ارزانترین فالوور،لایک و بازدید اینستاگرام و تلگرام در کل کشور را خریداری کنید (حرفه‌ای‌ترین پلتفرم خدمات شبکه‌اجتماعی کشور) کلیک کنید

انتظارات و خواسته های متقابل همسران و چگونگی برآوردن انها توسط همسران

2 سال پیش - خواندن 12 دقیقه

درک انتظارات و خواسته های زن شوهر و مردش کار ساده ای نیست. زن انتظار دارد شوهرش برای همیشه باشد. یک زن همیشه به دنبال مهم ترین فرد در زندگی مردی است که با او ازدواج کرده است. اما آیا بیان عشق پس از ازدواج تنها انتظار زن از مرد در زندگی مشترک است؟ البته که نه! در زیر به مهم ترین انتظارات زنان در زندگی شان و آنچه از او در رابطه با شوهرش انتظار دارند بحث خواهیم کرد.هر یک از زنان و مردان دارای دو دسته وظایف قانونی و وظایف اخلاقی هستند. وظایف قانونی آن دسته از وظایفی هستند که از آن گناه سرپیچی می کنند، جرم است و هم باعث آزار زندگی پس از مرگ و هم دنیایی می شود. 

در صورتی که زن یا شوهر نتوانند به وظایف قانونی خود عمل کنند، پیگیری کیفری ممکن است در دادگاه تحت پیگرد قانونی قرار گیرد. به عنوان مثال، شیطان برای زنان و فرزندان از تعهدات قانونی مرد است و اجازه شوهر برای خروج از خانه یا محل کار نیز به عنوان وظیفه قانونی زن محسوب می شود. آشپزی و انجام مشق یکی از وظایف قانونی زنان نیست، اما باید توجه داشت که نهاد خانواده نمی تواند صرفاً با وظایف و تعهدات قانونی اداره شود. این جایی است که وظایف اخلاقی زن و شوهر خود را آشکار می کند و باعث گرمی نهاد خانواده می شود.

اسکار واید:
"مردان همیشه می خواهند اولین عشق زنان شوند و زنان دوست دارند آخرین عشق مردان باشد."

لیستی از انتظارات زن معقول از شوهر شما چیست?
روانشناسی زنان از یکدیگر متفاوت است ، بنابراین طبیعی است که انتظارات و انتظارات آنها از زندگی فرد متفاوت باشد. اما برخی از موارد شایع وجود دارد که زنان در یک رابطه عاشقانه با همسران خود هستند.


عشق و محبت بین یک مرد و یک زن

 زنان در یک رابطه می خواهید عشق و محبت. آنها دوست دارند بدانند که همسرشان قدردانی و آنها را دوست دارد. به عنوان یک شوهر ایده آل, شما باید برخی از زمان با شوهر خود را صرف. شفقت را به او نشان دهید و به خواسته های زنانه خود توجه کنید. مردان باید سعی کنید به یک سخنرانی دلپذیر و نوع در رفتار و ارتباط با همسر خود.
ارزیابی مردان یک زن: پیشنهادات دوست داشتنی و جذاب شما یک زن را خوشحال می کند. شناسایی کیفیت خوب شوهر خود را. شاید او یک آشپز خوب است, یک هنرمند خوب, یک مادر خوب, موفق در کار او. اگر او کار می کند ، احترام به کار خود و کار او می کند ، و اگر او یک خانه دار است ، کار خود را نادیده بگیرد و در مورد چیزهای کوچک فکر نمی کنم.
متعلق به یک مرد به یک زن: اگر شوهر خود را به خارج از شهر و یا از خانه پدر و مادر خود, به او بگویید که شما او را از دست ندهید. او نشان دهد که چگونه وابسته به شما در او هستند و رسیدن به آن استفاده می شود. زنان می خواهم به دست شوهر خود.
توجه به زنان: زنان مردان که بیشتر به تلفن خود را به خود جلب دوست ندارم. دوشیزه " تان " 24 ساعته با تلفنش خوش میگذروند ؟ او دوست دارد با توجه و مراقبت به او گوش دهد. نگرانی های زنان را نادیده نگیرید. توجه به او زمانی که او به شما نیاز دارد. این کار نشان دهنده علاقه شوهر به یک زن است.
دوستی و دوستی با شوهرش: یک زن شما را به عنوان شوهرش انتخاب کرد و تصمیم گرفت تا با شما باشد برای بقیه عمر خود را. او وارد یک زندگی ناآشنا می شود و شما را به عنوان تنها کسی می داند که می تواند به او اعتماد کند. شما تنها کسی بود که می تواند مشکلات روانی خود را شناسایی و به او صدمه دیده است. به اختصار, او تلاش می کند تا در ازدواج خود را دوست داشت. یکی از دوستان که با او برای همیشه لطفا برای, با او باشد! باهاش وقت بگذرون شوخی و درگیر شدن در سرگرمی های مشترک و سرگرمی برای بهبود روابط.


