ارزانترین فالوور،لایک و بازدید اینستاگرام و تلگرام در کل کشور را خریداری کنید (حرفه‌ای‌ترین پلتفرم خدمات شبکه‌اجتماعی کشور) کلیک کنید

با بهترین ظروف مورد استفاده در هر خانه آشنا شوید!

2 سال پیش - خواندن 9 دقیقه

ظروف سرامیکی و سفالی

از دیرباز استفاده از ظروف سرامیکی دستساز و سفالی به عنوان قدیمی‌ترین ظروف جهت پخت‌وپز و مصارف دیگر، بسیار رایج و پرکاربرد بوده است. امروزه نیز استفاده از ظروف سفالی و سرامیکی  علاوه‌بر فواید مختلفی که برای سلامتی دارد، نشانی از طبیعت، فرهنگ کهن و تمدن باستانی داشته و همچنین جلوه متفاوت و زیبایی به کلکسیون ظروف پذیرایی موجود در آشپزخانه شما می‌دهد. خرید سفال و سرامیک یکی از آیتم‌هایی است که جلوه‌ای ویژه به منزل و دکوراسیون شما می‌بخشد.

خرید ظروف سرامیکی و سفالی؛ حافظ سلامتی

در چند سال اخیر با افزایش آگاهی مردم، مضرات استفاده از ظروف پلاستیکی و فلزی بر اکثریت آنان روشن و اثبات گشته است. لذا این امر موجب شده تا ظروفی با متریال طبیعی و عاری از هر گونه مواد سمی به عنوان جایگزینی با مقاومت و زیبایی بیشتر، خریداری و به جهت کاربردهای متنوع استفاده شود.

ظروف سرامیکی دست ساز نمادی از فرهنگ

ظروف سرامیکی دست‌ساز با ترکیب فرهنگ تاریخی ایران زمین و سنت دیرینه آن به همراه چاشنی هنر مدرنیته و المان‌های مینیمال، محصولی محبوب و ویژه می‌باشد. درحقیقت می‌توان گفت که ظروف سرامیکی دست‌ ساز، حاصل ایجاد هماهنگی میان دو دنیای قدیم و جدید است که سبب ایجاد حسی نو و در عین حال نوستالژیک در سفره و میز پذیرایی شما می‌شود.

انواع کاسه، بشقاب، آبکش و تخته‌های سرامیکی و سفالی دکوکاف در طرح و رنگ‌های جذاب و کم نظیر به جهت سرو انواع غذا، میوه، دسر، آجیل، تنقلات و غیره در مصارف خانگی و پذیرایی از میهمانان کاربرد داشته و همچنین به عنوان یک اثر هنری در دکوراسیون منزل و آشپزخانه نیز محسوب می‌گردد.

بطور خلاصه می‌توان گفت؛ ظروف سرامیکی و سفالی با رنگ و لعابی بی‌نظیر، ماندگاری بالا و امکان شستشوی آسان به عنوان ظروف باکیفیت، شیک و کاربردی، درخشش ویژه‌ای به میزبانی شما در پذیرایی از میهمانان‌تان می‌دهد.

کاسه و بشقاب‌ های دست ساز سفالی و سرامیکی

اگر شما هم از آن دسته خانم‌های خوش سلیقه‌ای هستید که به اصالت و رنگ و لعاب ظروف آشپزخانه خود بسیار اهمیت می‌دهید؛ می‌توانید با انتخاب کاسه و بشقاب‌ های خاص و منحصربه‌فرد که تمام نقوش آن‌ها بر گرفته از ذهن خلاق، ظرافت و دقت بی‌نظیر هنرمندان ایرانی است، به سادگی به دو فاکتور اصالت و زیبایی دست یابید.

کاسه و بشقاب دست‌ ساز سرامیکی با طرح‌های نقاشی خیره‌کننده، یاد‌آور هنر و سنت چند صد سال گذشته است اما در عین حال هم یک اثر هنری مدرن و کاملاً بروز محسوب می‌گردد! آنچه این کاسه و بشقاب‌ها را از دیگر ظروف موجود در بازار متمایز می‌سازد، همین تناقض دلنشین است. در واقع با وجود کاسه‌ های سرامیکی و بشقاب‌ های سفالی بر سفره غذا‌خوری و یا میز پذیرایی، به نحوی رنگ و لعاب سنتی به زندگی مدرن امروزی تزریق خواهد شد.

ظروف سرامیکی جلوه بخش میز پذیرایی

روزی را تصور کنید که چند میهمان خاص دارید و باید در کمترین زمان ممکن از آن‌ها با صرف غذا پذیرایی کنید! ظروف غذاخوری سرامیکی با طرح‌های رنگارنگ و زیبا در تزیین میز یا سفره به کمک شما می‌آیند! چرا که با مواد خوراکی که در ظروف سرو می شود، هم جلوه زیبا و چشمگیری به سفره غذایتان داده‌اید و هم موجب تحریک اشتهای میهمانان‌تان شده‌اید.

