انتقال پول به یوان به حساب شرکت

8 ماه پیش - خواندن 3 دقیقه


ارسال حواله پول در RMB، شخصی، شرکتی

روابط دوجانبه ایران و چین از روابط نزدیک با سابقه دو کشور است. جاده ابریشم یا جاده ابریشم که در مسیر اروپا و کشورهای دور از چین از ایران می گذرد، نشانه این ارتباط است. حواله ارزی یوان در سال های اخیر با توجه به سیاست های دولت های هر دو کشور افزایش چشمگیری در روابط مالی، کالایی، تجاری و سیاسی داشته است. ارسال RMB، حواله یوان بدون کارمزد حواله شخصی و شرکتی به چین برای ارسال و دریافت مبالغ بهتر و سریعتر مورد نیاز مشتریان در دستور کار وندا قرار دارد.

ارسال RMB، حواله شخصی، شرکتی به چین

حواله ارزی یوان روش های مختلفی برای انتقال پول از ایران به چین وجود دارد. همه این مسیرهای ارسال را به همراه تیم ماهر و مجرب خود بارها طی کرده ایم و آماده ارسال هر نوع حواله یوان و پرداخت آنلاین یوان به چین هستیم. خواه حواله شما شخصی باشد یا شرکتی. حواله یوان به چین امروز در ادامه این مقاله، روش های مختلف انتقال پول به یوآن را بررسی خواهیم کرد. آماده همکاری با شما برای هر نوع معاملات ارزی به یوان چین است.

حواله RMB داخلی

 نقل و انتقالات داخلی یوان یا بهتر است بگوییم حواله بانکی از چین، شاید یکی از کاربردی ترین انتقال پول باشد.منظور از حواله داخلی این است حواله ارزی یوان که این نوع حواله توسط رابط خدمات ارزی واندا در چین انجام می شود. انتقال داخلی ممکن است بهتر از انتقال بانکی باشد. این انتقال پول از نظر ارسال زمان به حساب گیرنده سریعتر است. درست مثل ارسال حواله و حواله داخلی در ایران. در بدترین حالت 24 ساعت دیگر به مقصد می رسد. در برخی موارد استفاده حواله یوان به بانک abc از حواله های داخلی مهم است. هنگام خرید نمونه .

حواله بانکی (سوئیفت)

 اگرچه راه های مختلفی برای ارسال پول به چین وجود دارد، حواله ارزی یوان  اما انتقال بانکی هنوز جای خود را دارد. دلیل باید این باشد که حواله های بانکی به ویژه برای نقل و انتقالات و معاملات شرکتی مستندتر است. شرکت ها چه در ایران و چه در چین از این نوع انتقال پول برای ثبت قانونی تراکنش با یکدیگر استقبال می کنند. انتقال بانکی به یوان از کشورهای همسایه قابل اجرا است و می تواند به عنوان حواله داخلی ارسال شود. در توضیح حواله های داخلی در بند قبل بیشتر توضیح داده ایم. برای انتقال بانکی باید موارد زیر را داشته باشید:

  • نام و مشخصات بانک
  • جزئیات گیرنده
  • شماره حساب گیرنده

   کد سوئیفت بانک

حواله سیمی که به عنوان حواله tt نیز شناخته می شود، از نظر مبلغ ارسالی بیشتر از سایر حواله های پولی با رسید استفاده می شود و هزینه کمتری نسبت به سایر روش های انتقال دارد.اما از طرفی این حواله دیرتر از سایر حواله ها به دست گیرنده می رسد.

برای انتقال RMB داشتن حساب شخصی بهتر است یا حساب شرکتی؟

حواله ارزی یوان برای ارسال حواله به یوان، انتخاب حساب شخصی یا شرکتی به مشتری بستگی دارد، اما در بیشتر موارد با استفاده از حساب های شخصی انجام می شود. تجار ایرانی این حواله ها را از طریق بانک کشاورزی چین (ABC) به حساب شخصی یا شرکتی خود ارسال می کنند. این بانک با انجام تراکنش های نامحدود و بدون کارمزد در بین متقاضیان ارسال حواله به یوان بسیار محبوب است. بهتر است بدانید که هر کدام از این اکانت های شخصی و شرکتی مزایا و معایبی دارند که در صورت انتخاب هر یک از آنها باید بدانید.


0
کــارمـا :
30
بفرست

مشاهده نظرات بیشتر...
mogor80400