تشویق زنان برای تحقق بخشیدن به رویاهای خود: شاید همسر شما کار خود و سرگرمی خود را ترک کرده است برای پیدا کردن زمان برای شما و کودکان. او را تشویق به بازگشت به کار و قادر به تحقق رویاهای خود. بنابراین ، او احساس ناامیدی نمی کند و در زندگی اش ناامید نخواهد شد. به جای قضاوت ، حمایت از تلاش های خود را. او خواهد بود افتخار است که شما همیشه با او خواهد بود.
برابری و عدالت با همسر: ازدواج یک پیوند بین دو نفر برابر است. شوهر یک زن است برتر نیست. زنان به دنبال یک مرد که در برابری و برابری بین مردان و زنان معتقد است. آنها نیاز به کسی که ارزش نظر خود را و آنها را نا امید نیست. اونا به یه دوست نزدیک نیاز دارن ، نه یه دیکتاتور. ازدواج تنها زمانی طول می کشد که یک زن و شوهر جشن موفقیت با هم و با هم.

رضایت جنسی از نکات مهم همسرداری و توجه به همسر
رضایت جنسی: روابط زناشویی به همان اندازه برای زنان و مردان مهم است. آنها می خواهند یک مرد که از نظر جنسی فعال بود و او را به ارگاسم آورده. رضایت بخش ارتباط جنسی و ازدواج ازدواج سالم.
مردان قرار دادن یک شانه به گریه به زنان: مهم نیست که چگونه بالغ یک زن است, یک زن همیشه نیاز به یک شانه در طول غم و اندوه به گریه. او انتظار دارد که شوهرش به او صدمه دیده, درک او, و درک نیازهای عاطفی زنان به خوبی.
درک و بخشش یک زن به نمایندگی از یک مرد: یک مرد اشتباه می کند, اما بخشش کار بزرگان است. اگر یک زن توسط کلمات یا اقدامات او مجرم شناخته شود ، یاد بگیرید که شوهر خود را ببخشید. هنگامی که او سعی می کند رفتار خود را توجیه کند ، سعی کنید از دیدگاه او به وضعیت نگاه کنید. این کمک خواهد کرد که او را به او را از ته قلب خود را ببخش. بخشش به شما یک فرد نجیب نشان می دهد.
شوهر که همسر خود را با گفتن بله از: آیا شما بیشتر علاقه مند به گفتن بله یا خیر? بودن " بله " به این معنا نیست که شما با تمام کلمات شوهر خود را دیدن همه موارد, به این معنی یک نگرش مثبت نسبت به یک مرد. اگر شما می گویند هیچ به تمام خواسته های همسر و فرزند خود را, آنها دیگر شما را برای هر چیزی بپرسید و مخفیانه انجام کارهای مختلف است که می تواند خطرناک باشد. با گفتن بله, تشویق همسر خود را به محرم او. مهم ترین نیاز زنان در زندگی روزمره این است که احساس آرامش و شادی. اگر یک مرد واقعا می تواند با توجه به همسر خود پرداخت و او را دوست دارم, آنها می توانند یک ازدواج موفق و شادی دارند. اما برای ایجاد چنین رابطه ای کامل ، یک مرد باید انتظاراتی را که همسرش برای او تعیین می کند ، برآورده کند. سعی کنید برای دیدار با انتظارات شوهر خود را به طوری که او شادی بیشتر به زندگی شما به ارمغان می آورد و همه چیز را برای شما بدون تردید.
فهرست خواسته ها و انتظارات زنان از مرد ایده آل
جذب زنان با ظاهر خود را, رفتار و نگرش مثبت: از آنجا که جذابیت زن برای مردان مهم است, زنان همچنین انتظار به ازدواج با یک مرد جذاب. نه تنها از لحاظ جسمی ، بلکه از لحاظ رفتار و تفکر. شجاع باشد, یک حس شوخ طبعی, رویکرد ظاهر خود را و خوش رفتار. مهم است که با شوهرتان صادق باشید.
پرداخت هزینه زندگی یک زن: حتی اگر شوهر خود را از لحاظ مالی مستقل است, یک زن انتظار یک مرد برای او پرداخت. یک زن نمی خواهد بار مالی زندگی و خانواده اش را تحمل کند. با حمایت و تشویق, شما هر گونه مشکلی ندارد, اما آن را به زندگی خانواده هزینه.
درمان زنان با مهربانی: اگر شما یک کودک تنها در سرما را ببینید, سر را از دست ندهید. مراقبت از او و او را با غذا فراهم می کند. شما یک ارزیابی مثبت به عنوان یک همسر دریافت. زنان ترجیح می دهند یک شریک که توجه به دیگران است. یک زن می خواهد یک مرد که او را در مشکلات کمک می کند تا, را دوست دارد.

