ارزانترین فالوور،لایک و بازدید اینستاگرام و تلگرام در کل کشور را خریداری کنید (حرفه‌ای‌ترین پلتفرم خدمات شبکه‌اجتماعی کشور) کلیک کنید

ایروان شهری با جاذبه های فراوان تاریخی تفریحی طبیعی

2 سال پیش - خواندن 9 دقیقه

ارمنستان، به ویژه شهر ایروان به عنوان پایتخت این کشور، یکی از محبوب ترین مقصدها برای سرگرمی های ایرانی است، چرا که این کشور در کنار جاذبه های طبیعی و آثار تاریخی متعدد خود، دارای افرادی بسیار دوستانه و استقبال کننده است که لذت سفر را سه برابر بیشتر برای صد نفر می کنند. علاوه بر این ارمنستان از نظر فرهنگ در سطح بالایی قرار دارد و آشنایی با آداب و رسوم کشور یکی از جاذبه های مسافرتی هر گردشگر است. علاوه بر این، هزینه کم سفر به ایروان دلیل دیگری برای محبوبیت این شهر است. در این مقاله می خواهیم نکات سفر به ایروان را توضیح دهیم، اگر علاقه مند به سفر به ایروان پایتخت ارمنستان هستید، تور ارمنستان نوروز 1401 را ببینید و تا پایان مقاله ما را همراهی کنید.

 موقعیت جغرافیایی ایروان

وایبری یکی از زیباترین شهرهای قفقازی ارمنستان است که در گذشته های دور در سواحل رودخانه خرازدان و در دامنه های کوه اررات ساخته شده است. این شهرستان هم مرز استان کوتایک به شمال, ارارات از جنوب, اراگاتسوتن به شمال غربی و ارومیر به جنوب غربی, و ارتفاع خود را از 900 به 1300 متر. ایروان پایتخت ارمنستان است و, با وجود موفقیت های بزرگ در زمینه حمل و نقل, تولید, محصولات کشاورزی, فلزکاری و.. این کشور هنوز سنت های خود را حفظ نکرده و جمعیت زیادی را که توسط مردم ایجاد شده است را پوشش نداده است.

اطلاعات در مورد ایروان

ایروان, پایتخت ارمنستان, دارای 1 میلیون 300 هزار نفر جمعیت و این خانه را به بستگان اقوام مختلف است, ایرانیان, کردها, روس ها و اذربایجانی, که در طول فروپاشی اتحاد جماهیر شوروی برای مهاجرت به شهرستان مهم بودند."ارز ارمنی (ایروان), درام (دریاسالار) و زبان اصلی مردم خود ارمنی است (البته, دو زبان, روسی و انگلیسی, در این کشور کمی رایج هستند). کد تلفن ایروان 10 و اختلاف ساعت با ایران حدود نیم ساعت جلوتر از ایران است. برق شهری 230 ولت 50 هرتز است و شماره های اضطراری برای پلیس 102 و امبولانس 103 و اداره اتش نشانی 101 می باشد.

مذهب, گمرک و فرهنگ ساکنان ایروان

ساکنان ایروان دین مسیحی را تبلیغ می کنند و اکثرشان به این دین پایبند هستند. اینها هنوز شکل سنتی زندگی هستند که باید حفظ شوند و باورها و سنت هایی که مورد علاقه شما هستند یک دین عجیب و غریب هستند. جایی که, با وجود دستاوردهای فراوان, برخی از سنت هنوز هم به رعایت, قدیمی خود را به رعایت, مثلا, اگر شما سوار یک ماشین است که مردم محلی را, ممکن است یک راننده که در میان شما یک مرد که با تنها مردان صحبت است وجود دارد. با این حال ساکنان ایروان بسیار مهربان و مهربان هستند و به سرعت و به راحتی گردشگران را دوست دارند و حتی به خانه خود دعوت می کنند.

جشنواره ایروان

جشنواره ها و جشنواره های مختلفی در ایروان برگزار می شود که ما همچنان در مورد این موضوع صحبت می کنیم.:

یکی از شادترین تعطیلات جشنواره ایروان این است که هر ساله در چهارمین روز ماه اوت در این شهر برگزار می شود و در این روز مردم می ترسند که وبا و موسیقی محلی و رقص و شادی نداشته باشند و در کلاس درس کوبیدن کنند.

جشنواره بین المللی فیلم زردچوبه در ایروان: در چارچوب این جشنواره کارگردانان از سراسر جهان دور هم جمع می شوند و فیلم های خود را در مورد موضوعات زندگی مردم عادی و مشکلات اجتماعی می سازند... فیلم "ایروان" در سینمای مسکو در فضای باز نشان داده شده است. در نهایت برخی از فیلم ها به عنوان هدیه انتخاب می شوند.

