ارزانترین فالوور،لایک و بازدید اینستاگرام و تلگرام در کل کشور را خریداری کنید (حرفه‌ای‌ترین پلتفرم خدمات شبکه‌اجتماعی کشور) کلیک کنید

افزونه WP Rocket دانلود کاملترین نسخه ایران

2 سال پیش - خواندن 6 دقیقه

هم اکنون آخرین نسخه اورجینال آن تهیه و فارسی سازی شده که می توانید از سایت ایران تمز تهیه کنید. مخصوصا در ایران که سرعت اینترنت چنان تعریفی نداره… افزونه کش وردپرس یعنی تهیه یک نسخه کپی از صفحات یا فایل های سایت برای دسترسی سریعتر کاربران به صفحات و افزایش سرعت سایت های وردپرسی. آپدیت: افزونه WP Rocket نسخه 3.6.2.1 در تاریخ 1399.05.12 به وردپرس باران اضافه شد. آپدیت: دانلود افزونه نسخه 3.6.0.1 در تاریخ 1399.03.24 به وردپرس باران اضافه شد. داشبورد ساده: به راحتی و با یک کلیک کردن وردپرس خود را تنظیم و بهینه کنید، تمام بخش ها داری راهنمای فارسی بوده تا به راحتی به تنظیمات و عملکرد آن آگاهیی بیابید.

این فرایند باعث میشود تا منابع سرور شما کمتر درگیر شود. بنابراین برای تنظیمات و افزایش سرعت سایت با این افزونه منابع آموزشی کاملی نیز موجود است. با بیش از 19 سال تجربه بهینه سازی و سرعت این افزونه افزایش سرعت وب سایت توانسته با کدنویسی سبک و تمیز ساده ترین و سریعترین روش بهینه سازی وب سایت های وردپرسی افزونه WP Rocket را ارائه دهد. اگر به دنبال افزایش سرعت وب سایت وردپرسی خود هستید و قصد دارید این کار را با یک افزونه حرفه ای و پیشرفته انجام دهید، این افزونه پاسخ تمامی سوالات شما می باشد. اگر شما از CDN استفاده میکنید میتونید از این قسمت بهره بگیرید؛ تیک Enable content delivery network رو بزنید و در قسمت CDN CNAME رکورد های CNAME خودتون رو تعریف کنید. یکی از عوامل مهم در سئو بهینه بودن و سرعت سایت شماست ، به این معنا که یکی از اولویت های موتور های جستجو Optimize بودن سایت شماست و این در سئو تاثیر بسیاری دارد در نتیجه بهتر است روی قالب وردپرس خود حتما این افزونه را هم داشته باشید تا کماکان در تجارت الکترونیک موفق تر عمل کنید.

آپدیت: نسخه 3.3.3.1 در تاریخ 1398.03.07 به وردپرس باران اضافه شد. آپدیت: دانلود رایگان نسخه 3.4.1.2 در تاریخ 1398.08.15 به وردپرس باران اضافه شد. در اولین گام برای افزودن یک داده ساختاری به وردپرس کافی است از لیست اسکیما مارک آپ های موجود، مورد مورد نظر را با توجه به نوع محتوای خود افزونه WP Rocket انتخاب نمایید. فیلدهای طرح (Schema): در این قسمت شما می توانید تمام فیلدهای موردنیاز و توصیه شده برای نوع طرح فعلی را پیدا کنید. این موضوع فقط در رابطه با کاربران نیست، موتورهای جستجو نیز وبسایتهای کند را در رتبههای پایینتر خود قرار میدهد، پس این موضوع برای سئو سایت شما نیز اهمیت زیادی دارد. در آینده سعی می کنیم در مورد انواع اسکیما و داده های سختاری نمایش ریچ اسنیپت ها مطالب بیشتری نیز ارائه دهیم. هر کدام از این افزونه ها و قالب سایت برای نمایش صحیح در سایت نیازمند کدهای استایل و اسکریپت می باشند.

در مرحله دوم از بهینه سازی فایل های CSS و JS در وردپرس به کمک این افزونه ترکیب فایل ها انجام می شود. Preload Fonts: به کمک مرورگرها فونت موجود در فایل CSS را کشف می کند و کارایی را بهبود می بخشد. از دیگر امکاناتی که توسط افزونه موشک موجب افزایش سرعت سایت وردپرس می گردد، فشرده سازی فایل های استاتیک می باشد. آپدیت: دانلود نسخه 3.5.3 در تاریخ 1399.02.04 به وردپرس باران اضافه شد. آپدیت: نسخه 3.6.2 در تاریخ 1399.04.31 به وردپرس باران اضافه شد. کافی است افزونه wp rocket را تهیه کرده و آن را روی وردپرس خود نصب کنید و سرعت قبل و بعد سایت خود مقایسه کنید. توجه: بعد از ذخیرهی تنظیمات بخش File Optimization حتماً از قسمت نوار بالای سایت، بخش wp rocket گزینهی clear cache را بزنید.

