انواع تکنولوژی دوربین های مداربسته را بشناسید!

11 ماه پیش - خواندن 4 دقیقه

نیازهای بشر همواره دلیلی برای سازندگی و میلیون ها اختراعی بوده اند که از زمان پارینه سنگی تا به حال توسط این نوع به وقوع پیوسته است. مساله امنیت یکی از موضوعات مهم در جوامع مختلف می باشد که از سال های دور تا به حال به عنوان یک چالش برای بسیاری از افراد محسوب شده است. این نیاز اولیه انسان نیز، باعث پیدایش راهکارهایی برای محافظت از جان و مال انسان ها شده که برخی از آنها ارائه ای از فناوری های نوین می باشند.
سیستم امنیتی دوربین مداربسته، راه حلی جامع برای نظارت بر محیط از طریق تصویربرداری از فضا می باشد که منجر به ارتقاء امنیت محیط خواهد شد. این دوربین ها از تکنولوژی های متفاوت و پیشرفته بهره می برند تا بتوانند با انطباق بر شرایط محیط، امنیت را به صورت هوشمند تر و با قدرت بیشتری ارائه کنند. شناخت این فناوری های نوین می تواند در هنگام انتخاب این دوربین ها تاثیر مثبتی در یک خرید موفق داشته باشد.
اگر شما هم به این دوربین ها و فناوری های نوین آن مانند دوربین سیم کارتی و دوربین وایرلس علاقه مند هستید، می توانید در این مطلب شناخت بیشتری درباره این سیستم های امنیتی پیدا کنید و هم چنین درباره ضرورت های وجود دوربین های امنیتی در فضاهای مختلف بخوانید. هم چنین برای انتخاب انواع این دوربین های پرکاربرد می توانید به سایت فروشگاه دوربین مارکت مراجعه کنید.

تکنولوژی های متفاوت دوربین مداربسته

در ابتدای ورود دوربین های مداربسته به بازار، تنها تکنولوژی های محدودی از این دوربین ها ارائه می شد و دوربین های آنالوگ، گزینه ای معمول برای تامین امنیت بودند. با پیشرفت تکنولوژی، این دوربین ها در میان مردم گسترش پیدا کردند و مدل های متفاوتی از این دوربین ها در بازار عرضه شدند.
دوربین تحت شبکه نوع دیگری از این دوربین ها است که قابلیت اتصال به اینترنت را ارائه می کند؛ این دوربین ها به سرعت به محبوبیت بالایی رسیدند و امروزه استفاده از این دوربین ها یک گزینه جذاب برای تامین امنیت می باشد؛ اما این پیشرفت به اینجا منتهی نشد و دوربین های بی سیم که زیر مجموعه ای از فناوری تحت شبکه هستند، ارائه شدند. در ادامه درباره دو نوع جذاب از این تکنولوژی های دوربین مداربسته صحبت خواهیم کرد.

دوربین مداربسته بی سیم

دوربین های مداربسته بی سیم نیازی به سیم و کابل برای انتقال تصاویر ندارند و از این نظر یکی از جذاب ترین انواع این دوربین ها در میان کاربران هستند. این دوربین ها هم از لحاظ ظاهری زیباتر و کوچک تر از سایر دوربین های امنیتی هستند و هم به دلیل عدم نیاز به سیم و کابل، انعطاف پذیری بالایی در محیط نصب خود دارند. برندهای بزرگی در جهان انواع دوربین های بی سیم را طراحی و تولید می کنند که از میان آنها می توان به داهوا، آیمو و شیائومی اشاره کرد که پیشرفته ترین نوع از دوربین های امنیتی بی سیم محسوب می شوند.

دوربین مداربسته سیم کارت خور

دوربین های سیم کارت خور نوع دیگری از تکنولوژی های نوین دوربین های امنیتی هستند که هم چون دوربین های بی سیم نیازی به سیم ندارند؛ ولی این دوربین ها به جای استفاده از اینترنت مودم برای انتقال تصاویر، با استفاده از سیم کارت و اینترنت آن، امکان نظارت از راه دور را برای افراد فراهم می کنند. دوربین اسپید دام سیم کارتی V380 یکی از مدل های پرفروش و جذاب این دوربین ها می باشد که در سال های اخیر محبوبیت زیادی در میان کاربران پیدا کرده است.

کاربرد دوربین مداربسته چیست؟

اگر بخواهیم درباره کاربرد و مزیت دوربین های مداربسته صحبت کنیم، واژه پررنگی که در ذهن همه افراد نقش می بندد، امنیت است که از طریق نظارت حاصل می شود.
• پیشگیری از جرم
• ارائه تصاویر دوربین به عنوان مدرک در تنش ها و جرائم
• امکان کنترل و نظارت بر محیط
• آرامش خاطر
این موارد تنها بخشی از مزایایی هستند که ضرورت استفاده از دوربین مداربسته در فضاهای مختلف را توجیه می کنند. با انتخاب یکی از انواع فناوری های دوربین امنیتی می توانید با آرامش خاطر، امنیت خود و عزیزانتان را ارتقاء دهید.

انتخاب انواع دوربین های مداربسته از دوربین مارکت

انواع دوربین های مداربسته را می توانید با مناسب ترین قیمت و با بالاترین کیفیت از دوربین مارکت انتخاب کنید. مجموعه دوربین مارکت که سابقه زیادی در فروش تجهیزات امنیتی به ویژه دوربین های امنیتی دارد، برندهای معتبر و اصلی، گارانتی معتبر و قیمت های مناسب را به کاربران ارائه می کند تا از این طریق افراد بیشتری بتوانند با پرداخت هزینه های مقرون به صرفه، از امنیت بیشتر بهره ببرند. صدها مدل از این دوربین ها را می توانید درسایت دوربین مارکت به آدرس www.Doorbinmarkt.com مشاهده کرده و سفارش خود را ثبت نمایید.

منبع: شبکه خبری فناوری اطلاعات

0
کــارمـا :
42
بفرست

مشاهده نظرات بیشتر...
09151202463