ارزانترین فالوور،لایک و بازدید اینستاگرام و تلگرام در کل کشور را خریداری کنید (حرفه‌ای‌ترین پلتفرم خدمات شبکه‌اجتماعی کشور) کلیک کنید

انتشار کتاب «مینی‌مالیست‌های مدیریتی» نوشته لیلا مرادی؛ انتشارات اوراسیا

2 سال پیش - خواندن 1 دقیقه

در راستای ارتقای دانش مدیریت و مهارت‌افزایی ویژه مدیران، کتاب « مینی‌مالیست‌های مدیریتی» به قلم لیلا مرادی، دانش آموخته و پژوهشگر علوم اجتماعی، به عنوان راهنمای کاربردی در مدیریت کارآمد، به رشته تحریر درآمده و توسط انتشارات اوراسیا منتشر گردیده است.

دیباچه کتاب با مقدمه‌ای از حسین علیان (فوق دکترای رفتارشناسی سازمانی) آغاز شده و ایشان از تلاش‌ نویسنده در زمینه آسیب‌شناسی (پاتولوژی سازمان و اجتماع) در قالب کتاب «مینی‌مالیست‌های مدیریتی» تحت عنوان یک فعالیت ارزنده یاد کرده‌اند.

نویسنده در تدوین کتاب سعی نموده تا بصورت خلاصه و با نگاه کاملا کاربردی به تشریح «نحوه مدیریت صحیح» بپردازد. وی معتقد است مشکلات بزرگ‌تر، از بی‌توجهی به مسائل ریز و ناچیز شروع شده و پس از گذر زمان، مانند علف هرز، شاکله سیستم مدیریتی را درگیر می‌نماید و گاهی تا سر حد بحران پیش‌ می‌رود.

امید است کتاب حاضر بتواند گامی موثر در مدیریت صحیح شرکت‌ها، موسسات و در سیستم مدیریتی کشور برداشته و در پیشبرد هرچه بهتر مجموعه کاری مدیران، یاری رسان باشد.

حفظ اطلاعات شخصی و غیرشخصی کارکنان، راهنمای هدایت صحیح امور، ملاحظات مدیران، نحوه ایجاد انگیزه و خلاقیت، امنیت محیط کار، توجه به منابع انسانی، توزیع و حفظ سرمایه، فرصت‌سازی برای کارکنان، حقوق مدنی کارکنان، آموزش‌های نوین، چالش‌های کارکنان و ... از جمله مضامینی است که در این کتاب مورد واکاوی قرار گرفته اند.

منبع: تارنمای انتشارات اوراسیا www.eurasiapubco.ir

0
کــارمـا :
55
انتشارات اوراسیا (نوآوری در نشر کتاب) مبتنی بر خدمات غیرحضوری
بفرست

مشاهده نظرات بیشتر...
eurasiapubco