتش سوزی ساختمان ، سقوط جرثقیل و تیراندازی مورد استفاده قرار می گیرد که بسیار رایج است. هر زمان که یک رویداد بزرگ اتفاق می افتد ، شبکه های خبری از تگ Tag برای سر و صدا کردن ماجرا استفاده می کنند ، زیرا تگ تنها راه کمک به آنها برای دسترسی به محتوای اخبار فوری ، زنده از صحنه ، در زمان واقعی و در هر شبکه اجتماعی است و به آنها امکان می دهد توانایی یافتن آن محتوا و استفاده از آن برای گفتن اخبار و به اشتراک گذاری به روزرسانی ها و هشدارها از دولت یا سایر منابع رسمی.


استفاده از هشتگ ها از سال 2011 تا کنون چه تغییری کرده است؟

هشتگ ها به عنوان راهی برای گفتگو در موضوعات آغاز شد ، و ما در برخی از موارد این مورد را از دست دادیم ، اما اکنون احساس می کنم که از این نگرش "چه کسی می تواند با جذاب ترین هشتگ بیاید" به بیشتر عناصر اساسی یک کمپین بازاریابی رفته ایم. . این تمیزتر و خفن تر است ، و به طور گسترده تر به عنوان یک تاکتیک برای حفظ ثبات و ارتباط استفاده می شود. شما سر و صدای زیادی در مورد هشتگ ها مشاهده نمی کنید و ما شروع به دیدن سیگنال می کنیم. ما شاهد هشتگ هایی هستیم که برای کمپین های همیشه سبزتر طولانی تر استفاده می شوند. هشتگ ها به انجمن بازگشته اند. این کار از آنجا شروع شد و بازاریابان از آن چشم پوشی کردند و بیش از حد از آن استفاده کردند و به یک چیز بازاریابی تبدیل شد و شاهد آن هستیم که به سمت جامعه سوق داده می شود ، حتی در نحوه استفاده بازاریاب ها از هشتگ ها.


آیا راهنمایی یا پیشنهادی برای خوانندگان ارائه شده است که سعی دارند به طور موثر از هشتگ ها در پشتیبانی از کارهای آنلاین خود استفاده کنند؟

به جامعه خود گوش فرا دهید. اگر می خواهید یک هشتگ جدید برای کمپین خود پیدا کنید؟ 

تنها کاری که باید انجام دهید این است که آنلاین شوید و ببینید جامعه شما در حال استفاده از چه مواردی است. نود درصد از زمان ، بهترین راه برای یافتن هشتگ خود گوش دادن به مخاطبان خود است. اگر لازم است که هشتگ خود را بیاورید ، آن را کوتاه و ساده بیان کنید.


هشدارها یا مواردی که باید مراقب آنها باشید چطور؟

من همیشه طرفدار سبک نوشتن شتری هستم(camel-case) (در زبان انگلیسی کاربرد دارد) - حرف اول کلمه جدید را با حروف بزرگ بنویسید - زیرا گاهی اوقات می توانید معنای مضاعفی را از دست بدهید که در غیر این صورت نشان داده نمی شوند. در استفاده از هشتگ زیاده روی نکنید. جامعه ها بر اساس اعتماد بنا شده اند و وقتی احساس کنند شما چیزی را از به آنها اجبار می کنید ، به شما اعتماد نخواهند کرد. سعی کنید برای کمک به جامعه از دل جامعه هشتگ های خود را به ساده ترین زبان بیرون بکشید.


نکات ارزشمند استفاده حرفه ای از هشتگ :

1. هشتگ ها ابزاری عالی برای تعامل با مشتریان هستند.

2. هنگام اشتراک گذاری آنها را با محتوای خود همراه کنید ، استفاده از هشتگ مرتبط.

3. برای تحقیق در حوزه کاری خود و ارتباط با چشم اندازهای جدید از هشتگ استفاده کنید.

4- به یاد داشته باشید که اگر هشتگ مرتبط با برند خود ایجاد کنید ، هرکسی می تواند از آن استفاده کند ، از جمله دشمنان شما.


منابع :

https://www.amazon.com/Instagram-Power-Second-Customers-Influence/dp/1260453308

https://www.amazon.com/Influencer-Building-Personal-Brand-Social/dp/0806538856

https://www.xn--mgbaaanvhpcdt8npbvj3aa47pnpia.com/

https://medium.com/plus-marketing/mastering-instagram-hashtags-172b00584b10

0
کــارمـا :
454
بفرست

مشاهده نظرات بیشتر...
beghammm