جشنواره های اختصاص داده شده به روز جهانی جاز: هر سال در 30 اپریل دوستداران موسیقی از سراسر جهان به مجموعه ایروان می روند و از اجرای زنده موسیقی توسط خوانندگان مورد علاقه خود لذت می برند.

ویزای توریستی برای سفر به ایروان

براساس توافقی که در سال 1395 امضا شد.ایرانیان بین مقامات ایران و ارمنستان می توانند بدون ویزا به ارمنستان سفر کنند. این به این معنی است که یک ایرانی می تواند به ایروان بیاید و بلیط هواپویزا را در فرودگاه دریافت کند. البته, این تنها به ویزای توریستی اعمال می کند و به دیگر ویزا صدق نمی کند.

پروازها و پروازها از شهرهای ایران به ایروان

پرواز از ایران به ایروان از طریق خطوط هوایی, ماهان. نبو, کاسپی, و غیره.T و تابان, و همچنین بسیاری از شهرستانها عمده ایران, مانند تهران, اصفهان, تبریز و مشهد... این کار به طور مستقیم انجام می شود. این بلیط هواپیما را می توان به راحتی در همان شهرستانها و از طریق شرکت های مسافرتی خریداری. پرواز از تهران به ایروان در تمام روزهای هفته انجام می شود و محبوب ترین شرکت هواپیمایی در این مسیر هواپیمایی ماهان است.

هواشناسی در ایروان

ارمنستان و شهر ایروان به دلیل موقعیت مکانی خود در نزدیکی کوه ها اقلیم سرد و کوهستانی دارند. در این شهر برف و باران بسیار سنگین بود و بیشتر روزهای سال سرد بود. در زمستان دمای هوا گاهی اوقات به 12 درجه زیر صفر می رسد. اما تابستان در اینجا از نقطه نظر اقلیم بسیار دلپذیر است و طبیعت غنی از زیبایی است.

بهترین زمان برای سفر به ایروان

همانطور که قبلا ذکر, ارمنستان یک کشور کوهستانی است, بنابراین بسیاری از زمستان های سرد با بارش سنگین وجود دارد. بدین ترتیب, با توجه به هوای سرد, زمستان, حداقل گردشگران در ایروان, و نه به دلیل سرما, مردم نمی توانند از تمام شب زنده داری از شهرستان لذت ببرید. اما در همان زمان, با توجه به سطح پایین از گردشگران, هزینه همه چیز را دارند کمترین است, که بسیار مناسب برای مردم به دنبال یک سفر در پایین ترین قیمت است. با توجه به این توضیحات, هر فرد می تواند, بسته به دلیل سفر خود را به ایروان, و همچنین در بودجه که با این سفر در نظر گرفته شده است بهترین زمان برای سفر به این شهرستان زیبا, تعیین مسیر. بهار ایروان بسیار زیبا است و تابستان پر از میوه های رنگارنگ و خوشمزه است و فصل سرد با قیمت های تخفیف دار است که هر کدام می تواند دلیلی برای سفر به ایروان باشد.

جاذبه های گردشگری در ایروان

شهر ایروان به دلیل موقعیت تاریخی و جغرافیایی خود دارای جاذبه های طبیعی بسیاری است که می توان از جمله این جاذبه ها نام برد:

یک خانه یا هزار پله: گوماساد مکانی است که از پایینترین نقطه شهر ایروان (مرکز شهر) تا بالاترین بخش (پارک پیروزی در بخش شمالی ایروان) کمک کرده است که دسترسی شایسته را فراهم می کند. این مکان در ساخته شده بود 1970.از یک معمار به نام تروسو 750 راه پله وجود دارد و در طبقه های مختلف شما می توانید مجسمه های اشکال مختلف را ببینید.

میدان جمهوری: این میدان که در سال 1926 ساخته شده است. از الکساندر لادانیان, واقع در مرکز ایروان. بیضی دو و میدانی که چندین ساختمان را احاطه کرده است, از جمله موزه تاریخ مردم ارمنستان., زنجیره ای هتل ماریوت پست مرکزی, وزارت امور خارجه و ساختمان دولت تحت پوشش. در زمانی که تعطیلات ملی ارمنستان برگزار می شود, در شهرستانها به غیر از کشور, در میدان جمهوری در ایروان. مارماهای متفاوت هستند, مانند شعله, بازی, نمایشنامه, ترانه ها و نورپردازی.

