ارزانترین فالوور،لایک و بازدید اینستاگرام و تلگرام در کل کشور را خریداری کنید (حرفه‌ای‌ترین پلتفرم خدمات شبکه‌اجتماعی کشور) کلیک کنید

بهترین آموزش react- به زبان فارسی(تجربه شخصی)

2 سال پیش - خواندن 6 دقیقه

بهترین آموزش React می تواند سبب تسلط شما در تولید پروژه های فرانت – اند شده و شما را برای ساختن سایت های spa مسلط کند.  همه ما می دانیم که برای رسیدن به اوج تسلط در یک مهارت به گونه ای که امکان کسب درآمد برای شما از آن مهارت فراهم شود داشتن آموزش درست بسیار بااهمیت و غیرقابل چشم پوشی می باشد. از این رو تصمیم گرفتیم درباره دوره های آموزشی ری کات که می توان آنها را بهترین دوره آموزش ری اکت نامید صحبت کنیم. مانند دوره آموزش ری اکت  که توسط آکادمی آموزش برنامه نویسی سبزلرن و دیگر سایت های آموزشی ارائه می شود. در ادامه در کنار معرفی دوره های مختلف که توسط اکادمی های مختلف ارائه می شوند به خوبی دوره آموزشی سایت آموزش برنامه نویسی سبزلرن به عنوان یکی از مفیدترین و پرمحتواترین دوره های آموزشی ری اکت را برای شما شرح خواهیم داد.

در دنیای امروز به دلیل توسعه کتابخانه های جاوا اسکریپتی امکان درآمدزایی برای افراد مختلف بیشتر شده است. چرا که حوزه هایی که فرد می تواند در آنها مشغول به کار شود تعداد با این گسترش کتابخانه رو به افزایش است. شاید شناخته شده ترین و بهترین فریمورک در میان فریمورک های جاوااسکریپ react می باشد. از آنجایی که به کمک این فریمورک توسعه انواع نرم افزار موبایلی و کامپیوتری و نیز وب سایت های مختلف را ممکن می کند دارای محبوبیت بسیاری می باشد.

ری اکت به عنوان فریم ورک محبوبی که بسیاری از افراد مشغول یادگیری آن می باشد از سال 2013 پا به عرصه نهاده و به دلیل سادگی یادگیری آن و نیز اتصال داده ها امروزه بسیاری از افراد را جذب خود کرده است.

دوره آموزش ری اکت سبزلرن

سبزلرن یکی از بهترین گزینه ها برای افرادی است که می خواهند وارد دنیای برنامه نویسی شوند. مدیران این آکادمی برنامه نویسی با تاکید بر اینکه به هر قیمتی دوره آموزشی تولید نمی کنند ارزش دوره های آموزشی خود را به همگان نشان می دهند. در این سایت نه تنها درباره ری اکت بهترین آموزش ها ارائه می شود بلکه درباره دیگر موضوعات برنامه نویسی مانند زبان برنامه نویسی پایتون و سایر زبان های برنامه نویسی هم دوره های آموزشی ارزشمندی ارائه می شوند. آموزش ری اکت سبزلرن یک دوره منتورشیپ هستش که شمارو آماده میکنه برای بازار کار و دیگه به هیچ آموزشی نیاز ندارید. توی دوره منتورشیپ استاد دوره کنارتونه شمارو تا سطح پیشرفته همراهی میکنه


دوره آموزشی ری اکت راکت

یکی دیگر از بهترین آکادمی های آموزش برنامه نویسی متعلق به آکادمی راکت می باشد. این سایت در وصف تاثیر خود بر فرد علاقه مند بر برنامه نویس عنوان میکند که داستان برنامه نویس شدن از اینجا شروع می شود. در این آکادمی برنامه نویسی 80 دوره آموزشی برای آموزش علاقه مندان برنامه نویسی در نظر گرفته شده است. به منظور جلب اعتماد علاقه مندان مدیران این آکادمی ضمانت بازگشت وجه را مطرح می کنند.

برای یادگیری ری اکت  می توانید سری به این سایت برسانید تا در صورت علاقه در دوره آموزشی این اکادمی شرکت کنید.  این سایت هم دوره های آموزشی خود را با قیمتی مناسب ارائه می کند و ویژگی جالبی که دارد این است که برای یادگیری بهتر فراگیران برای آنها تمرینات و آزمونهای مختلفی را در مسیر یادگیری در نظر می گیرد. علاوه بر زبان های برنامه نویسی در حوزه های دیگر کامپیوتری هم این آکادمی آموزش های ارزشمندی ارائه می دهد. مانند دوره آموزشی المنتور که یک صفحه ساز وردپرس است.