احترام به همسر و همراهی و همکاری با او
احترام زن: شما احتمالا انتظار بانوی خود را به شما احترام بگذارند. آن را با احترام متقابل نشان می دهد. احترام به همسر پایه ای برای حفظ یک رابطه عاشقانه است. وظایف شوهر خود را نادیده نگیرید. شاید او انجام کاری وقت گیر و آزار دهنده در خانه, مثل شما در دفتر هستند. به جای اذیت کردن او, سعی کنید به او را درک و نقش خود را به عنوان یک مادر و همسر احترام. به من بگویید چگونه با ارزش رابطه شما است.
با زنان خود صادق باشید: یک زن است به عدم صداقت در یک رابطه نیست. انتظار یک زن از شوهرش باید صادقانه به منظور احساس امنیت و آرامش. اگر شما صادقانه و گاهی اوقات آن را دشوار است برای شما به اعتماد او دیگر نمی خواهد اعتماد همسر خود را حتی اگر شما در حال گفتن حقیقت است.
توجه به احساسات و عواطف یک زن: زنان آن را دوست دارم زمانی که مردان حساس به احساسات خود هستند. با وجود این واقعیت است که زنان مستقل از جهان مدرن به راه آنها می خواهند اما کمی شیرین جاذبه و معاشقه باعث می شود شما نزدیک تر است.
اقامت در تماس با زنان بالغ و بالغ: زنان عشق را به ازدواج با یک مرد با تجربه که احساس می کند مسئول. پیچیدگی است که اغلب با ثبات مرتبط, و ثبات چیزی است که زنان در یک رابطه نیاز. زنان انتظار شوهر خود را به بالغ و با تجربه به طوری که او می تواند به خوبی مقابله با مشکلات زندگی مشترک.
یک زن انتظار دارد که شوهرش به وفادار: اگر همسر شما و یا فرزندان خود قول می دهم که آنها را به از آن لذت ببرید در آخر هفته به وفادار اجازه ندهید که آنها را از ناامیدی. مردی که درست به وعده های خود است جذب همسر خود را با حداقل تلاش.
توجه به مکالمات همسر خود را: یک زن انتظار دارد که شوهرش به توجه به کلمات او. وقتی که او صحبت می کند ، به نوبه خود در اطراف و به او نگاه کنید. این اطمینان خواهد داد که شما در حال گوش دادن به آن. اگر سر خود را گرم می شود بر روی تلفن همراه یا لپ تاپ خود را, شما توهین و از بین بردن فضای خانه. نگاهی به حداقل یک ساعت در روز برای گوش دادن به کلمات شوهر خود را, مثلا, زمانی که شما مشغول صبحانه یا شام. بحث در مورد روز خود را و در مورد هدیه شوهر خود را بپرسید.
اعتماد همسر خود را: اعتماد او هنگامی که او می گوید او می تواند چیزی را انجام دهد. به جای تداخل با کار خود, ترک آن را به طور کامل به او. اقامت با او برای کمک و راهنمایی ، اما مدیریت وضعیت را با دست خود. به طور مشابه ، اگر او در مورد ترس و نگرانی خود به شما می گوید ، او را نادیده نگیرید ، به مشکل خود توجه کنید و سعی کنید آن را حل کنید.
مطمئن باشید: مردی که اعتماد به نفس و متکبر نیست یک مرد محبوب از خانم ها است. چنین فردی می تواند با هر مانعی مقابله کند و هر مشکلی را حل کند. زنان دوست دارند در رابطه با یک مرد که تحت هیچ شرایطی از خانواده ، همسر و فرزندش مراقبت می کند.
زنان احساس امنیت: ایمنی یک مسئله مهم برای زنان است. زنان انتظار دارند که یک رابطه با یک مرد که مراقبت از آنها را. زنان, مانند شوهر خود, جرات و شجاعت برای محافظت از او.
ابراز عشق خود را برای یک زن: شما باید بگویید" من شما را دوست دارم " در زبان از زمان به زمان. این دو کلمه انجام سحر و جادو. این جمله را متقاعد همسر خود را که فرد مناسب که او را مانند یک ملکه درمان او را به عنوان شوهرش انتخاب کرده است.
گاهی اوقات تعجب همسر خود را: شما لازم نیست برای خرید یک هدیه گران قیمت. فقط او گل رز خرید و تماشای واکنش او نیست. پس از یک روز طولانی و خسته کننده ، سازماندهی یک شام شمع روشن خاص ، انجام کاری در مورد تمام مشکلات خود را فراموش کرده ام. این چیزهای کوچک هستند, اما آنها تاثیر بزرگی در بهبود رابطه در یک زن و شوهر.
به زنان آزادی: زندگی یک زن تنها به شوهر و فرزندانش محدود نمی شود. مثل شما ، او دوست دارد به صرف زمان با دوستان خود و یا صرف روز خود را. پس از همه او را به شما و بچه ها خوشحال انجام می شود ، او سزاوار زمان خود.
هرگز تولد و سالگرد را فراموش نکنید: این موضوع همیشه مهم است. اولین باری که همسرت رو دیدی یادت میاد ؟ کی قرار اولت رو داشتی؟ یا حداقل به یاد داشته باشید سالگرد و تولد خود را? چنین روزهای خاصی برای خانم ها بسیار مهم است. بهتر است برای جلوگیری از مشکل این روزها به یاد داشته باشید.


منابع تخصصی:

https://makakala.ir

0
کــارمـا :
37
بفرست

مشاهده نظرات بیشتر...
findi