گل ها: گل ها نام مکانی در فاصله شمال شرقی ایروان است که همچنین دارای مناظر زیبا و جاذبه های تاریخی بسیاری در خود جای داده است. از جمله بازدیدکننده داشته است, این مکان می تواند گیاهان, هر دو در داخل و خارج در بهار و تابستان, یک پیست اسکی در زمستان, پادشاه نسل کشی ارامنه, در جنگ که سنگهای صلیبی کشته شدند, که مربوط به ۱۲ و ۱۳ به ترتیب. بسیاری از کلیساها شامل کلیسا و کلیسا و کوچک... توجه.

کلیسا ۲: این مکان در کلیسا ۲ یک کلیسا را تشکیل داد که در اوایل قرن سیزدهم با توجه به دستور العمل خانه another برای ساختن کلیسای دیگری به صورت داخلی-در پایان این قرن و سفارش خانه built ساخته شد. کلیسای هگارت که در قلب صخره ها ساخته شده و با سنگ ها درمان می شود یکی از زیباترین مناظر تاریخی ایروان است.

غذا در ایروان

شهر ایروان یکی از شهرهای با غذاهای سنتی و بسیار تصفیه شده است. از جمله ظروف از شهرستان می تواند همان ظروف تهیه شده برای کریسمس. ماهی کبابی یا هشان, است که از دیلاهارا دهاهایی تروت ساخته شده, قو برای پخت و پز استفاده می شود. ستون یا درم مسدود از کلم, گوجه فرنگی, و غیره., فلفل, و غیره. بادمجان, برگ انگور, گوشت, و غیره... این است که برای پخت و پز و گریس استفاده, که یکی از غذاهای سنتی و نفیس ارمنی است و در روزهای خاصی از سال تهیه. در ایروان شما همچنین می توانید در یک رستوران شیک و لوکس غذا بخورید و همچنین در فروشگاه های مواد غذایی در کنار خیابان طبخ کنید. بسیاری از رستوران های معروف و شناخته شده در این شهرستان وجود دارد, مانند رستوران ایرانی, رستوران لوکس انوش و رستوران ایرانی پیتر.

هتل های ایروان

ایروان دارای بسیاری از هتل ها و خوابگاه, انواع خوابگاه, از ارزان و کم به لوکس و لوکس. هتل ها از قبیل هتل ارزان چیراک 4 ستاره هتل انی پلازا, فیلم, مترو, پل و بسیاری از هتل ها که مسافران اقامت خود را یک جای خوب برای نگاه با هر بودجه را می توانید.

انتقال به ایروان

ایروان یک فرودگاه به نام فرودگاه بین المللی زوارتنوز دارد که در 12 کیلومتری شهر قرار دارد. بسیاری از گزینه های حمل و نقل در شهرستان وجود دارد, از جمله تاکسی, مترو, اتوبوس, چرخ دستی و مینی بوس. تاکسی یک گزینه خوب برای یک سفر ارزان با توجه به هزینه های بالای مسافران نیست, اما به جای مترو هر دو ارزان و خصوصی است. اتوبوس و مینی بوس نیز یک قیمت خوب و مناسب برای سفرهای هر دو در شهرستان و بین شهرستانها هستند.

کاهش هزینه در ایروان

برای اینکه قادر به سفر با قیمت های پایین در ایروان, شما نیاز به تکمیل چند کار ساده: شما می توانید در اطراف شهرستان حرکت, و نه با گران تاکسی اتوبوس, ون و مترو, که ارزان تر به استفاده از, شما می توانید یک خانه با یک اشپزخانه از, اجاره و خود را, پخت و پز, خرید. شما می توانید با استفاده از گشت و گذار رایگان است که در نقاط مختلف شهرستان برگزار می شود به بازدید از مناظر از شهرستان را.... با این کارهای کوچک, شما می توانید به طور قابل توجهی صرفه جویی در پول و صرف کمتر.

امنیت ایروان

ارمنستان در سطح خوبی از نظر امنیت و جرم و جنایت در این کشور کم است. گردشگران باید قوانین ایمنی را رعایت کنند. مثلا, ترافیک در ساعات پایانی شب است" مصنوعی", در مکان هایی که مردم مراقبت از جواهرات خود را... از اسناد مانند کپی پاسپورت و ویزا و به جای اسناد اصلی کپی کنید.


دیدن تورهای نوروزی در: 

tourscaner.ir/


0
کــارمـا :
37
بفرست

مشاهده نظرات بیشتر...
findi