اگر به ظروف دست‌ ساز علاقه دارید و به دنبال ظروف سبک و با‌دوامی هستید که مقاومت و کیفیت مرغوبی نیز داشته باشد تا بتوانید برای استفاده روزمره و همچنین میهمانی و مراسمات مختلف از آن‌ها استفاده کنید، با قطعیت می‌توان گفت که ظروف غذاخوری سفالی و سرامیکی دست‌ ساز انتخاب بسیار مناسبی برای شما می‌باشد تا سفره متفاوت و جذابی فراهم کنید.

لازم به ذکر است که این ظروف برخلاف بسیاری از ظروف فلزی و یا تقلبی موجود در بازار، هیچ‌گونه مواد سمی و مضری ندارد و یکی از سالم‌ترین ظروف غذاخوری محسوب می‌شود.

ظروف دست ساز کاربردی و منحصر به فرد

یکی دیگر از دیگر کاربردهای ظروف دست ساز در سایز کوچک می‌توان به عنوان ظروف سرو انواع خشکبار، آجیل، تنقلات و دسر اشاره نمود. جنبه تزئینی ظروف سفال و سرامیکی از دیگر ویژگی‌های خاص آنان است. برای نمونه می‌توانید از کاسه و بشقاب به عنوان ظروف دیوارکوب برای تزئین فضای سالن پذیرایی، اتاق، محل کار، رستوران، کافی شاپ و دیگر محافل استفاده کنید.

ظریف کاری‌های ویژه در ساخت سفال و سرامیک

ظروف پذیرایی سرامیکی با کیفیت با مواد اولیه مرغوب و خالص در کوره‌هایی با نرخ حرارت بالا تهیه شده که این امر سبب ایجاد مقاومت و دوام بیشتر این ظروف و تمایز با دیگر ظروف پذیرایی موجود در بازار می‌گردد.

البته علاوه‌بر کیفیت بدنه و جنس ظروف پذیرایی لازم است به لعاب کاری آن ها نیز اشاره‌ای داشته باشیم. لعاب کاری یکی از مهم‌ترین مراحل در ساخت ظروف سرامیکی است. در واقع لعاب کاری منحصر به فرد ظروف سفال و سرامیکی نمایانگر خطه مشخص آن ظرف منحصر به فرد هستند.

نقاشی و طراحی‌هایی که هنرمندان این حوزه روی سفال می‌کشند و همچنین کنده کاری‌هایی که روی این ظروف انجام می‌شود از جمله جنبه‌های ظریف کاری و تزئین روی سفال به شمار می‌آید. با خرید سفال و سرامیک‌ های دست ساز شما صاحب یک محصول کاربردی که حاصل ذوق یک هنرمند است می‌شوید.

لزوم پخت ظروف سفال و سرامیک در کوره

یکی از لزومات پخت ظروف سفال و سرامیکی قرار دادن آن ها در کوره است. این ظروف باید در کوره با درجه پخت لازم و در طی زمان کافی پخته شوند. لازم به توضیح است که ظروف سفال و سرامیک باید 2 مرتبه در کوره قرار گیرند؛ یک بار پس از تولید شدن و یک مرتبه دیگر پس از مزحله لعاب کاری.

در چنین شرایطی این ظروف مقاومت و استحکام قابل توجهی به دست می‌آورند و لعاب به کار رفته در آن ها نیز از دوام کافی برخوردار خواهد بود. خوب است بدانید قیمت سفال و سرامیک نیز با توجه به مراحلی که روی آن اعمال شده و کیفیت این محصولات متغیر است.

سفال و سرامیک؛ انتخابی جذاب

خرید ظرف های سفالی و سرامیکی از دکوکاف این امکان را به شما می‌دهد که از تمام ویژگی‌های کاربردی و عالی این ظروف که در این مطلب اشاره کردیم بهره مند شوید. دکوکاف ارائه کننده بهترین و باکیفیت ترین محصولات سفال و سرامیکی دقت ویژه‌ای در ساخت این محصولات به خرج داده است.

ظریف کاری و لعاب کاری‌های ویژه‌ای روی ظروف و محصولات سفال و سرامیکی ارائه شده، اعمال شده است که این محصولات را منحصر به فرد تر و خاص‌تر کرده است. همچنین این محصولات در دمای کوره مناسب پخته شده‌اند و مقاومت و کیفیت بالایی نیز دارند.

خرید عمده ظروف سفالی و سرامیکی

یکی از امکاناتی که فروشگاه اینترنتی decocaf در اختیار شما عزیزان قرار داده، امکان خرید سفال و سرامیک به صورت عمده است. برای کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص با کارشناسان ما در واحد فروش تماس بگیرید.

ظرف شیشه‌ای

شاید با خود فکر کنید که خرید ظروف شیشه‌ای به دلیل شکننده‌بودن کار عاقلانه‌ای نیست. اما حقیقت‌امر این است که ظروف شیشه‌ای به دلیل ظرافتی که دارند همیشه جز پرطرفدار‌ترین جنس‌های وسایل است. در فروشگاه اینترنتی دکوکاف شما می‌توانید ظروف چینی متفاوتی را خریداری کنید. این ظروف در طرح‌های متفاوت با رنگ‌بندی‌های متفاوت هستند.

