انسان کامل کیست؟

2 ماه پیش - خواندن 3 دقیقه

به نظرتون یک انسان کامل کیست ؟ انسان سگ نما ،آیا می تواند صفات انسان داشته باشد یا صفات حیوانی دارد؟ اصلا این افراد چرا گرایش به سمت سگ نمایی دارند ؟ انگیزه آنها از این کار چیست؟ یعنی علت انسان سگ نما شدن چیست؟ در اینجا در مورد آن اشاره هایی شده است که ما را با این افراد و انسان سگ نما آشناتر می کند.


برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت ویکی رز مراجعه کنید.

«انسان کامل» اصطلاحی در عرفان اسلامی است .انسان کامل انسانی است که دارای اخلاق الهی باشد، هدف نهایی آفرینش، باعث هستی و دلیل بقای آن، تجلی اسماء الهی و اسم جامع او، واسطه بین آفریدگار و آفریدگان، خلیفهٔ خدا که علمش آشکار است و قول و فعل و خُلق نیک در او، در نهایت است. او راهنمای آفریدگان و انسان‌هاست و آشنا به بیماری‌های نفسانی و روحی آنان است و آنان را شفا می‌بخشد. او آفریدهٔ خداست اما آفریده‌ای خداگونه. او نائب خداوند در صفات و اخلاق اوست که دوگانگی در او نیست و با هویت الهی وحدت دارد و ازهمین‌رو چنین مقامی دارد.


 انسان‌های سگ‌نما در دستۀ «فوری‌ها»یا «خزدارها» قرار می‌گیرند؛ گروهی که لباس حیوانات را می‌پوشند و حالات آنان را تقلید می‌کنند. در این گروه مردان بیشتر تمایل به سگ شدن و زنان بیشتر به بچه‌گربه شدن تمایل نشان می‌دهند.انسان سگ‌نما به مرد هم‌جنس‌بازی گفته می‌شود که لباس‌های چرم پوشیده و در هیبت سگ ظاهر می‌شود؛ طرز راه رفتن سگ را تقلید می‌کند؛ در ظرف مخصوص حیوانات غذا می‌خورد و همانند این حیوان غریزۀ جنسی خود را بروز می‌دهد و به‌طور کلی همه حالات سگ را تقلید می‌کنداخیراً برخی زنان غربی نیز به این ناهنجاری گرایش یافته‌اند.حالا فکر می کنید چرا انسان دوست دارد این گونه باشدو چه افرادی دچار آن می شوند؟

تمایل به سگ شدن به‌علل مختلفی ایجاد می‌شود و ابعاد گوناگونی دارد. این افراد رها شدن از زندگی مادی و عدم توجه به شغل، پول و غذا و مشغول شدن به غرایز را از دلایل گرایش خود به این سبک پوشش و رفتار دانسته‌اند. کارشناسان عدم مسئولیت‌پذیری، نداشتن عزت‌نفس، هم‌جنس‌گرایی، نداشتن عقیده و باور و انحطاط اخلاقی در اثر فروپاشی خانواده را از علل این پدیده می‌دانند. برخی دیگر از علل گرایش به سگ شدن عبارت است از:


    آزادی‌های نامحدود بشر، توسعه‌یافتگی بدون توجه به جایگاه انسانی و تمایلات غریزی نامحدود

    حذف خدا از زندگی و محور قرار گرفتن انسان و تمایلات وی، تجربه کردن همۀ لذایذ زندگی و دلزدگی از آن و تمایل به تنوع‌خواهی.

    گاه در فرهنگ جوامع غربی به‌دلیل علاقۀ بسیاری که به سگ وجود دارد و بیش از فرزند برای تربیت آن هزینه می‌شود، انسان‌ها تمایل پیدا می‌کنند که به چهرۀ سگ درآیند و با اعمال جراحی به این ظاهر می‌رسند

    برخی به‌سبب رویدادها و جنگ و خیانتی که در برخی جوامع از انسان‌ها سر می‌زند، خود را کمتر از حیوانات می‌انگارند و مایلند به‌خاطر وفاداری و مهربانی سگ همانند این حیوان شوند


جوان برزیلی با جراحی خود را به شکل سگ درآورد!


    شماری از افراد به‌دلیل غلبه بر اضطراب و نگرانی‌های زندگی اجتماعی وارد زندگی سگی می‌شوند

    برخی از این افراد نیز به‌دلیل نگهداری سگ در خانه، از کودکی با این حیوان هم‌بازی شده و علاقه به تقلید حالات سگ پیدا کرده‌اند.

    گروهی از این افراد هم تحت تأثیر شخصیت‌های کارتونی و تخیلی - حیوانیِ سخن‌گو، مانند باگزبانی و دیزنی به سگ شدن تمایل دارند.

    در بعد اجتماعی نیز بی‌توجهی و مدارا نسبت به مسائل غیراخلاقی سبب گسترش این پدیده شده است؛

    بیشتر طرفداران این ناهنجاری کسانی هستند که همواره در برابر زورگویی تسلیم شده‌اند و اعتمادبه‌نفس ندارند.

    برخی نیز به‌دلیل گرایش به آیین‌هایی همچون بودیسم،شمنیسمو آدرکین حیوانات را مقدس می‌شمارند و با باور به تناسخ خود را از روح حیوانات می‌دانند و از این جهت رفتار و ظاهر خود را شبیه حیوانات می‌کنند.

    روزنامه‌نگار و نویسنده غربی معتقد است زندگی سگی به خرده‌فرهنگی رو به رشد تبدیل شده است. او این نوع گرایش را مجموعه‌ای از اختلال‌های تسلط، تسلیم، سادیسم و مازوخیسم می‌داند



1
کــارمـا :
58
اللهم عجل لولیک الفرج
بفرست

مشاهده نظرات بیشتر...
16003300089