اپال سعادت آباد

1 سال پیش - خواندن 4 دقیقه

سازنده و اطلاعات ملکی واحد اپال 

شما بزرگ ترین مرکز تجاری برای خرید و سرگرمی در شمال غرب تهران را می شناسید؟ نام این مرکز اپال است. اجاره واحد در اپال به همین دلیل از نظر تجاری اهمیت زیادی دارد. مرکز اپال از سال 92 ساخته شده و فعالیت حرفه ای خود را آغاز کرد. 

در سال 98 این مرکز فعالیت حرفه ای خود را به صورت گسترده آغاز شده و رسما افتتاح شد. طی این 3 سال اپال به عنوان بزرگ ترین پروژه تجاری ناحیه غرب تهران شناخته شده است. روزانه فعالیت های فرهنگی و سرگرمی های زیادی در این مرکز انجام می شود. از نظر اقتصادی اجاره واحد از املاک اپال بسیار سود آور است. از جمله برج های عالی در منطقه 2 تهران می توان به برج خیام اشاره کرد.

یکی از سازه های مهم برای تفریح و آخر هفته ها مرکز خرید اپال می باشد.

اجاره واحد در اپال

یک مهندس خوش فکر ایرانی به نام آقای امید غلام پور اولین بار طرح اصلی این مرکز تجاری را پیاده سازی نمود. دو شرکت سازه فلزی بوژان و آریا با همکاری یکدیگر توانستند این مرکز تجاری بسیار ایده آل و زیبا را ایجاد کنند. 

همیشه همکاری شرکت های ساختمانی منجر به خلق سازه هایی بسیار جذاب خواهد شد. مرکز خرید اپال یک نمونه بسیار حرفه ای از این ساختمان های بسیار عالی است. اجاره واحد در اپال به دلیل موقعیت فوق العاده عالی ملکی می تواند از نظر اقتصادی بسیار مطلوب باشد. 

مرکز تجاری اپال

مرکز تجاری اپال در ارتفاع 90 متری از سطح زمین قرار دارد. به طوری که طراحی و معماری فوق مدرن این مرکز تجاری از فاصله های بسیار دور قابل دیدن است. سازه های مدرن با ارتفاع 45 متری از ویژگی های بسیار خوب مرکز اپال می باشند. 

امکان جا به جایی و حمل و نقل ویژه از ویژگی های منحصر به فرد اپال می باشد. اجاره واحد در اپال امکان دسترسی شما به بهترین امکانات تجاری را فراهم می سازد. به این طریق می توانید شرایط کسب و کار خود را سریع تر بهبود ببخشید.

برای خرید و سرمایه گذاری در منطقه 2 تهران خرید واحد تجاری در اپال یکی از بهترین گزینه ها می باشد.

اجاره آپارتمان در سعادت آباد غیر از امور تجاری نیز شرایط بسیار ایده آلی برای شما ایجاد می کند. دسترسی به مرکز تجاری اپال یکی از شرایط بسیار عالی سکونت در ناحیه سعادت آباد است. این بخش یکی از محله های عالی در منطقه 2 تهران می باشد.

امکانات 

امکانات ویژه ای در مرکز تجاری اپال به صورت حرفه ای وجود دارد. برای مثال اپال مد یک نمونه از امکانات خاص موجود در این مراکز است. فروشگاه های مربوط به انواع کیف و کفش و لباس در این بخش از مرکز تجاری واقع شده است. حتی محصولاتی مثل عطر و لوازم آرایشی در این دسته از خدمات تخصصی مرکز اپال قرار می گیرند. 

بخش اپال کویین به صورت تخصصی، فروشگاه های مخصوص برگزاری جشن ها را داراست. لباس عروس و لباس شب و طلا و جواهر آلات همگی در این بخش واقع شده اند. ویژگی ممتاز این مرکز تجاری دسته بندی فروشگاه های کاربردی است.  به همین دلیل اجاره واحد در اپال می تواند به افراد متخصص در حیطه مخصوص به خودشان، کمک زیادی کند. 

اپال کیدز از منظر تخصصی فروشگاه های اسباب بازی کودکان را در خود جای داده است. اپال اسپرت نیز ارائه کننده انواع کفش و لباس ورزشی اسپرت و استایل اسپرت روزانه است. این موارد نمونه های از بخش های دسته بندی شده اپال بودند. در این مجموعه فروشگاه ها به راحتی می توانید کالای مورد نظر خود را بیابید.

برای آخر هفته های خود یکی از انواع سازه ها در منطقه 2 تهران تپال می باشد.

دسترسی 

با اجاره و یا خرید آپارتمان در سعادت آباد دسترسی فوق العاده ای به بهترین امکانات ویژه فروشگاه اپال پیدا می کنید. منطقه سعادت آباد از نظر دسترسی مکانی به شاهراه های اصلی شهر تهران متصل می گردد. شمال غرب تهران به دلیل نزدیک بودن به کوهپایه ها، آب و هوایی بسیار مطلوب دارد. از این نظر اجاره واحد در اپال می تواند کار تجاری را برای شما لذت بخش تر کند. 

رشته کوه های البرز در منطقه 2 شهرداری تهران جذابیت بصری بسیار زیادی دارند. ترافیک این منطقه چندان بالا نبوده و دسترسی به مرکز تجاری اپال بسیار ساده است. این ویژگی های ممتاز اجاره واحد در اپال را یک فعالیت تجاری پر سود می کند. 

موقعیت 

موقعیت مکانی این مجموعه بسیار عالی است. قدمت میدان کاج نزدیک مرکز اپال به چندین سال می رسد. سالیان درازی این میدان بخش شمال غرب تهران را به سایر نقاط متصل می کرد. از این طریق موقعیت مکانی واحدهای مسکونی و تجاری نزدیک این مرکز بسیار عالی هستند. این مرکز خرید یکی از گزینه هایی می باشد که برای تفریح در تهران میتوانید در نظر داشته باشید.

0
کــارمـا :
54
املاک مثلث یکی از مجموعه های معتبر در حوزه املاک در منطقه 2 تهران
بفرست

مشاهده نظرات بیشتر...
amlakmosallasoffice