ارزانترین فالوور،لایک و بازدید اینستاگرام و تلگرام در کل کشور را خریداری کنید (حرفه‌ای‌ترین پلتفرم خدمات شبکه‌اجتماعی کشور) کلیک کنید

بروکر روبو فارکس، معتبر برای کاربران ایرانی

2 سال پیش - خواندن 2 دقیقه

یکی از  بهترین بروکرها با  11 سال سابقه‌ فعالیت، برای ایرانیان روبو فارکس (Robo Forex) می باشد؛ این بروکر، هنوز به کاربران ایرانی خدمات خود را ارائه می دهد. روبوفارکس با رفتار حرفه‌ای و رضایت مندی بالایی که برای تریدرهای ایرانی در طی این سالها داشته است یه بروکر قابل اعتماد محسوب می شود، یکی از ویژگی های خوبی که روبوفارکس دارد این است که وقتی بازار بی ثبات باشد از موجودی کلیه مشتریان خود محافظت کرده و اجازه نمی دهد که وقتی بازار منفی شد، موجودی مشتریان هم منفی شده و در ضمن حتی موجودی کاربران خود را دوباره به حالت صفر(نه منفی) تنظیم می کند. حسابهای معاملاتی روبو فارکس شامل Pro و Pro Cent و Prime و ECN  است که برای افتتاح حساب باید حداقل  10 دلار موجودی حساب خود را شارژ کنید تا بتوانید از حسابهای معاملاتی روبوفارکس استفاده کنید.

روبوفارکس برای اینکه امنیت حسابهای کاربری مشتریان خود را بالا ببرد از احراز هویت دو مرحله ای استفاده کرده که با استفاده از این مورد بتواند رمزهای یکبار مصرف 6رقمی را از طریق SMS یا ایمیل برای شما ارسال کند تا کسی نتواند شما را هک نماید.

 روبوفارکس فعالیت خود را  از سال 2009 از کشور قبرس بلیز تحت رگوله IFSC, CYSEC شروع کرده و تاکنون بیش از 800 هزار مشتری در 180 کشور جهان داشته است.

روبوفارکس دارای چندین پلتفرم معاملاتی می باشد که شامل موارد زیر هستند:

 MT4, MT5, cTrader, WebTrader, Mobile Trader, R Trader 

یکی دیگر از مزیت های عالی روبوفارکس، داشتن بیمه مسئولیت مدنی می باشد. این بیمه را روبوفارکس از شرکت returns گرفته که مطابق این بیمه مسئولیت مدنی، در برابر شکایت از روبوفارکس، بیمه تا میزان 5 میلیون یورو پرداخت خواهد کرد و در ضمن مواردی همچون حذف،‌ تقلب، ارور و ریسک‌های دیگری که ممکن است معاملات تریدر را بخطر بیاندازد از جمله مواردی است که این بیمه تحت پوشش قرار داده است.

واریز و برداشت لحظه‌ای و متنوع بدون کمیسیون

یکی از خصوصیات فوق العاده این بروکر این است که شما بعد از اینکه پول به حساب کاربری خود در روبوفارکس واریز کردید، کمیسیونی که بابت واریز از شما کسر گردیده، به حساب شما بازگردانده می شود. مثلا برای تتر بر شبکه ترون که کارمزد آن یک دلار کارمزد می باشد، بروکر به شما این کارمزد یک دلار را برمی گرداند و یا اگه شما از طریق وبمانی واریز رو انجام بدید، باید 0.08 درصد کمیسیونی بپردازید که روبوفارکس این کمیسیون را هم به حساب کاربری شما واریز می کند. همچنین در سه‌شنبه اول و سوم هر ماه میلادی، برداشت از روبوفارکس با کمیسیون صفر درصد صورت می گیرد.

ویژگی خوب دیگری که دارد این است که برای افرادی که در روبوفارکس حساب معاملاتی با 300 دلار دارند و هر ماه سه لات معامله می کنند، این بروکر، سرور مجازی پر سرعت رایگان در اختیار آنها قرار می دهد.

0
کــارمـا :
100
بفرست

مشاهده نظرات بیشتر...
ledgernano360