بهبود کارایی در اتوماسیون صنعتی

1 سال پیش - خواندن 4 دقیقه


اتوماسیون کارایی سازمان را بهبود می بخشد. خرید اینورتر آیمستر از بسیاری از وظایف اداری پیش پا افتاده، مانند ورود داده ها و بایگانی اسناد، مراقبت می کند، بنابراین کارمندان می توانند روی استراتژی سطح بالاتر تمرکز کنند. یک سیستم خودکار به جای صرف ساعت‌ها برای پرداختن به جزئیات روزمره مانند به‌روزرسانی صفحات گسترده و ارسال فاکتورها، در چند ثانیه از آن مراقبت می‌کند. تیم شما می تواند زمان و انرژی خود را صرف پروژه های بزرگتر کند.

خطاها را به حداقل برسانید


خودکارسازی گردش کار می تواند خطای انسانی را کاهش داده و دقت داده ها را بهبود بخشد.


هنگامی که اتفاقی در سیستم شما می افتد (به عنوان مثال، مشتری سفارشی را ارسال می کند)، سیستم به طور خودکار مرحله بعدی را در آن گردش کار انجام می دهد (به عنوان مثال، یک ایمیل تأیید ارسال می کند و موجودی را به روز می کند).


اتوماسیون با انجام کار محاسباتی به کاهش نرخ خطا کمک می کند. به عنوان مثال، شرکت ها ممکن است سرمایه گذاری در اتوماسیون فرآیند رباتیک (RPA) را در نظر بگیرند. کارهایی که کارمندان به راحتی می توانند فراموش کنند یا داده هایی که ممکن است اشتباه تایپ کنند به دنباله ای مهر و موم شده تبدیل می شوند که امکان خطاهای دستی را از بین می برد.


علاوه بر این، برخی از ابزارهای اتوماسیون را می توان به گونه ای پیکربندی کرد که قبل از انجام یک اقدام، بررسی های اضافی را انجام دهند و خطر خطاها را در طول فرآیند کاهش دهند.

دستیابی به استانداردسازی فرآیند


یکی از چالش های سازمان های مدرن، تدوین دانش نهادی یا روش ترجیحی برای انجام وظایف مختلف است.


فناوری اتوماسیون گردش کار، دستیابی به یکپارچگی را برای شرکت‌ها با استانداردسازی شیوه عملکرد داخلی در بخش‌ها آسان‌تر می‌کند. سیستم‌های خودکار هر مرحله از فرآیند را ضبط می‌کنند و به مدیران درک بهتری از آنچه در حال وقوع است می‌دهند. این سطح از دید به مدیران کمک می کند تا گلوگاه های فرآیند یا زمینه های بهبود را شناسایی کنند، بنابراین آنها می توانند اقدامات اصلاحی را برای بهبود سطوح عملکرد کلی انجام دهند.


استانداردسازی همچنین ارتباطات و سطح اعتماد بین بخش ها را افزایش می دهد: همه می توانند ببینند که وظایف هر تیم چگونه بر کل تأثیر می گذارد.

بهبود خدمات مشتری

بر کسی پوشیده نیست که خدمات مشتری مهمترین جنبه هر کسب و کاری است. هرچه با مشتریان خود رفتار بهتری داشته باشید، آنها راضی تر می شوند و احتمال بازگشت آنها بیشتر می شود.


فرض کنید یک مرکز تماس خدمات مشتریان با تماس های روزانه زیاد دارید.


اتوماسیون گردش کار می تواند به طور خودکار تماس ها را بر اساس معیارهای خاصی مانند در دسترس بودن نماینده، مکان مشتری و نوع درخواست هدایت کند. با این نوع اولویت‌بندی، مشتریان مجبور نخواهند بود آنقدر منتظر بمانند و در مورد اینکه چه کسی به پرونده آنها رسیدگی می‌کند، ارتباط نادرستی وجود نخواهد داشت.


به‌علاوه، گردش‌های کاری خودکار به شما کمک می‌کند با ردیابی هر تعامل مشتری از اولین تماس تا حل مشکل، خدمات بهتری به مشتری ارائه دهید. این به شما امکان می‌دهد تا در مورد اینکه چه چیزی خوب کار می‌کند (و چه چیزی نیست) اطلاعات داشته باشید تا تعاملات آینده راحت‌تر و کارآمدتر از قبل اجرا شوند.

بهبود تصمیم گیری


در نهایت، اتوماسیون گردش کار می‌تواند به شرکت‌ها کمک کند تا تصمیمات آگاهانه‌تری بر اساس نمای زمان واقعی از الگوهای داده در سیستم‌های خود بگیرند. داشبوردهای خودکار به کاربران این امکان را می دهند که به سرعت اطلاعات به روز در مورد عملیات خود را دریافت کنند تا بتوانند استراتژی های خود را به جای منتظر ماندن برای بروز مشکلات تنظیم کنند. شما قادر خواهید بود مسئولیت آینده سازمان خود را بر عهده بگیرید و هرگز فرصتی را به دلیل تاخیر در گزارش دهی از دست ندهید.

از انطباق اطمینان حاصل کنید


اتوماسیون گردش کار نیز یک امتیاز مثبت برای وظایف مربوط به انطباق است. از آنجایی که تضمین می کند که همه مراحل به درستی هر بار دنبال می شوند، خطر خطای انسانی در طول مسیر وجود ندارد. این امر به ویژه برای مشاغلی مفید است که در صنایع تحت نظارت فعالیت می کنند که مطابق با قوانین و مقررات ضروری است.


با اجرای ابزارهای اتوماسیون گردش کار مناسب، شرکت ها مطمئناً از مزایای فراوان این ابزارها بهره مند می شوند و در عین حال موفقیت و پتانسیل رشد بلندمدت خود را افزایش می دهند.

0
کــارمـا :
39
https://arkabazyaft.ir/
بفرست

مشاهده نظرات بیشتر...
21110328416