رنگ آمیزی روی شیشه یکی از هنرهای دستی جدید است که افراد نهایت خلاقیت خود را با رنگ‌آمیزی روی شیشه نشان می‌دهند. شما با خرید این ظروف از صنایع دستی هم حمایت می‌کنید. سرویس ظروف ژاپنی شیباتا یکی از معتبر‌ترین برندهای موجود در فروشگاه اینترنتی دکوکاف است. ظروف این شرکت در کشور ژاپن تولید می‌شوند و کیفیت بالایی دارند.

دو برند جار و ویترای جز برندهای معتبری هستند که بهترین کیفیت ممکن همراه با طراحی ظریف و دلنشین دارند. در میان ظروف شیشه‌ای موجود در دکوکاف می‌توانید بطری، گلدان و لیوان با طرح‌های مختلف و نقاشی را خریداری کنید. ظروف شیشه‌ای می‌توانند انتخاب مناسبی برای هدیه دادن باشند.

ظروف شیشه ای دکوری انواع مختلفی دارند و در مجموعه‌های چندتایی به فروش می‌رسند. همیشه گل هدیه دادن یا گل هدیه گرفتن حس جذابی دارد، شما می‌توانید با انتخاب گلدان‌های شیشه‌ای موجود در دکوکاف، حس این هدیه را ماندگار کنید. اگر شما جز دسته‌ای از افراد هستید که شب‌ها را بیشتر از روز دوست دارید و از نور شمع لذت می‌برید، می‌توانید از میان هزاران جا شمعی شیشه‌ای انتخاب کنید. این جا شمعی‌ها برای استفاده‌ی بلند مدت مناسب هستند و جنس شیشه‌ی آن‌ها به گونه‌ای است که داغ نمی‌شود، در نتیجه می‌توانید ساعت‌ها از آن استفاده کنید و نگران شکسته یا داغ شدن آن نباشید.

از جمله وسایل تزئینی شیشه‌ای که می‌توانید خریداری کنید، بشقاب‌ شیشه‌ای و بطری‌های طرحدار شیشه‌ای است. این وسایل هدیه‌ی مناسبی برای تازه عروس و داماد‌هایی است که وارد خانه‌ی جدید شده‌اند.

رسم است در فصل تابستان که هوا گرم است برای پذیرایی از مهمان‌ها به آنان شربت و شیرینی می‌دهند. فرقی نمی‌کند که میخواهید به مهمانان خود شربت آلبالو یا سکنجبین بدهید، بطری‌های شیشه‌ای بهترین انتخاب برای نگهداری شربت هستند. این بطری‌ها را می‌توانید در یخچال نگهداری کنید. بطری‌های شیشه‌ای به دلیل جنسی که دارند محتوای درون خود را خنک نگه می‌دارند. علاوه بر آن این بطری‌ها طرح‌ها و رنگ‌های زیبایی هم دارند که می‌توانید آن‌ها را جلوی مهمان بگذارید.

بشقاب‌های شیشه‌ای در رنگ‌ها و اندازه‌های مختلف وجود دارد، این بشقاب‌ها ابعاد مناسبی برای پذیرایی دارند و می‌توانید داخل‌ آن‌ها بیسکوئیت یا شیرینی بچینید و برای پذیرایی جلوی مهمان بگذارید.

ظروف چوبی

ظروف چوبی بی شک برای سرو و تزئینات منزل و آشپزخانه یکی از مناسبترین گزینه ها می باشند. استفاده از ظروف چوبی سابقه طولانی دارد. اخیرا استفاده از ظروفی مثل بشقاب و کاسه های چوبی به عنوان یک انتخاب سالم و دوست دار محیط زیست، تقاضا بیشتری پیدا کرده است.

مجموعه دکوکاف ارائه دهنده انواع ظروف چوبی آشپزخانه، ظروف پذیرایی و دکوری با طراحی فوق العاده و کیفیتی بی نظیر می باشد.

دکوکاف با تولید محصولات چوبی ایرانی کاملا دست ساز و سفارشی نیاز شما را در این زمینه برطرف خواهد کرد. علاوه بر انواع کاسه با ابعاد مختلف، میوه خوری، اردووخوری، سینی، انواع پایه کیک چوبی و … تولیدشده و ظرف چوبی مورد نظر شما با ابعاد و طرح دلخواه ساخته می شوند.

تمامی ظروف چوبی دکوکاف بصورت کاملا بهداشتی تهیه شده است. و همچنین روکش روغن طبیعی به عنوان لایه محافظ بر روی آن ها قرار می گیرد که شست و شو ظروف چوبی را امکان پذیر می کند.

جنس چوب به کار رفته در ساخت ظروف مطابق با سلیقه و بودجه شما عزیزان قابل تغییر است.

0
کــارمـا :
31
فروشگاه آنلاین محصولات دکوراتیو دکوکاف
بفرست

مشاهده نظرات بیشتر...
22182606957