ارزانترین فالوور،لایک و بازدید اینستاگرام و تلگرام در کل کشور را خریداری کنید (حرفه‌ای‌ترین پلتفرم خدمات شبکه‌اجتماعی کشور) کلیک کنید

بازاریابی اینستاگرام برای کسب و کارهای آنلاین (1)

3 سال پیش - خواندن 6 دقیقه

اینستاگرام در سال های اخیر به عنوان موفق ترین بستر عکس و ویدیو شناخته شده است. آنچه در ابتدا به عنوان یک پلتفرم کوچک برای چند هزار نفر که محتوای جالبی درباره زندگی خود به اشتراک می گذاشتند آغاز شد ، با گذشت زمان به یک پلت فرم با بیش از 400 میلیون کاربر تبدیل شد. (آوریل 2020)

به خصوص به دلیل خرید اینستاگرام توسط فیس بوک ، افراد مشهور ، وبلاگ نویسان ، مربیان و شرکت های بیشتری از این پلتفرم استفاده می کنند. اینستاگرام فرصت های جدیدی را برای بازاریابی ارائه می دهد. بستر ویروسی برای افزایش حضور در شبکه های جهانی گسترده ، افزایش دسترسی و آگاهی از نام تجاری مناسب است. در همین حال یک حساب اینستاگرام به هر استراتژی بازاریابی آنلاین تعلق دارد. خواه وبلاگ نویسان مد و فشن، مشاغل خانوادگی ، YouTubers ، فروشگاه های محلی یا وب سایت ها: اینستاگرام به طرق مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد و فرصتی ایده آل را برای تعامل با جامعه و جلب آنها فراهم می کند.

به خصوص زمینه هایی مانند تغذیه ، بهداشت و مد در این سیستم عامل محبوبیت بیشتری دارند، اما هر شرکتی می تواند بدون توجه به زمینه فعالیت ، پوشش بیشتری پیدا کند. اینستاگرام با شبکه های اجتماعی مانند فیس بوک و توییتر تفاوت اساسی دارد. این برنامه عمدتا برای تولید مجاورت با کاربران استفاده می شود و بنابراین بسیار خصوصی تر از سایر پلتفرم های شبکه های اجتماعی است. این در تعاملات بین افراد نیز منعکس می شود.

 مطالعه ای که اخیراً منتشر شده نشان می دهد که می توان بیش از 50 برابر بیشتر از فیس بوک در اینستاگرام با فالوورها تعامل داشت.

به تدریج فرد جامعه وفادار خود را در اینستاگرام ایجاد می کند. محبوبیت اینستاگرام همچنان در حال افزایش است ، بنابراین باید از خود پلتفرم استفاده کنید. شما تصمیم گرفته اید که این کتاب الکترونیکی را بخوانید زیرا شما به امکانات عالی اینستاگرام پی برده اید و اکنون می خواهید برای جذب مشتری جدید ، تقویت تصویر برند خود یا تقویت جامعه و گسترش جامعه خود ، در این سیستم عامل شرکت کنید. برای موفقیت در اینستاگرام ، فقط کافی نیست که هر از گاهی تصاویر ارسال کنید و "به نوعی" کاربران را مجاب به پیگیری صفحه اینستاگرام خود کنید. در عوض ، یک استراتژی هوشمندانه و متفکرانه باید در پشت بازاریابی بایستد تا به نتایج مطلوب برسد. هدف این است که محتوای با کیفیت بالا را با ارزش طولانی مدت به اشتراک بگذارید و به روش صحیح با کاربران ارتباط برقرار کنید.

به همین دلیل ، این مقاله نوشته شده است. این به شما دانش لازم برای موفقیت در بازاریابی اینستاگرام را می دهد. در مقالات بعدی ، به شما در یک فرم فشرده ، دانش اطمینان از موفقیت در بازاریابی اینستاگرام را می دهم. هدف روشن است: فالوورهای بیشتر ، پوشش بیشتر ، آگاهی بیشتر. این کتاب الکترونیکی برای شما مناسب است ، خواه در یک شرکت کار می کنید ، وبلاگ نویسی می کنید یا می خواهید یک صفحه (طرفدار) fan ویروسی ایجاد کنید.

