بر چه اساسی لوازم خانگی را انتخاب کنیم؟

1 سال پیش - خواندن 3 دقیقه


در شش ماه گذشته، ما تعدادی مقاله در مورد لوازم خانگی منتشر کرده ایم. تعمیر یخچال سامسونگ اصفهان ما مشاوره خرید برای خرید لوازم مورد استفاده در آشپزخانه ارائه کرده ایم: یخچال، فریزر، اجاق گاز، ماشین ظرفشویی، مایکروفر و هود. ما همچنین با لوازم الکترونیکی حمام، مانند ماشین لباسشویی و خشک کن سروکار داشتیم. در مقالات خود به مهم ترین معیارهای انتخاب پرداختیم و نکاتی را برای انتخاب دستگاه ایده آل ارائه کردیم. اکنون در اینجا منتخبی از مقالات در این زمینه آورده شده است.


وسایل اشپزخانه

یخچال

ما خط تولید لوازم آشپزخانه را با یخچال شروع کردیم. در مقاله جامع مشاوره (ناخواسته) خود در مورد خرید یخچال، انواع اصلی یخچال و ویژگی های آنها را بررسی کردیم. ما به معنای فناوری‌های خنک‌کننده مختلف، مانند فناوری No Frost، Frost Free یا Static نگاه کردیم و کمی عمیق‌تر در آب‌های تیره کلاس‌های آب و هوا و کلاس‌های انرژی کاوش کردیم.


آگهی

بر چه اساسی باید یخچال را انتخاب کنیم؟


فریزر و فریزر

همچنین مقاله مقایسه ای را به فریزر و فریزر صندوقی اختصاص داده ایم. ما به مزایا و معایب هر دو نوع نگاه کردیم و ویژگی‌های مهم دستگاه را شناسایی کردیم.


فریزر یا سینه فریزر؟ - ارائه مزایا و معایب


ماشین ظرفشویی

امروزه ماشین ظرفشویی یک دستیار ضروری در آشپزخانه های بیشتری است. به این ترتیب، نوشتن ما در مورد موضوع را نیز نمی توان از قلم انداخت. ما اطراف ماشین‌های ظرفشویی را بر اساس اندازه، کلاس انرژی، مصرف، چیدمان، برنامه‌ها و بسیاری عوامل دیگر که نمی‌توان در انتخاب محصول نادیده گرفت، بررسی کردیم.


بر چه اساسی ماشین ظرفشویی را انتخاب کنیم؟


ماشین ظرفشویی توکار را هم فراموش نکرده ایم. ما همچنین به ویژگی‌های دستگاه‌هایی که کمی متفاوت از همتایان مستقل خود هستند نگاه کردیم:


بر چه اساسی باید ماشین ظرفشویی توکار را انتخاب کنیم؟


اجاق گاز

نماینده اجتناب ناپذیر لوازم خانگی آشپزخانه اجاق گاز است. در مقاله خود با عنوان "خرید اجاق گاز ایستاده - 8 جنبه برای انتخاب ایده آل" به طور مفصل مرور می کنیم که در هنگام خرید باید به چه نکاتی توجه کنید.


خرید اجاق گاز ایستاده - 8 جنبه برای انتخاب ایده آل


از آنجایی که اجاق‌ها و اجاق‌های توکار روز به روز محبوب‌تر می‌شوند و از بسیاری جهات با مدل‌های ایستاده متفاوت هستند، به طور جداگانه به آنها پرداخته‌ایم:


فر توکار را بر چه اساسی انتخاب کنیم؟


اجاق گاز توکار را بر چه اساسی انتخاب کنیم؟

کاپوت ماشین

و اگر در حال پختن است، شامل هوای اشباع شده از بخار و رایحه غذا می شود. مقاله ما در مورد هود به شما کمک می کند تا نوع و عملکرد دستگاه مناسب خود را انتخاب کنید.


راهنمای استخراج - بر اساس چه چیزی انتخاب کنیم؟


مایکروویو

انواع مختلفی از اجاق های مایکروویو در اندازه های مختلف وجود دارد که بیشترین ویژگی ها را دارند. مقاله ما در مورد این موضوع به شما کمک می کند تا از پیچ و خم این انتخاب گسترده عبور کنید:


بر چه اساسی مایکروفر را انتخاب کنیم؟


لوازم حمام

اگرچه مرسوم است که در قسمت های دیگر آپارتمان جایی برای آنها پیدا کنید، اما در بیشتر موارد ماشین لباسشویی و خشک کن در حمام یا اتاق لباسشویی قرار می گیرند، به همین دلیل اکنون آنها را در گروه لوازم خانگی سرویس بهداشتی طبقه بندی می کنیم.


ماشین لباسشویی

انتخاب ماشین لباسشویی مناسب همیشه آسان نیست. ما باید اندازه، ظرفیت، سرعت چرخش و بسیاری موارد دیگر را در نظر بگیریم که در پست در این مورد توضیح دادیم:


انتخاب ماشین لباسشویی - 5 نکته برای خرید هوشمند


خشک کن

در نهایت به خشک کن ها هم پرداختیم. گسترش این دستگاه ها در خانواده های مجارستانی در حال انفجار است. اما برای کسانی که اولین دستگاه خود را از این دست خریداری می کنند، ارزش دارد که به طور کامل آماده شوند تا بتوانند مناسب ترین خشک کن را انتخاب کنند.


بر چه اساسی باید خشک کن را انتخاب کنیم؟


این انتخاب جامع ما از مقاله «چگونه لوازم خانگی انتخاب کنیم» از نیمه اول Shopping Vektor بود. علاوه بر این موارد، ارائه محصولات، تست ها و چیزهای جالب دیگر را نیز در سایت ما خواهید دید!


https://damaysabz.com/service/samsung-fridge-repairs/ 

0
کــارمـا :
39
https://arkabazyaft.ir/
بفرست

مشاهده نظرات بیشتر...
21110328416