ارزانترین فالوور،لایک و بازدید اینستاگرام و تلگرام در کل کشور را خریداری کنید (حرفه‌ای‌ترین پلتفرم خدمات شبکه‌اجتماعی کشور) کلیک کنید

برای راه اندازی یک فروشگاه اینستاگرامی چه کارهایی باید انجام دهیم؟

2 سال پیش - خواندن 9 دقیقه

توانایی ساخت یک فروشگاه اینستاگرام ویژگی ای است که از سال ۲۰۱۹ به این برنامه محبوب و محبوب اضافه شده است. اینستاگرام امروز نه تنها به عنوان یک برنامه سرگرمی، بلکه به عنوان یکی از مهم ترین ابزارهای بازاریابی برای کسب و کارهای مختلف شناخته می شود و تا حد امکان سریع تر در حال حرکت است تا به یک قطب بزرگ تجارت الکترونیکی تبدیل شود. به گفته مدیر فروش یکی از برجسته ترین برندهای پوشاک جهان، فعال سازی فروشگاه اینستاگرام باعث افزایش 25 درصدی ترافیک و افزایش 8 درصدی خرید برای این برند شده است. ایجاد یک فروشگاه اینستاگرام به شما این امکان را می دهد که گالری محصول را در حساب تجاری خود فعال کنید و به عنوان یک وب سایت در اینستاگرام عمل کنید.


یک فروشگاه اینستاگرام چیست؟
با ایجاد یک فروشگاه اینستاگرام، می توانید یک کاتالوگ محصول در حساب کسب و کار خود داشته باشید و یک مشتری را در وب سایت خود پیدا کنید.در واقع فروشگاه اینستاگرام اجازه می دهد تا شما را به کار در مشخصات اینستاگرام خود ، شبیه به یک فروشگاه آنلاین یا وب سایت.. کاربرانی که در به صفحه شما در یا ارسال وارد شده اند, و در هر صورت, دیدن: کلیک کنید و یا شیر بر روی برچسب محصول), می توانید رای آن را به آنها را ببینید. علاوه بر این یک گزینه وجود دارد برای هر محصول یک لینک به وب سایت صفحه ورود به سیستم اجازه می دهد تا کاربر برای مشاهده اطلاعات اضافی در مورد وب سایت شما بازدید.
بسیاری از صفحات به فروش می رسد به آدرس سایت منبع برای مخاطبان توضیح دهد اما در مشخصات است که در بالای لیست ده ها هزار نفر وجود دارد یک لینک به صفحه محصول در وب سایت خود را وارد این بخش آنها منجر خواهد شد کاربر به صفحه مورد نظر و معرفی خود به عنوان آدرس سایت داخل زیستی-صفحه " بزرگترین و پایان منبع هر پیام صفحه وب و یا مخاطبان برای دیدن زندگینامه, صفحه آنها را تحسین.
ولی, خوشبختانه, پیش 2019. اینستاگرام به معامله گران و فروشندگان اجازه داد تا با پروفایل های کسب و کار خود در این شبکه اجتماعی در حدود همان وب سایت کار کنند.. اداره پست حاوی برچسب خرید و یا یک آیتم مشخص شده با استفاده از آیکون خرید در گوشه پایین سمت چپ نمایش داده می شود.
شما باید یک گزینه جذاب در فروشگاه برای یک حساب جدید که شما لازم نیست ایجاد کنید. تنها چیزی که شما باید انجام دهید این است که سوئیچ خود را در حالت بهره برداری از یک حالت به دیگری تغییر آن در Facebook profile مرتبط با ظاهر خود را (ما با قرار دادن توضیحات و آموزش های مربوط به بازار در فرمت).


