آپارتمان های محله حکمت

6 ماه پیش - خواندن 2 دقیقه

خرید آپارتمان در حکمت

یکی از محبوب ترین و قدیمی ترین محله های تهران برای سکونت، محله حکمت میباشد که در گذشته با محله دزاشیب بعنوان یک محله شناخته میشدند. این محله با اصالت و قدیمی که از محله های منطقه 1 تهران نیز محسوب میشود، از شمال به ارتفاعات دربند، از جنوب به  بزرگراه آیت الله صدر، محله قیطریه و قلهک، از شرق به محله های دزاشیب و فرمانیه و از غرب در همسایگی محله های باغ فردوس، تجریش و محمودیه قرار گرفته است.

مهمترین خیابان حکمت خیابان سلیمانی است که از محله های دزاشیب، حکمت و چیذر عبور میکند. همچنین قرار گیری ایستگاه اتوبوس های متعدد در نزدیکی این خیابان اصلی موجب سهولت در حمل و نقل عمومی ساکنین این منطقه شده است.

معمولا بازار خرید آپارتمان در حکمت تهران بدلیل امکانات بالای منطقه 1، نزدیکی به فضاهای سبز، موقعیت جغرافیایی مطلوب و همچنین مناسب تر بودن قیمت خانه های این محله نسبت به محله های همجوارش نظیر نیاوران همواره پر رونق بوده است.

خرید خانه در خیابان واعظی حکمت

یکی از اصلی ترین خیابان ها برای خرید آپارتمان در حکمت قیطریه، خیابان واعضی نام دارد که از محله های تجریش و دزاشیب عبور میکند. خیابان واعظی فاصله کمی با خیابان های سلیمانی، کریمی، موسیوند، صاحبی، اندرزگو و شریعتی دارد. خیابان واعظی با خیابان موسیوند موازی بوده و با اتصال خیابان های شریعتی و کریمی موجب سهولت در حمل و نقل شهری شده است.

در نزدیکی این خیابان باشگاه های ورزشی شهید سلیمانی، ستارگان، فیتنس کلاب، نامبر سون و رستوران های برن برگر، بیروت و نیکی لانژ قرار دارد که دسترسی به امکانات ورزشی و رفاهی را برای شما عزیزان امکان پذیر خواهد کرد.

منطقه حکمت را می‌توان به عنوان یکی از مناطق آرام جهت سکونت انتخاب کرد در نتیجه با خرید آپارتمان حکمت میتوانید تجربه سکونت در محله ای دنج و آرام را داشته باشید. همچنین خیابان واعظی، با دسترسی آسانی که به امکانات عمومی دارد به عنوان گزینه ای مناسب و قابل قبول برای خرید آپارتمان در این منطقه شناخته میشود. با خرید خانه در خیابان واعظی حکمت می‌توانید به راحتی از خدمات عمومی بهره‌مند شده و در عین حال از زندگی آرام خود لذت ببرید.

0
کــارمـا :
60
املاک آکس هوم فعال در منطقه 1 و 3 تهران
بفرست

مشاهده نظرات بیشتر...
amlakeaxhome