ارزانترین فالوور،لایک و بازدید اینستاگرام و تلگرام در کل کشور را خریداری کنید (حرفه‌ای‌ترین پلتفرم خدمات شبکه‌اجتماعی کشور) کلیک کنید

برای زندگی در کانادا چه شهری را انتخاب کنیم؟

2 سال پیش - خواندن 6 دقیقه

در کشوری به وسعت کانادا، خلاصه کردن لیست بهترین شهرهای کانادا برای مهاجران کار آسانی نیست. کانادا با 10 ایالت و سه قلمرو که مساحتی بالغ بر 9985000 کیلومتر مربع را در بر می گیرد، مکان های زیادی برای مهاجرت و زندگی دارد.

هر شهر در لیست بهترین شهرهای کانادا دارای امکانات رفاهی و جاذبه های منحصر به فرد، مناظر زیبا، مردم مهربان، رفاه اجتماعی و ... است. به عبارت دیگر، به جرات می توان گفت که هیچ شهر بدی در کانادا وجود ندارد.

کانادا در سال های اخیر کارهای زیادی برای جذب مهاجر انجام داده و توانسته افراد زیادی را به خود جذب کند. این کشور از سراسر جهان مهاجر می پذیرد و با ورود به آن به زودی به جامعه چند ملیتی آن پی خواهید برد.

با این حال تعداد ایرانیانی که به این کشور مهاجرت می کنند کم نیست. بنابراین امروز تصمیم گرفتیم در مورد بهترین شهرهای کانادا که مناسب تر و البته محبوبیت بیشتری برای ایرانی ها هستند صحبت کنیم.

بهترین شهر کانادا برای زندگی

 برای مهاجرت به کدام شهر کانادا سوالی است که برای تمامی متقاضیان مهاجرت به کانادا پیش می آید. البته انتخاب شهر و ایالت کانادا برای مهاجرت به کانادا بستگی به اهداف مهاجرتی شما و یا علایق شما و کارهایی که می خواهید در آن شهر انجام دهید دارد.

هر کدام از اینها می تواند بر انتخاب شهر شما تأثیر بگذارد. امروز ما مشاوران فارسی کانادا عواملی را که مردم ایران به انتخاب شهرها و ایالت های کانادا وابسته هستند و بر اساس آن انتخاب می کنند را به شما معرفی می کنیم.

انتخاب ایرانی ها تا حد زیادی بر اساس امکاناتی است که دولت در اختیار مهاجران قرار می دهد، مانند امکانات تفریحی، رفاهی، آموزشی و کاری. بسیاری از خانواده های ایرانی می خواهند شرایط بهتری برای فرزندان خود ایجاد کنند.

بنابراین امکانات تفریحی و آموزشی برای آنها اهمیت زیادی دارد. البته باید در محیطی هم باشند که بتوانند برای خود کسب و کار فراهم کنند و شغل و درآمد پیدا کنند.

در مجموع تا سال 2020 حدود 250000 ایرانی در بهترین شهرهای کانادا برای مهاجرت زندگی خواهند کرد.

سه شهر اول ایرانیان برای کار و زندگی در کانادا عبارتند از ونکوور، تورنتو و مونترال.

 هر سه شهر به دلیل مزایایی که دارند توجه بسیاری از مهاجران ایرانی را به خود جلب کرده اند. با این حال فراموش نکنید که مهاجرت به این شهرها می تواند شما را با مشکلات و چالش هایی مواجه کند.

بهترین شهر کانادا از نظر آب و هوا

قطعا صحبت در مورد بهترین شهر کانادا از نظر آب و هوا دشوار است. زیرا در مورد بهترین آب و هوا نظرات و نگرش های متفاوتی وجود دارد.

برخی از مردم تابستان و هوای گرم را ترجیح می دهند، در حالی که برخی دیگر هوای سرد و یخبندان را در زمستان ترجیح می دهند.

افرادی هم هستند که باران های پاییزی و پاییزی را ترجیح می دهند و به طور کلی ترجیح می دهند زیر باران پاییزی پیاده روی کنند.

البته هستند افرادی که عاشق گل های زیبای بهار و این فصل هستند و دوست دارند در این نوع آب و هوا زندگی کنند.

یکی باران را ترجیح می دهد و دیگری گرمای خورشید را. یکی دوست دارد با گلوله های برفی بازی کند و آدم برفی بسازد، اما دیگری دوست دارد حلقه گل بهاری خودش را درست کند.