مزایای ایجاد یک فروشگاه در اینستاگرام
همانطور که قبلا گفته ایم ، با فعال کردن این حالت ، می توانید محصولات ، تصاویر را بر روی آن تماس بگیرید. توضیحات. آن را نیز ارائه, محصول, قیمت, تخفیف, توانایی نمایش محصولات مرتبط و لینک مربوط به اینستاگرام پست شما اضافه کردن به اضافه کردن خود شما. دسترسی سریع و آسان کاربران و مشترکین شما به محصولات و خدمات اولین ویژگی مهم است که این ویژگی جدید فراهم می کند. در واقع ، کاربر می تواند قیمت هر یک از آیتم با یک کلیک مطمئن شوید, فهرست و محصولات را انتخاب کنید سریع تر از در یک وب سایت. یکی دیگر از مزیت های عمده ای از این فروشگاه که کالا و خدماتی که شما ارائه در تولید و فعالیت است که محتوای جذاب برای میلیون ها ظاهر می شود و بیشتر مردم تبدیل به نام تجاری و محصولات است که شما در حال رفتن به در.
فعال کردن و ایجاد یک فروشگاه اینستاگرام 
متأسفانه امکان خرید توکن های اینستاگرام برای ایران ممنوع است. در واقع برچسب قیمت اینستاگرام می گوید که هیچ فروشگاه اینترنتی اینستاگرام در ایران نمی تواند از این ویژگی استفاده کند. اما حقیقت این است که راه هایی برای دور زدن این تحریم وجود دارد, که ممکن است یا ممکن است کار نمی! اما مشکلی وجود دارد که قالب هایلایت اینستاگرام قاطعانه با کاربرانی که روش های غیر قانونی را نقض و پیاده سازی می کنند و صفحه خود را حذف می کنند ، مبارزه می کند!!
بنابراین ، کاملا امکان پذیر است ، دور زدن تحریم ها به وسیله وسایل غیر قانونی ، اینستاگرام صفحه شما را از صفحه حذف خواهد کرد!!! شاید بهترین راه این است که از سایر ویژگی های اینستاگرام و همان روش قدیمی برای فروش محصولات و خدمات ما استفاده کنید! اما در حال حاضر که شما هنوز هم در از بین رفته اند در این راه و در صورتی که شما انتخاب نهایی خود را, شما می توانید با استفاده از جذاب اینستاگرام ویژگی این است که تا پایان این مقاله با ما و راه شامل یک گام به گام راهنمای در آن اجازه دهید ابتدا نگاهی به چند نکته مهم در این مورد از:


نشانگر خرید محصول (در گوشه پایین سمت چپ آیکون سبد خرید) فقط برای کالاهای فیزیکی فعال شده است.
برای تبدیل شدن به یک فروشگاه اینستاگرام ، حساب tryabva شما باید به یک حساب کسب و کار تغییر کند.
Facebook profile یکی از نیازهای اصلی در هنگام ایجاد یک فروشگاه اینستاگرام است.
شما باید شماره و کد پستی یک کشور خارجی برای فعال کردن برچسب برای فروش استفاده کنید.
فعال سازی این تگ در بهترین حالت از طول می کشد 10 به 90 روزها.
برای استفاده از این ویژگی باید آخرین نسخه اینستاگرام را بر روی تلفن همراه خود داشته باشید..
جذب و افزایش تعداد مشترکین شرط اصلی استفاده از قابلیت های فروشگاه اینستاگرام است..
فراموش نکنید که برای ایجاد یک تقویم محتوای اساسی و کاربردی برای کاربر. مهمترین بخش فروش اینستاگرام شما ایجاد محتوای جذاب است.
محصولات خود را در تلاش برای پاسخگویی به نیازها و نگرانی های مخاطبان?
یک عکس از محصولات خود را در فروشگاه اینستاگرام خود یک ویترین از فروشگاه شما است ، بنابراین در طراحی آن شما همه چیز شما نیاز پیدا کنید..
به دست آوردن اعتماد مصرف کنندگان اولین مرحله از فروش این پلت فرم شلوغ است. شما نیاز به مطمئن شوید که همه چیز واقعی است, در این مورد, شما می توانید نظرات و بررسی از مشتریان دیگر.

در کدام بخش می توانید از برچسب برای فروش اینستاگرام استفاده کنید ؟ ?
از بخش های مختلف! اگر ویژگی قالب استوری اینستاگرام در صفحه فعال باشد ، یک آیکون "browse store" بزرگ وجود دارد که در آن شما می توانید کاتالوگ خود را با کلیک بر روی آن وارد کنید..
اینستاگرام نسخه جدید نیز جایگزین بخشی از ntifikyshn در Instagram فروشگاه با آ در خط پایین به طوری که به شکل سبد قرار داده شد و زمانی که شما با قرار دادن چند محصول در آن شما را ببینید (چیزی مانند هادی از این محصول یک نشانگر برای فروش).

