ارزانترین فالوور،لایک و بازدید اینستاگرام و تلگرام در کل کشور را خریداری کنید (حرفه‌ای‌ترین پلتفرم خدمات شبکه‌اجتماعی کشور) کلیک کنید

انتخاب بهترین و محبوب ترین ساعت هوشمند

3 سال پیش - خواندن 3 دقیقه

انتخاب بهترین و محبوب ترین ها همیشه مورد توجه مردم بوده است. همانطور که در راهنمای خرید ساعت هوشمند ما ذکر شده است. در این مقاله ما سعی کرده ایم یک لیست خوب از ساعتهای هوشمند بازار را معرفی کنیم.

برای دیدن یک راهنمای خوب برای خرید ساعت هوشمند می توانید اینجا کلیک کنید و وارد سایت کوک باش شوید. در این سایت شما می توانید اطلاعات خوبی در زمینه خرید انواع ساعت کسب کنید.


1- شیائومی Amazfit GTR دارای شارژدهی عالی باتری است

شیائومی ، زیرمجموعه شیائومی ، GTR را منتشر کرده است که باتری 24 روزه را در مدل 47 میلی متری شارژ می کند ، در حالی که مدل 42 میلی متری با یک بار شارژ تا 12 روز دوام می آورد. طبق گفته شیائومی ، اگر برخی از ویژگی ها را غیرفعال کنید ، این مقدار برای مدل های 47 و 42 میلی متر به 74 و 34 روز افزایش می یابد.


2- Samsung Galaxy Watch

Samsung Galaxy Watch بهترین ساعت هوشمند برای کاربران زیبا اندروید است. این ساعت شامل پیشرفت های زیادی از نسل Gear S3 و Gear Sport می شود. این ساعت به راحتی می تواند تا 4 روز دوام بیاورد که در مقایسه با سایر ساعت های هوشمند بسیار زیاد است. با فریم های چرخشی آن می توانید به راحتی در سیستم عامل به منو بروید و رابط کاربری آن یکی از بهترین گزینه های موجود در بازار است. برنامه های موجود در این ساعت ممکن است کمی محدود باشند ، اما همچنان ویژگی های فوق العاده ای را ارائه می دهند.


3- Amazfit T-Rex با دوام و مقرون به صرفه

اگر به دنبال یک ساعت هوشمند ارزان و بادوام در مقایسه با مدل های مشابه هستید ، Amazfit T-Rex یکی از بهترین گزینه ها با گواهینامه استاندارد نظامی STD-MIL-810G است. این ساعت در برابر ضربه و نفوذ آب و گرد و غبار و همچنین دمای 40- تا 70 درجه سانتیگراد زیر صفر مقاوم است و صفحه نمایش آن با Gorilla Glass 3 پوشانده شده است.


4- Fitbit Ionic برای ورزش بهترین است

Fitbit Ionic در واقع یک ساعت ورزشی است ، اما دارای ویژگی های پیشرفته تری در مقایسه با نسخه 2 ، از جمله است. Ionic دارای قاب آلومینیومی است و به نظر خوب می رسد اما قدیمی به نظر می رسد. 1000 نانومتر نور داشته باشید ، بنابراین می توانید حتی در آفتاب کار کنید. Ionic همچنین دارای یک سنسور دقیق ضربان قلب است که نسبت به سایر محصولات Fitbit کاملاً بهینه شده است.


5- Apple Watch Series 5

اپل واچ سری 5 بهترین ساعت هوشمندی است که می توانید برای آیفون خود تهیه کنید. در حال حاضر شاهد پیشرفت های عمده ای در ساعت هوشمند Apple 4 Series نیستیم. اما همیشه یک تغییر عمده روی صفحه وجود دارد. طراحی این ساعت هوشمند مشابه نسخه قبلی است و شاهد صفحه نمایش بزرگی هستیم. تمام ویژگی های سلامتی مانند سنسورهای ECG و GPS در این ساعت هوشمند گنجانده شده است. اگر به دنبال بهترین ساعت هوشمند برای تلفن خود هستید ، حتما این ساعت را انتخاب کنید.


6- دستبند هوشمند شیائومی Mi Band 5

دستبند هوشمند شیائومی Mi Band 5 همراهی است که می تواند در هر مکان و هر شرایطی مورد استفاده قرار گیرد. شیائومی نسخه توسعه یافته جدیدی به نام Mi Band 5 را معرفی کرده و بزرگترین تغییر نسبت به نسخه قبلی ، افزایش اندازه صفحه نمایش است.

0
کــارمـا :
266
سعی می کنم همیشه تو لحظات زندگی دیگران خاطره خوبی ازم به یاد بمونه.
بفرست

مشاهده نظرات بیشتر...
mordadi