دوره آموزش ری اکت تاپ لرن

اگر در اینترنت برای دوره های مختلف آموزشی در حوزه کامپیتور جستجو کرده باشید احتمالا نام سایت پرآوازه تاپ لرن را شنیده اید. آموزش react نامید دوره آموزشی است که توسط سایت تاپ لرن ارائه می شود.آنلاین را فراهم کرده است.

آکادمی تاپ لرن از 147 مدرس بهره می برد که مجموعه فعالیت آنها نتیجه اش قرار گرفتن حدود 316 هزار ساعت دوره آموزشی در سایت می باشد. به علاوه اینکه محبوبیت این آکادمی در میان افرادی که تصمیم به یادگیری مهارت های کامپیوتری دارند به حدی است که تا به الان 327 هزار دانشجو از آموزش های آن بهره مند شده اند.

یک ویژگی جالب این سایت که بسیاری از افراد را تشویق به دریافت خدمات آموزشی از این سایت می کند قابلیت این سایت برای آموزش به افراد با رده های سنی مختلف و ویژگی های خاص است. به گونه ای که این سایت توانایی تدریس برنامه نویسی به کودکان و نیز ناشنوایان را در خود می بیند.


دوره ری اکت سایت تحلیل داده

سایت تحیل داده هم دیگر سایت ارائه دهنده خدمات آموزشی در حوزه های مختلف از جمله حوزه ری اکت می باشد. تنوع بسیار زیادی در میان آموزش های این سایت دیده می شود. از آموزش مهارت های گرافیکی گرفته تا آموزش زبان های برنامه نویسی مختلف همه و همه را می توان در این سایت آموزشی دید. این سایت دارای تالار گفتمان نیز می باشد و برای گسترش فعالیت های خود امکان جذب مدرس را نیز در نظر گرفته است.


دوره آموزش ری اکت مکتب خونه

برای افرادی که به دنبال یافتن منبع آموزشی مناسب برای یادگیری ری اکت هستند سایت مکتب خانه نیز گزینه بسیار کارامدی است. دوره آموزشی ری اکت که توسط مکتب خانه ارائه می شود دارای مزایای بسیاری می باشد که با دریافت آموزش 8 ساعته آن می توان از  این مزایا بهره مند شد. مدت زمانی که نیاز دارید برای گذراندن کامل این دوره 46 ساعت می باشد که 8 ساعت آن محتوای آموزشی می باشد.

یکی از مزایای این دوره آموزشی اعطای مدرک دانشگاه شریف به فراگیران است. برای دریافت مدرک این دوره باید نمره شما از 75 بیشتر بوده و در زمان های مقرر تمامی پروژه ها و تکالیف را ارسال کنید. نکته ارزشمند این دوره آموزشی سابقه مدرس آن است.

این دوره آموزشی توسط آقای سورنا سلیمانی ارائه می شود. فردی که در این زمینه تحصیلات دانشگاهی نداشته و تمامی آنچه را که فراگرفته است خود با مطالعه و تمرین بدست آورده است. آقای سلیمانی فارغ التحصیل رشته معماری از دانشگاه شهید بهشتی می باشد و اعتقادش بر این است که با تمرین و سرچ در گوگل و مطالعه نتایج حاصل می توان به خواسته های خود رسید.

یکی دیگر از مزایای این دوره ارائه آموزش این دوره به صورت پروژه محور است. آموزش پروژه محور react js یدگیری را برای افرادی که نمی خواهند تمام وقت خود را با آموزش تئوری بگذارنند بسیار مناسب است. اگر شما هم آموزش پروژه محور را ترجیح می دهید توصیه می کنیم شرکت در این دوره آموزشی را در نظر داشته باشید.


این سایت خطاب به فرگیران اینطور عنوان می کند که برای شرکت در دوره آموزشی ری اکت باید تسلط به دوره طراحی سایت این اکادمی داشته باشند. اگر از آن دسته از افرادی هستید که علاقه مند به یادگیی مهارت های مختلف در کنار ری اکت نیز هستید احتمالا جذب آموزش های متنوع این سایت خواهید شد.

سخن آخر

اگه قصد دارید با خیال راحت بدون هیچ دردسری ری اکت یاد بگیرید پیشنهاد من سبزلرن هستش که توی سایتش جاوا اسکریپت و دوره html و css هم به صورت رایگان قرار داده کامنت های خیلی مثبتی هم برای این دوره قرار داده شده


0
کــارمـا :
31
https://tajrobema.com تجربه ما
بفرست

مشاهده نظرات بیشتر...
21183925450