واقعیت مجازی یا AR در فیلترهای اینستاگرام ، که روزانه محبوبیت خود را افزایش می دهند ، همچنین یک ویژگی جدید است که برنامه برای کاربران آن فراهم کرده است!! این ویژگی برای فروشگاه اینستاگرام بسیار کاربردی است به خصوص و به ویژه برای ارتقاء و فروش محصولات آرایشی-این یک انقلاب دیجیتال است! بنابراین ، مارک های استفاده از این روش به کاربران اجازه می دهد رنگ رژ لب را با فیلتر مورد نظر بررسی کنند و سپس شروع به خرید آن کنند!


گام به گام برای ایجاد یک فروشگاه اینستاگرام 
1. حساب کسب وکارتان را بررسی کنید
شرط اول این است که فعال و استفاده از قابلیت و نق فروشگاه اینستاگرام کسب و کار در حساب شما. خب...:
ابتدا به بخش تنظیمات حساب اینستاگرام بروید ، روی گزینه profile در انتهای این بخش کلیک کنید و حرفه ای را برای یک پروفایل حرفه ای انتخاب کنید.
سپس ، در بخش "دسته" ، یکی از گزینه های موجود در نام تجاری ، موسیقی و حالت کلمات را انتخاب کنید.(اطمینان حاصل کنید که صفحه شما باید عمومی یا عمومی باشد و اگر خصوصی به حساب کسب و کار تبدیل نشود).
اینستاگرام حساب کسب و کار
2. ایجاد یک حساب کسب و کار در Facebook Fac
همانطور که قبلا اینستاگرام را ایجاد کرده ایم ، شما باید یک حساب تجاری در Facebook داشته باشید. اگر حساب Facebook ندارید ، حتما در Facebook ثبت نام کنید و سپس حالت خرید خود را با توجه به مراحل زیر تغییر دهید.. ثبت نام کنید
در منوی بالا در صفحه اصلی, با کلیک بر روی عبارت "ایجاد", و سپس بر روی "صفحه". و در مرحله بعد, برای ایجاد یک "نام تجاری کسب و کار" مشخصات, کلیک کنید "نام تجاری کسب و کار" و رفتن به صفحه بعد.
ایجاد یک Facebook صفحه برای کسب و کار خود و حساب Fac

در حال حاضر شما دو گزینه: "عنوان صفحه" و "رده"! اول مربوط به انتخاب یک عنوان مناسب برای صفحه دوم مربوط به انتخاب یک گروه و یا دسته مربوط به منطقه خود را کسب و کار و فعالیت است.
ایجاد Facebook profile کسب و کار برای کسب و کار

لطفا توجه داشته باشید که تنها اگر یک محصول برای فروش دارای توانایی استفاده از قابلیت های فروشگاه برای شما تا را انتخاب کنید یک دسته بندی برای کار با فکر کردن در مورد این واقعیت است که گروه انتخابی را فراهم می کند محصولات فیزیکی است که شما را احتمال پذیرش خود را اینستاگرام و Facebook نرم افزار افزایش خواهد یافت.
مشخصات کسب و کار کسب و کار در Facebook
در این مرحله ، شما باید اطلاعات اضافی, از جمله آدرس, شماره تلفن... را وارد کنید (با توجه به این واقعیت است که ایران تحت تحریم, این بخش شامل آدرس و شماره تلفن از یک کاربر دیگر).
3. فهرست نویسی
کاتالوگ محصول شامل قیمت ، عکس های مربوطه و برچسب محصول مربوطه است. برای ایجاد یک دایرکتوری در Facebook ابتدا شما نیاز به رفتن به آدرس آدرس www.facebook.com/products را وارد کنید و کلیک کنید اضافه کردن دایرکتوری برای ادامه به مرحله بعدی.


منبع:

https://ezdesign.ir/cat/instagram-template



0
کــارمـا :
37
بفرست

مشاهده نظرات بیشتر...
findi