با این وجود فروش نزدیک به 600 هزار برای این افزونه حرفه ای نشان از محبوبیت بالای آن دارد. سایت های بزرگی مثل یاهو، یوتیوب، فیسبوک و سایت های بزرگ دیگر نیز از این روش استفاده می کنند. استفاده از افزونه SCHEMA PRO بهترین روش برای معرفی سایتتان به کاربران ، بهبود رتبه در افزونه WP Rocket موتور های جستجو از جمله قول جستوگر گوگل است. مقاله، کتاب، دوره آموزشی، رویداد، آگهی استخدام، اطلاعات کسب و کار محلی، محصول، شخص، دیدگاه، نرم افزار، سرویس و خدمات، دستورالعمل و ویدئو از جمله رایج ترین طرح های Schema هستند که با نشانه گذاری بهتر می توانید به شکلی متفاوت و عالی آنها را در نتایج موتورهای جستجو مشاهده کنید. در تصاویر زیر می توانید شکل نمایشی برخی از رایج ترین طرح های Schema را که توسط گوگل به صورت متفاوتی نشان داده می شوند مشاهده کنید: (به این لینک نیز می توانید مراجعه کنید) برای دیدن بهتر تصاویر روی هر طرحی که می خواهید راست کلیک کرده و گزینه copy image adress و در تب جدیدی از مرورگر paste کنید تا تصویر به درستی و به صورت بزرگ نشان داده شود.

سپس با معرفی تنظیمات و گزینه های پیشرفته تر نیز بهینه سازی وردپرس خود را بیشتر کنید تا در نهایت یک سایت حرفه ای با سرعت موشک داشته باشید. آپدیت: دانلود افزونه WP Rocket 3.3.2 فارسی در تاریخ 1398.02.22 به وردپرس باران اضافه شد. در وردپرس باران دوره های جامعی برای کاربا افزونه راکت نیز ارائه شده است. آپدیت: ترجمه فارسی افزونه در تاریخ 1397.09.01 به وردپرس باران اضافه شد. آپدیت: دانلود رایگان نسخه 3.7.3 در تاریخ 1399.07.28 به وردپرس باران اضافه شد. ابتدا نگاهی به عملکرد وردپرس داشته باشیم. به همین دلیل پاک کردن حافظه کش رایانه و دستگاه موبایل هر چند روز یک بار ایده بدی نیست. این هم یک عکس دسته جمعی از تیم توسعه دهنده افزونه موشک وردپرس. این امکان نیز از امکانات منحصر به فرد افزونه راکت وردپرس می باشد. علاوه بر این افزونه wp rocket دارای ویژگی یکپارچه سازی داخلی است به طوری که به صورت خودکار هر گونه ویژگی هم پوشانی را غیرفعال می کند.

در هر سایت وردپرسی همواره فایل های css و js فراوانی یافت میشود که از سرعت سایت میکاهد و این افزونه کاربری به صورت حرفه ای و فوق العاده میتواند به سادگی این فایل ها را بهینه سازی کند و سرعت ساییت شما را چند برابر کند . یعنی تمام فایل های CSS در یک فایل ذخیره می شوند و فقط یک فایل افزونه WP Rocket در سایت بارگذاری می شود. داده های ذخیره شده اطلاعاتی از سایت است که در دستگاه شما ذخیره می شود تا روند مرور سریع تر شود. همچنین امکان استاندارد سازی سایت برای فونت های گوگل را ایجاد می کند تا ساید بهتر بارگذاری شود. بهینه سازی برای فونت های گوگل امکان استاندارد سازی سایت برای فونت های گوگل را ایجاد می کند تا ساید بهتر بارگذاری شود. از آنجایی که شما برای انتخاب پلاگین مناسب برای کش وبسایت خود ، چندین انتخاب دارید ؛ بهتر است با مقایسه و تحقیق و امتحان تصمیم گیری کنید.

https://wpbaran.ir/wp-rocket/

0
کــارمـا :
53
آموزش رایگان وردپرس و طراحی سایت با وردپرس بدون کدنویسی
بفرست

مشاهده نظرات بیشتر...
webdesign