این یک انتخاب کاملا فردی است. بنابراین صحبت در مورد بهترین شهر کانادا از نظر آب و هوا کاملاً نسبی است و فقط به نگرش و علایق مردم بستگی دارد.

البته از آنجایی که اکثر مردم فصل بهار را ترجیح می دهند، طبق گزارش ها، قطعا این موضوع برای مهاجرت به کانادا و البته انتخاب بهترین شهر کانادا برای مهاجرت مطرح است.

اگر بخواهیم بهترین شهرهای کانادا را از نظر آب و هوا مشخص کنیم، توضیحات قبلی نشان می دهد که اکثر مردم فصل بهار را ترجیح می دهند.

اگرچه هوای گرم و مرطوب همان چیزی است که اکثر مردم به دنبال آن هستند، به خصوص در فصل زمستان، زمانی که صحبت از زندگی و مهاجرت به کانادا می شود، معمولاً هوای سرد به ذهن متبادر می شود.

زندگی در کانادا واقعا سرد است، بنابراین پیدا کردن یک شهر گرم در کانادا واقعا آسان نیست، اما غیرممکن نیست. بر اساس این نظرسنجی، بهترین شهرهای کانادا از نظر آب و هوا عبارتند از:

  1. ونکوور
  2. ویکتوریا
  3. ویندزور
  4. تورنتو
  5. اوشاو
  6. همیلتون

اینها کم و بیش گرم ترین شهرهای کانادا هستند. با این حال، زمستان های این شهرها نیز بسیار سرد است. پیدا کردن بهترین شهر کانادا از نظر آب و هوا قطعا می تواند یک چالش باشد. البته، کانادا بزرگ است، بنابراین انتخاب بهترین شهر در کانادا به دیدگاه شخصی شما بستگی دارد.


بهترین شهر کانادا برای زندگی

ونکوور این روزها یکی از محبوب ترین شهرهای کانادا در بین ایرانیان مهاجر است. این شهر بیشتر برای کسانی است که عاشق طبیعت و طبیعت گردی هستند و می خواهند علاوه بر دسترسی به محیط شهری از طبیعت کهن و زیبا نیز لذت ببرند. آسان است.

اکثر ایرانیانی که به این شهر مهاجرت کرده اند در محله هایی مانند «ونکوور غربی» و «نورث ونکوور» هستند. این منطقه یکی از بزرگترین مناطق در ونکوور است. البته اگر می خواهید بدانید که برخی از هزینه ها گران است یا ارزان، به هزینه های زندگی در کانادا نیز مراجعه کنید.

آب و هوای این شهر نسبت به شهرهای دیگر کانادا معتدل تری است، بنابراین مجبور نخواهید بود با سرمای شدید زندگی در این شهر مواجه شوید. تابستان‌های ونکوور معمولاً گرم، مرطوب و بارانی است. این استان به دلیل آب و هوای آن سادا بیهار نیز نامیده می شود.

این شهر که در نزدیکی مرز ایالات متحده قرار دارد، سرشار از مهاجران از چین و خاورمیانه است. نکته جالب در مورد ونکوور، چاقی کم و مصرف کم تنباکو است، به همین دلیل ساکنان ونکوور به سلامت و سبک زندگی خود اهمیت می دهند.

همانطور که گفتیم دوستداران طبیعت می توانند از طبیعت زیبای این شهر نهایت استفاده را ببرند و همین امر باعث شده تا سرگرمی های متنوعی را به همراه داشته باشد. مانند پیاده روی و تورهای طبیعت گردی، دوچرخه سواری در کوهستان و البته قایق سواری.

یکی از دلایل محبوبیت ونکوور دانشگاه های مطرح آن مانند دانشگاه سیمون فریزر یا UBC یا دانشگاه بریتیش کلمبیا است.شهر ونکوور به دلیل امنیت بالا، تمیزی و البته ارائه خدمات حمل و نقل عمومی باکیفیت که در آمریکای شمالی بی نظیر است، همواره توانسته رتبه بالایی را در بین سایر شهرهای کانادا در رتبه بندی ها به خود اختصاص دهد. این شهر که یک بندر هم هست، توانسته است درآمد زیادی از کشتیرانی به دست آورد.

همچنین میتوانید جهت دریافت مشاوره برای مهاجرت به کانادا با موسسه مهاجرتی تایسیز در تماس باشید.




 



0
کــارمـا :
31
بفرست

مشاهده نظرات بیشتر...
Immigrationplus