حتما بخوانید : فالوور ارزان اینستاگرام بخریم یا نخریم؟


تفاوت در شبکه های اجتماعی مختلف

اینستاگرام بر اساس محتوای تصویری ساخته شده است. توابع اساسی محدود به ارسال تصاویر و فیلم ها ، یافتن چنین محتوایی و تعامل با سایر کاربران به صورت لایک ، نظر و پیوند است. هیچ عملکرد "اشتراک" فیس بوک وجود ندارد. در عوض ، در پست جالب حساب های دیگر با "@" پیوند داده می شوند. سپس کاربر پیوندی به محتوای مربوطه می رود. در ابتدا این شکل به اشتراک گذاری موثر به نظر نمی رسد. با این وجود ، می تواند یک استراتژی امیدوار کننده تر از عملکرد "اشتراک" فیس بوک باشد زیرا ارتباط مستقیمی بین کاربران وجود دارد و این بدان معناست که ارزش توصیه ها بیشتر است.

اینستاگرام همچنین با سایر سیستم عامل ها متفاوت است زیرا نمایه حساب به سختی تنظیماتی را ارائه می دهد. فقط شرح مختصر نمایه با یک پیوند مجاز است. به همین دلیل ، شما نباید اینستاگرام را به عنوان یک سکوی پر فروش در نظر بگیرید. هدف تقویت حضور شما و ایجاد روابط شخصی با طرفداران و پیروان شما است. از این رو ، به ندرت فروش مستقیم از طریق اینستاگرام انجام می شود ، اما روابط با مشتریان بالقوه می تواند با گذشت زمان منجر به نتیجه هایی از جمله ایجاد لیست خبرنامه یا جذب مشتری شود.


استراتژی داشته باشید

قبل از شروع به کار در اینستاگرام ، مهم است که در مورد هدفی که با حساب اینستاگرام خود دنبال می کنیم ، فکر کنیم. آیا پس از دستیابی و آگاهی یا تقویت حضور خود هستید؟ فقط وقتی می دانید که دقیقاً چه می خواهید ، محتوای مناسب را ارسال کنید. می خواهید چه تصویری از شرکت یا خودتان ارائه دهید؟ فلسفه شما چیست؟

استراتژی بازاریابی موثر در اینستاگرام به راحتی در 3 نکته خلاصه می شود:

  1. جهت گیری: به چه نوع پست هایی فکر می کنید؟ حساب شما باید چه برداشتی از کاربران ایجاد کند؟ آیا پست ها باید انگیزه ایجاد کنند ، برداشت مثبتی ایجاد کنند ، داستانی تعریف کنند؟ در مورد گرایش خود مطمئن شوید. و پیشاپیش: مهم نیست که هدفی را انتخاب می کنید ، مطمئن شوید که محتوای شما یک کار را انجام می دهد: سرگرمی!
  2. منظم بودن: فقط کسانی که به طور مداوم حضور دارند ، می توانند در ذهن پیروان خود تأثیر ماندگاری بگذارند. کمک نمی کند ماهانه یک بار آنلاین شوید و 10 تصویر را به طور متوالی بارگذاری کنید. بسیاری از حساب ها کنار راه قرار می گیرند زیرا استراتژی طولانی مدت را دنبال نمی کنند.
  3. تعامل: برای ایجاد جامعه Instagram خود ، تمرکز باید بر تعامل با دنبال کنندگان باشد. در اینجا این فقط پاسخ دادن به نظرات آنها نیست ، بلکه درگیر کردن مستقیم آنها در محتوا است. نحوه انجام این تعاملات را بعداً در مقاله خواهید آموخت.


بازاریابی اینستاگرام

روش های مختلفی برای جلب توجه کاربران به خود وجود دارد. باز هم باید ابتدا روی مخاطب مورد نظر خود تمرکز کنید و به ویژگی های آنها بیندیشید. فقط در این صورت است که می توانید به طور خاص برای کاربران متناظر رفتار کنید.

خرید لایک و فالوور اینستاگرام ، برای بازاریابی شما هیچ گونه تاثیری ندارند، و فقط برای به چشم آمدن موثر هستند.

ربات های اینستاگرام از فعالیت های پسندیدن ، دنبال کردن و نظر دادن مراقبت می کنند. با این حال ، من به شما توصیه می کنم این گزینه را در نظر نگیرید. اینستاگرام وقتی لایک های اجباری ایجاد می شود ، آن را دوست ندارد و فعالیت مربوطه را تشخیص می دهد. علاوه بر این فقط اصالت می تواند کاربران مناسب را برای پیروان ایجاد کند.

منبع :

آموزش بازاریابی اینستاگرام برای کسب و کارهای اینترنتی

 https://app.sigle.io/roxana098.id.blockstack/BWn8EtkMp90u612jGhuy8


0
کــارمـا :
454
بفرست

مشاهده نظرات بیشتر...
beghammm